Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Uf tak na to nemám nervy, dík za recenzi.
  • Tak ja si taky prisadim.
    Precetl sem si tuhle... hm... recenzi a na jejim zaklade jsem se okamzite rozhodl: JASNA KOUPE! ;o) Co vidim na monitoru ja? Ja vidim stary, "dobry" Rise of The Triad se vsemi puvodnimi klady i zapory v modernim... nebo spis modernejsim enginu. Kdo ceka vic, bude zklaman. Kdo ceka puvodni hratelnost, ten si rozhodne uzije. Zatim jsem narazil na jednu jedinou neprijemnost a tou je, ze jestli vubec probehl nejakej betatest, tak dost mizernej. Patrim k lidem, kteri se vyzivaji v prolejzani kazdyho koutu a hledani "der" na ktere autori jaksi pozapomeli a tady jich je! Na spouste mist se da zaseknout, na spoustu mist kam se dle autoru "neda dostat" se da velice snadno spadnout / skocit a "seknout se" o texturu, nebo nejaky objekt (vetsinou cihla, kamen... rimsa a pod.), ale zatim sem se z kazde takove prekerky dostal jednou, dvama raketama pod nohy ;o) Patch potesi, ale i ted se to da v klidu hrat. Za tri stovky - zduraznuji: pro mne! - jasna koupe. HW naroky v max. nastaveni, jak se jevi memu kompu: 00,0 nic...
    P.S. takovouhle hratelnost (obecne) mit vsecky novy CoD, tak sem rozhodne neskoncil puvodni dvojkou.
    Howgh!
  • Proboha, teď jsem si recenzi přečetl znovu, nedalo mi to. Informace o odehraném čase, počtu nábojů, damage a několik dalších je pro autora záplava čísel ? Asi bych se měl poohlédnout po placeném obsahu, protože TOTO je žumpa. Nepřehánějme to, autora těžko můžeme znát, takže prohlášení jako "je to debil" jsou mimo mísu. Ale fakt, že se v recenzi přizná k neorientaci v několika základních veličinách vypovídá, jak je mozek autora schopen orientovat se ve hrách.

    Ne, čas kdy se výlučně objevovaly šipčičky a "press E repeatedly to WIN" jsou pryč. Zaplať pánbůh za to. Ale prosívás, tohle je jako pěst na oko. Číst o hře, která má svůj smysl, výborný leven design, fungující zbraňový systém (netriviální) od herního negramota - pěst na oko...
    • maros.goc
      "která má svůj smysl, výborný leven design, fungující zbraňový systém (netriviální) od herního negramota - pěst na oko..." ??? ...vsak tento paskvil je na urovni DNF či Aliens Colonial Marines, tak netrepte prosím
  • Tolko nezmyslov som uz dlho v recenzii necital. Nielen ze autor hre vytika veci, za ktore su postihovane nove hry (striktne naskriptovane koridory bez moznosti backtrackingu) ale mam pocit, ze on vlastne fps hry ani velmi nehrava, pretoze ak nemaju sipku "sem sa dostan" kazdych 5 metrov, nastupi na scenu frustracia. A take kacirstvo ako zbierat kluce v dnesnej dobre je neslychane.
    Ku grafike sa vyjadrovat ani nejdem, pretoze autori bohuzial nestavili na osvedcenu metodu "dame tam co najviac low poly objektov a potom to zasumime nejakym tym prepalenym hdr aby nebolo vidiet tie otrasne textury a suchy level dizajn".
    K AIcke len tolko, ako by sa vam pozdavalo, keby v Serious Samovi sa pred vami nepriatelia kryli a taktizovali (to by bola zabava, ze?). Kedy uz konecne ludia pochopia, ze AI ma byt nastavena pre ucel hry, nie hra pre AI.
    Jedine co sa da hre vytikat su bugy (aj AAA hry ich maju pozehnane), ale tie maju vsetky hry.
    Co sa tyka ceny, nie je o com (bol by to hriech upiratit za smiesnych 15e (cez greenmangaming za 9e)).

    Fanusikom FPS (nie tych trapnych napodobenim ake tu mame dnes) recenziu citat neodporucam (riziko zvysenia krvneho tlaku). Autorovi odporucam ist hrat CoD alebo x-tu variaciu modern-space-marine shootera. Mam z toho celeho taky pocit, ze stare hry su sice dobre ale v novom svete nemaju co hladat (je ako tvrdit, ze vynikajuce jedlo od babicky je sice vyborne ale dnes tu mame predsta predrazeny McDonald).
  • Už asi chápu, kde je problém. Tvůrci tam naroubovali checkpointovací systém! Na starý design nové idiocie se neroubují, jinak z toho vznikne katastrofa... (Původní hra byla těžká, ale vybalancovaná save-systémem)
    • Black_Hand
      a) checkpointy nejsou nova idiocie, ve hrach byly odjakziva a naopak quick save/load prisly pozdeji b) tak hrozny to neni, protoze doomovky byly typicky levely do 10ti minut a adrenalinove rychly, takze iterovat pokusy nebyl takovy problem.

      jinak mas pravdu. quick save/load by tam mohl byt, i kdyz bych ho ja sam ve hre tohoto typu neuvyuzil.
      • holec89
        asi mysli klasicej save/load v menu po stisknuti esc...a ze by doom(ovky) mely levely do 10 minut ?
        • Black_Hand
          mysli, a ja ho chapu. jenze checkpointy byly opravdu driv. viz skakacky, ruzny arkady, wolfenstein 3d atd. a ano, zrovna nedavno jsem hral dooma 1 kazdy level byl skvela jednohubka, takze se nemuselo ani loadovat.
          • holec89
            dooma sem hral hlavne na zakladce a pamatuju si, jak sem byl schopnej bloudit v jednom lvl i 2 hodky :) jinak u wolfa sem si checkpointu nevsiml, savoval sem si to sam...
            • holec89
              nevim no, ja chapu checkpoint jako ulozeni postupu v levelu, a pokud vypnu hru, tak se mi level neulozi, musim znova
            • Black_Hand
              wolf mel zivoty, kdyz si umrel, sel si od zacatku levelu. zacatek levelu je taky checkpoint.

              hm, ale vypada to, ze si blbe pamatuju, jestli sel ukladat.
  • prudislav
    co tak prolejzam "Jak Hodnotíme" tak mi z "recenze" (spíš bych řek názor na odschool herní principy) vyhcází aka "Přestože jde stále o titul, který dokáže pobavit, nelze u něj přehlédnout větší množství nedostatků, často i poměrně zásadních. Vhodná pouze pro fanoušky daného žánru, ale i těm doporučujeme ke hře v této kategorii přistupovat opatrně."
    BTW: nějak si nedokážu představit recenzenta hrát RCTW natož původního wolfa :-D To asi je moc frustrace a málo awesomesauce
    • Uprimne me nova verze ROFT nezajima, podobne jako ta puvodni, zacetl jsem se jen kratce, ale popis bugu me trochu zhrozil - imho to nebude o nedostatku awesomeness, ale hlavne o premire neucty k hraci (:
      A pokud si vybavuju, tak puvodni wolf ani rotf takovejch potizi moc nemely. Navic mely svy enginy, ne licencovanej jeden z tech lepsich...
      • prudislav
        nevim no já hrál novýho rott zatim jenom asi 3 mise na hard a žádný bloudění ani frustraci jsem neměl(zas tak těžký to neni ty klíče najít , když člověk neni mimoň) - spíš pocit úspěchu z každýho nalezenýho secretu či klíče a radost že je konečně další hra po dlouhý době která hráče nevodí za ručičku tunelem. Jen je v současný chvíli naprd optimalizace na CPU - takže čekám než ji opraví jak slíbili.
        BTW: prosím rozvést tu neúctu k hráči
        • To je typický dnešný trend: pokiaľ ťa hra nevedie za ručičku: tu sa môžeš schovať, tento vypinač stlač, ale žiada od človeka aby okrem neustále ho stláčania myši a bežania dopredu
          cestou vysvietenou ako pristávacia dráha na letisku dokonca aj rozmýšľal a nedajbože dokonca aj rozmýšľal , tak je to už neúcta k hráčovi.
          • No tak jasně, dávají mu přece najevo, že by podle nich měl být chytřejší :D
  • Hodnota hry se odvíjí i od toho, nakolik si ji hráč dokáže užít, to je bohužel, jen na něm :) Co já se nahrál třeba takových Dark Forces (I/II). Ale dohrát to? To nejde! :D
  • maros.goc
    no rozohral som Rise of the Triad ...aj ked sa mi nepacili nazory a postrehy ktore napisal Ondrej Švara (hoci cislo 4/10 som neodsudzoval) musim mu dat po vyskusani za pravdu ze je to totalna hovadina :D ...som sice len na zaciatku, no po tom dnesnom zazitku musim konstatovat ...zlaty Duke Nukem Forever ... :( :DD

    ....teraz sa dost hanbim :D veru aspon som sa poucil ze netreba hned kritizovat recenzenta, ked sa mi nieco nepaci ....to si uz nadobro zapamatam :) ...proste nazor games.cz znova zase boduje!! :) keep doin good work! :)

    ....edit: aj ked si spatne citam svoj koment tak ono v podstate nie ze by som nesuhlasil s tym ze si o hre recenzent mysli ze je stoka ale nesuhlasil som s reckou ako takou kedze som s az nej nedozvedel :) ..cize svedomie ciste!! :) suma sumarum - recenzia slaba, hra ešte slabšia ...
    • tak ted koncentruj své myšlenky, zhodnot informaci, kteoru jsi nám chtěl předat a jednou větou ji ze sebe dostal tak, abys udržel alespon podmět a přísudek
  • Nechytla mě ani původní verze. Přišlo mi to takové přeplácené a zmatené. Všechna ta hopsadla, plošky apod, to my ve 3D 1st person střílečce moc nesedělo. Navíc míření nahoru a dolu se sice jevilo jako revoluce, ale zde to nebylo ještě vychytané. A jestli si dobře vzpomínám, byla to docela obtížná hra a místy až frustrující. Doom 2 byl taky těžkej, ale pořád to byla parádní řežba, tohle se prostě tak dobře nehrálo. Nemám pocit, že by RotT byla ve své době nějak uznávanou hrou, proto mě docela překvapilo, když jsem se o remaku dozvěděl. Kdyby tak raději někdo udělal Terminator: Future Shock, nebo Skynet, či třeba Outlaws.
    • KaloSaper
      Predelavka Outlaws uz je. A jmenuje se Call of Juarez: Gunslinger. Jinak toho Future Shocka bych si dal taky. Asi jedina strilecka od Bethesdy a hned (aspon co jsem slysel) prisla s revolucnim rozhlizenim se mysi.
      • pamatuju si to jako by to bylo vcera, kdyz jsem to demo nahral z CD a ucil se koukat mysi. Nicmene na tom demu me tehdy zajala jina vec - ze jsem ve sluchatkach krasne slysel, ze ktere strany terminator jde.. luxusni atmosfera...
  • Viktor_H
    Ondřej Švára evidentně nebyl ten pravý člověk na recenzování oldschoolové střílečky... Ne proto, že má ve výsledku odlišný názor než valná většina internetu, nýbrž proto, že principiálně odmítl celý koncept hry, aniž by problematizoval jeho realizaci...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit