Přejít na výpis diskuzí

Rising Storm 2: Vietnam přinese asymetrické bojiště slavného konfliktu

17.6.2015 11:18
Aleš Smutný 22 příspěvků

Tripwire Interactive, tvůrci povedené Red Orchestry 2 a Rising Storm a s nimi spolupracující Antimatter Games se na pole válečné vrací i se svým dalším titulem, který nese název Rising Storm 2: Vietnam a tím je tak nějak řečené vše. Pokud byste ale pochybovali, pak ne, nepůjde o francouzské problémy...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No, vypadá to dobře. Ale jak tu již je psáno, stavu hry jak bude vypadat po vydání se můžeme po právu bát. Já doufám že se TWI poučili a nic neuspěchají. Na RO2 a RS(hlavně RO2) mám nahráno celkem přes 1400h, takže doufám že RS2 mě nezklame. Bohužel zde asi nebude moc dobrá možnost hrát competetive jako v RO2. Ale tak Vietnam si rád zahraju i public.
  • Magister_Peditum
    Jsem si vzpomněl na úvod Tropické bouře. *15*
  • jednoznacne tleskam nametu, ale ten trailer je dost old gen, na tom musej zapracovat fest
  • Tripwire opět jen odkoupili za pár šušňů cizí práci, kterou "dodělají" a vydělají na tom balík, stejně jako v případě Rising Stormu. Tuto hru dělala parta nadšenců tři roky ZADARMO. První Red Orchestra byla pecka, do teď ji považuju za nejlepší vojenskou střílečku všech dob. Dvojka byla oproti jedničce strašně očesaná a BRUTÁLNĚ zabugovaná, navíc autoři před vydáním slíbili nový obsah, který vyšel až nějaké tři roky po vydání (!!!!!). Často se tu nadává na praktiky EA, ale i v malých studiích se najdou stejní parchanti a Tripwire jsou ukázkový případ.
    • Nejdříve si o tom něco zjisti a pak tu teprve nadávej na hru, o které se skoro nic neví, idiote.

      Oficiální vyjádření Pop Smoke Games: "We are still a separate game and we are not related to Rising Storm Vietnam. Work continues on In Country Vietnam for UE4."
    • Ja myslim, ze ti kluci od In Country od tohohle dali ruce pryc, dokonce se vyjadrili na ofiko forech tusim?

      Jinak kazdopadne neodsuzoval bych nutne tenhle pristup (tusim u RS to takhle udelali? dokonce nezecal takhle Counter-Strike?) - kdyby to ta parta prodat nechtela, tak to neproda. Nikdo je nijak nenuti, myslim si, ze hromada nadsencu to ve vice pripadech oceni, spis nez ze by to odsoudila jako ty.
  • Sr_Lobo
    Velká radost! Držim palce! *5*
  • S těmi výpadky zvuku mi to taky dělá, měli by jste s tím něco udělat!
    • Potvrzuji, zvuk mi taky blbne a desynchronuje se s obrazem na HTML5.
    • ales.smutny
      Teď jsem to zkoušel na různých prohlížečích a nic jsem nezaznamenal. Zkusils případně přepnout HTML5/ Flash mód?
      (volba ve videu vlevo nahoře)

      Pokud ne, poprosím tě o report sem http://diskuse.tiscali.cz/games/redakce/pripominky-namety-bugy-1/ jaký máš prohlížeč a kdy ti to vypadává, díky.
  • Mam hodne pres tisic hodin v RO2 a RS a nejak divoce tomu neverim. Jo, tesim se na to, protoze to bude zaprve lehce realisticka tymova strilecka, zadruhe z celkem neokoukaneho bojiste. Obojeho je a vzdycky bylo malo.

    Nicmene staci se podivat na soucasny stav v uvodnim radku zminenych her a kazdy by mel zpozornet. Roky stare bugy zustavaji neopravene. Minimalni doplnovani herniho obsahu. Velice bidna podpora hry po vydani. Jako priklad bych uvedl nedavny vazny problem, ktery hackerum umoznil vykopnout cely server - a ktery byl "vyresen" tak, ze TWI globalne vypnulo na vsech serverech moznost votekicku.

    Jinak co se asymetrickeho konfliktu tyce, tam nejaky extra potencial nebude. Nezapomente, ze to je porad hra o hrstce pesaku, co po sobe strili, ne nejaky mega simulator velkeho rozsahu. Vyzbroj obou stran je srovnatelna, zrovna u Vietnamu je ikonicky konflikt AK47 vs. M16 a vubec dalsi automaticke zbrane byly standard. Jiste, mapy budou plne VC pasti a US bazanti do nich budou padat, ale tipuji, ze soucasny rozdil ve vyzbroji a taktice USMC - Japonsko v RS je vetsi, nez bude pripadne tady ve Vietnamu (plamenomet, BAR, poloautomaticke zbrane vs. bolt action a banzai).

    A vsadim vylestene kanady, ze helikoptery budou bud jen silne omezeny prvek na par vybranych mapach (ve stylu RO2, utok za podpory jednoho tanku), anebo velitelske kouzlo ve stylu soucasneho delostrelectva s ekvivalentni moznosti na strane Vietnamcu.

    Urcite si to zahraju, ale z dobrych duvodu krotim nadseni.
    • Přesně tak, RO byl super ale RO 2 je zabugovanej až hanba. RS sice spravil chuť ale oproti RO jsem toho moc už nenahrál. Jak píšeš, podpora nic moc, bugy a nejvíce mě naštvali že po 14 dnech od vydání RO2 udělali komplet wipe... *16* *10*
    • Inquisitor
      Vzhledem k tomu, že ve videu z vrtulníku střílí, tak snad ovládat půjdou. Ale taky si myslim, že tam tak bude jedna max. dvě na mapu, tohle není Battlefield.
      • Tak v Battlefield BC Vietnam byly na mapu dva vrtulkníky...
      • Kolem RO2 a RS se nepohybuju, ale nastavovat množství techniky na servery nejde?
        • Ne, nešlo
  • Inquisitor
    Tak to je paráda, Vietnam je dobrý nápad. Navíc podle všeho půjdou ovládat i vrtulníky, to jsem zvědavej jak si s tim poradí.
  • no doufám že se jim podaří vyřešit věčný problém kde lidé hrající na nejnižší nastavení mají obrovskou výhodu protože nepřátele vyčnívají z pozadí .. a na nejlepší nastavení nevidíte vůbec nic a divíte se jak vás mohli zastřelit ...
    • Kdo to hraje na nejnižší nastavení jen aby viděl nepřátele je ten největší noob.
      • A ten kdo hraje vse na ultra i pres to ze tam nic pak nevidi a hraje se mu to blbe a i presto to tak hraje dal tak je D***L
        • Já hraji na ultra a nepřátele vídím v pohodě.Ostatní jsou asi slepí :D
  • Nenávidím ten zdejší přehrávač, vždy po pár vteřinách vypadne zvuk. *16*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit