Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Opět někdo nechodil do školy (nebo alespoň na fyziku)
    "Mrkněte na trailer a udělejte si obrázek sami, zatím to však vypadá na zajímavou a snad i řádně frenetickou izometrickou akci."
    Ttoto NENÍ izometrické zobrazení. Izometrické zobrazení je 3D pohled BEZ PERSPEKTIVY (vzdálenost mezi dvěma body je kdekoliv na monitoru stejná)

    Udivuje mne, jak se tato školácká chyba často na games objevuje. Myslel jsem, že redaktoři jsou profíci.

    příklad izometrického zobrazení: https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/2eV0pKmPi8LivaoVTBBasY_PHzc=/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3692646/invisible_inc_1.0.gif
    definice: https://cs.wikipedia.org/wiki/Izometrick%C3%A9_zobrazen%C3%AD
  • Jack1947
    Už ne zachvíly bude přerobotováno! *7* *9*
    • me pripadne, ze spis bude pre rogue-likeovano. pred nedavnem sem to slovo nikde nevidel, neznal, nikdo ho nepouzival a najednou je to vsude. zas nejaka trendy zalezitost s pouzivanim slov co sou momentalne popularni.
      • Jack1947
        První s tím tuším přišla ta 2D obdoba DS, (vypadlo mi jméno) s tím rytířem.
        • ja to tu registroval prvne u ftl, pak rogue legend a pak uz to jelo... (titan souls?)
          • Jack1947
            Jo, co vlastně "Rudž" žánr je?
            • Jack1947
              No jo, to je velká nevýhoda... co by ti honiči dělali kdyby zkapali hned při špatném kroku někam do podzemí *1* , by hru proklínaly. Já bych více her s permadeath, at to není jednoduché. Hráči se konečně zapotí... *4* Ty mladí by to potřebovali jako sůůl.
            • to zas ne, protoze jsem zapomnel jeste na jeden castej prvek, perma death, coz pri vsi ucte k souls hram, tam neni (nastesti, protoze to by pak uz dohral jen krouzek satanistickych masochistu) *5*
            • Jack1947
              Takže takové Dark souls tam se taky musel nachcípat aby ses vůbec někam pohnul , díky *3*
            • radsi nejdriv reknu, ze nejvetsi cast toho mam z dojmu z ftl

              ale pro me to predstavuje hru, kde dopredu netusis, do ceho jdes, a kdyz to na tebe vleti, tak musis prokazat nejaky schopnosti, aby ses pres to dostal
              muzou tam bejt rpg prvky, kde se ti zlepsuje hlavni postava, ale hlavni jsou reakce a rozhodovani hrace

              diky tomu nejde tyhle hry dohrat napoprvy, protoze nejdriv si to musis osahat (rozumej chcipat), nez pochopis principy

              a taky bejva nekdy dulezitejsi rychle vyhodnotit, ze se nejaka situace neda vyhrat a zdrhnout driv, nez zase zbytecne chcipnes *5*

              (a protoze se tam casto chcipa, tak tenhle zanr bejva vetsinou jen v ramci indies, pribehovym/filmovym "hracum" by to nevonelo)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit