Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Docela me to chytlo - neni to zdaleka klasicke MMORPG (chybi treba uplne crafting,interakce mezi hraci je taky minimalni) ale spise akcni hra.Vpodstate odpada grind kdy se staci zucastnit jakehokoliv boje dalsiho hrace a xp i loot jde vam rovnez-proto vzdycky narazite na nekoho s kym to jde velmi rychle,zbytek jsou ,dungeony, pro 3-5 hracu.Originalni je levelovani a moznost hrat vpodstate za nekolik povolani najednou=nikdy se na nic moc neceka.Dungeony se daji zvladnout bez tanka i healera-tohle me jako obcasneho ucastnika fakt bavi,uz mi lezlo krkem neustale cekat na toho posledniho do groupy.Za mesic premium jsem se dostal na nakych 12k a odemknul 2 dalsi classy to mi prijde jako ferovy pomer
  • Jeste jednou ti to zopakuju. Bavime se o Skyforge a tech 700h jsem uvedl jako dukaz toho, ze vim o cem mluvim. Na rozdil od recenzenta, ktery v podstate papouskuje nejaky press vyjadreni a hru (a pozadi) nezna. No takze to je moje kvalifikace, tech 700.

    Ted proc nedoporucuju? To uz jsem taky psal: to je na clanek, ktery psat nebudu, neni to muj job. Nicmeme, hru nehraje pres 1 mil hracu (mozna tak 10k na server), PvP je vtip (ne soutezeni ne esport), Community manager Spunky pred par tydny opustil potapejici se lod, a feedback to uz jsem taky rekl .. nauc se Rusky a pis na Rusky fora (je obvykla reakce na nezajem ze strany devs o deni in EU/NA komunite).

    Skoro clanek. Nicmeme fakta. Zapomen na tech 700 hodin. Vim, ze tolik casu vetsina lidi nema, ale to te ani je trapit nemusi.
    • Já chápu, co říkáš, ale na těch 700 hodin zapomenout prostě nemůžu. To je jako bych 700 hodin sledoval Ordinaci v růžový zahradě, nahrával si každej díl, pak si doma dělal maratony a 700 hodil to hltal. Taky by sis asi ťukal na čelo, kdybych potom na čsfd prohlásil, že je to totální scénáristickej brak, příšerná telenovela pro český maminy, kterou nestojí za to sledovat a svoje tvrzení bych pyšně podložil 700 hodinami sledování, takže přece vím, o čem mluvím.

      No asi bych byl za idiota, že jo?
      • To tedy neni, jako Ordinace, ale muzes si to myslet, vyvracet ti to nebudu. Problem je, ze ty nemuzes neco pochopit .. coz ja chapu, ale opakuji, to neni predmetem debaty: Proc jsem hral 700h hru kterou bych nedoporucil. I kdyz odpoved je nasnade: No prave proto, ze tu hru znam tak ji nemohu doporucit. Me osobni motivace, pro straveni 700h ve Skyforge, nejsou relevantni ke kvalite hry ci podpory, nebo k budoucnosti hry. Reknu jen tolik, kdyby hry opravdu hralo 1 mil lidi, tak bych dnes jeste hral. Kdyby totiz hralo 1 mil lidi tak by byla nejaka budoucnost, ale s 10k neni zadana. Hra, stejne tak jako film nebo hudba, muze byt nejlepsi na svete, ale bez hracu(divaku, ctenaru, posluchacu) je to k nicemu. Velke umeni pro kunsthistoriky .. no dobra.
        • Takže po 700 hodinách hraní Skyforge říkáš, že hru nedoporučuješ a nemá cenu ji hrát. K tomu teď tedy dodáváš, že hra je vlastně hodně dobrá, ale hraje ji málo lidí a kvůli nedostatku peněz z hráčů trpí podpora + obsah a proto odrazuješ potenciální hráče od toho, aby hru hráli. Hned další větou dodáváš, že kdyby to ale ti lidi (které odrazuješ) hráli, tak bys hrál taky.

          Jo, fakt to dává smysl a máš to hodně promyšlený. *3*
          • Mam cas, takze ho muzu stravit tu .. debatovanim s tebou. Jak kvalitni, dobra, takova debata je, je vec druha.

            Ano presne tak, 700h a nedoporucuji. Duvody jsem ve zkratce uvedl. On staci vsak duvod jeden jelikoz jde o MMO. Ten duvod jsem taky uvedl. Skyforge nema playbase na "dobrou" MMO jelikoz "dobra" MMO se pozna tak, ze ji lidi hraji, nehlede na kunsthistoriky. Radoby AAA titul.

            Hra ma sve momenty, zejmena soubojovy system kde se tvurci inpirovali uspesnymi soubojovymi systemy z jinych her (i bojovek) coz se jim povedlo. Umeni/art je taky fajn. Story me nezajima v MMO. PvP by mohlo byt fajn kdyby .. a PvE to je to stejny. Potencial je, ale dle meho nebude vyuzit, coz je u MMO zasadni - vyvoj. WOW, prvni MMO .., bylo pravdepodobne v den vydani horsi hrou nez Skyforge, ale WOW melo a ma budoucnost.

            Mysleni a promysleni se tyka zejmena budoucnosti protoze pritomnost lze stoze popsat. To neni umeni.
            • axell1990
              Každý má právo na názor .. bohužel. V minulém vlákně, které jsi tak nenápadně opustil jsem si ještě říkal že možná budeš mít i nějakou pointu, ach já naivka. Zaprvé tu mluvíš o něčem čemu zjevně vůbec nerozumíš WOW a první MMO... vážně? Co třeba Ultima , Everquest, Dark Age of Camelot???
              A jak jsi proboha přišel na to že hru hraje 10k lidi? kdyby ji hrálo 10 k lidi tak už dávno vypli servery, protože by prodělávali každej měsíc jen za provoz strašný peníze.

              A jen mezi námi co je dobré MMO je subjektivní věc, ale souhlasim že playerase neni špatnej parametr (ikdyž ne perfektní viz, Vindictus) teda pokud se nerrozhodneš ignorovat oficiální čísla nevycucáš si z prstu nějaký vlastní.
  • Nevidim jakykoliv duvod k hrani teto hry. Pokud mam rad PVE tak si zahraju Teru nebo Wildstar, ve kterem jsou pro me osobne nejzabavnejsi dungeony a raidy s jakymi jsem se kdy na poli MMORPG setkal. Na PVP si zahraju GW2.
  • solomon.short
    zkusil jsem, ale moc me to nechytlo. O to zvedavejsi jsem na listopadovou betu Albion Online :)
    • eStar
      Taky jsem na Albion moc zvědavý.
      • solomon.short
        tak jestli jsi founder, tak se tam potkame za tri tydny :)
  • Vyhrál jsem Gift Pack v soutěži na Eurogameru ale ještě jsem se k tomu nedostal. Snad se mi to podaří dřív, než tu hru zaříznou...
    • to se dnes uz davno nedeje, takze nejenom ze je tvuj prispevek naprosto bezvyznamny, ale jeste v nem pojednavas o necem co uz je davno pase. Tohle neni facebook synu.
  • Nějakou dobu jsem to nespustil - už jde alespoň normálně použitelné GUI a nemusí si se kliknout pro každý basic attack?
    • jezisi...
  • Mám dotaz na nekoho kdo to už nakou dobu hraje.
    Jaký je tam PVP oproti třeba ostantim hrám a co je na ty hre tak skvelího a jestl to není pay to win.
    Jednou sem si to stahl chvilku hral ale jako nevim nevidel sem tam nic co by predtim už nebylo ve stovkach jinych mmo.
    • PvP je vtip a bez ohledu na P2W. Proc? To bych mohl napsat clanek, ale to bych taky mohl zalozit game site a psat clanky tam. Nicmeme, mam nahranych pres 700 hodin a hru bych nikomu nedoporucoval, zejmena pokud jde o PvP. Hra ma asijsky monetizacni(?) model (hruza sama o sobe pro EU/NA) a vedeni v Rusku kde se hra vyvyji. Tento fakt je dulezity zejmena proto, ze feedback z EU/NA je takovy sum ktery vedeni v Rusku jak se zda nezholednuje.
      • 700 hodin a nedoporučuješ, jo? V tom případě asi fakt nevíš, co s časem, když vyplejtváš 700(!) hodin na hru, kterou bys v žádným případě nikomu nedoporučil.
        • Mi se to bavime o Skyforge ne o mem "volnem" case. Pokud tem 700 hodinam neveris, dam ti svuj ucet ktery jsem neuspesne prodaval na eBay. Ber to jako doporuceni od nekoho kdo hru sledoval od open beta po nekolik mesicu, mel nadeje, a konecne pristoupil na to, ze nadeje jen prodluzuje bolest. Skyforge neni AAA a nebude. Je to dojna krava, tedy ma to byt. Je to par mesicu co jsem zde psal, ze bych doporucoval zkusit (10g download for free), ale dnes uz ani to ne.
          • axell1990
            Aha jinými slovy říkáš: strávil jsem u toho 700 hodin, ale je to špatný a proč vám neřeknu -,- Mohl bys nám alespoň objasnit to s těma nadějema? Mám odehráno asi 150 hodin zatim ale moc nevidim v co by tam šlo doufat, protože ta hra je pořád o tom samym.
          • Já těm 700 hodinám naprosto klidně věřím. Jen nechápu, co tě hnalo k tomu vypláznout 700 hodin svýho času na hru, která je podle tebe zcela špatná?
    • axell1990
      Hele v pvp probiha ve třech verzích aren 3 vs 3 Team death match, death match a 10 vs 10 kde jde bud o CTF nebo king of the hill. Jinak skyforge neobsahuje zadny cash itemy, ktery by tě nějak zvýhodnily před ostatnímy takže jako neplatící hráč nejsi nijak znevýhodněn. Jako plus bych ještě viděl že pokud chceš hrát jen pvp tak povětšinou můžeš, protože za areny dostáváš stejné odměny jako za PVE mise.
    • Co se pvp týče to ti nepovím nezkoušel sem ale co sem pochopil tam je jedna instance kde to je pvp a tam se mydlí, jinak hra rozhodně není pay to win, když platíš tak jen získáváš suroviny rychleji ale dovolit si můžeš uplně to samý jako free hráč a co je na ní tak skvělýho, no tak pěkná grafika rozhodně plus, soubojovej systém kterej není jen zběsilý klikání ale máš i možnost různejch komb, jsou tam pěkný příběhový dialogy namluvený a pěkně udělaný a sakra můžeš si zahrát za boha ty se doslova staneš bohem s vlastní sochou a přívržencema když tam zůstaneš dýl není to tak že božskou formu odemkneš po třech hodinách hraní to ne hehe.
      • ve zkratce, pokud nechces ztracet progress ve hre, mit penize na upgrade itemu a presto ziskat z eventu ve hre itemy vylepsujici statistiky, tak je to asi na 55ecek kazdej mesic a pul (aka kazdej event)
      • Ziskavat cokoliv rychlej nez neplatici hrac JE p2w, pokud to ma efekt na gameplay.
        • Pleteš si pojmy s dojmy. P2W by bylo, kdyby si za prachy mohl koupit něco, co ti dá výhodu nad ostatními hráči, kterou nejde nikaj přebít, třeba o několik tříd lepší vybavení, na který neplatící nemají šanci dosáhnout a tak. Pokud za peníze dostaně nějaký boost na zkušenosti nebo na suroviny, akorát ti to urychlí postup, ale pořád ti může naklepat free to play hráč, který má nahráno hromadu hodin a to, za co si ty platil tak on si oddřel (nagrindoval) poctivým hraním. Chápeme?
          • Ehmm ... rek bych, ze p2w je kazdej system, kterej ti za penize dava vyhody. Je RIFT p2w? Zcela jiste. Muzes v RIFTu ziskat vse co platici hraci? Ano muzes. Kdyz budes travit ve hre 12+hodin denne, tak mozna ze i v dohledny dobe.

            Priklady? Muzes si za tusim $20 koupit extension, a pak muzes nosit nausnice. Dve nausnice to hodi tak neco kolem +20% do primarnich stats. A nebo si muzes vydelat ingame, potrebujes na to pokud dobre koukam 4x REX (to je cca $40), a jeden se (podle serveru) aktualne prodava za neco kolem rekneme 3k platina. Jelikoz ses jako free hrac i bez pristupu k aukcim, tak tvoje jedina sance jsou denni qsty, z nich vytriskas (max 30 qstu) rekneme kolem stovky za den + neco za prodany kramy vendorum, takze kdyz se budes orpavdu snazit, tak mozna 200/den, takze za +- 3 nedele mas na jeden REX.

            A to je jen drobnost. Ani kdyz ingame ziskas nej vybaveni pro svoji postavu, tak bez placeni/grindeni se nemas sanci dostat k vylepseni - napr na jeden lv, a nektery veci jdou vylepsit 5+x, potrebujes 10+ itemu za prachy.

            A rozdil? Trebas 50kDPS (postava na max levelu s vybavou ziskatelnou bez nakupu) vs 500kDPS. Jiste, pokud budes dostatecne grindit, tak se na to casem muzes dostat. Cas se ovsem v tomto pripade pocita na roky realnyho zivota. A mezi tim ti vyjde hromada dalsi rozsireni, ktery z tvyho vysnenyho vybaveni udelaji bezcenej srot, a prijde nova mena, takze muzes zacist syslit od nuly. Specielne v RIFU je tech men rek bych rozhodne vic nez 100.
          • P2w je kupovani vyhody. Zrychleni grindu cehokoliv co ma vliv na hru vyhoda je.
            • Ravenshot
              Definice "pay-to-win" neni v hernim prumyslu jednotna a pevne zakorenena, coz jinak receno znamena, ze kazdy si pojem "pay-to-win" vyklada jinak. Staci se podivat na nekolik ruznych zdroju a kazdy nabidne jinou definici. Ja osobne za "pay-to-win" povazuju takove hry, kde by bylo mozne za realne penize dostat neco, co jinak ziskat nejde. Nebo dosahnout neceho nesrovnatelne rychleji, nez neplatici hrac. Nekdo ale za "pay-to-win" povazuje jakoukoli vyhodu. Osobne by me dost zajimalo, ktere MMO hry dovoluji ve svem ingame shopu nakupovat za realne penize JEN skiny, barvy a dalsi vizualni veci a nic jineho.
            • Spis dosly argumenty. Ty relevantni. *5*
            • Moudřejší ustoupí *3*
            • No ze si nymand a neumis to hrat je tvuj problem. Pointa je v tom, ze vytahnout kreditku a zaplatit neco je hned (pokud nejsi vemeno a umis opsat par cisel). Nagrindovat neco muze trvat desitky hodin. V case nula az desitky hodin ma ten kdo zaplatil vyhodu. Tvuj argument je naprosto irelevantni. Nesrovnavas totiz situaci za stejnych podminek. Pak to srovnani nema smysl.
            • Tak mozna dle tvoji pokrivene logiky. Ale pokud nekdo ziskava jakykoliv vyhody placenim ve hre, misto hranim tak je to p2w. A muzes se na hlave tocit. *3* P2w to neni kdyz ma veci co nemaji vliv na hru - treba skiny charu, barvy a jiny kraviny.
            • Zkrátím to... mezitím, co ty sis koupil meč si ho jiný hráč nagrindoval, sice mu to trvalo jednou tak dlouho, ale má ho a teď ti naklepal... kde je ta tvoje P2W výhoda teď???
            • Nu... a to je přesně špatně...
            • Ja chapu moc dobre co je p2w, uz jsem to psal nekolikrat. Kdyz budu mit jako platic o 50% vic goldu ze zabitejch mobu a diky tomu si koupim lepsi sword nez muze mit neplatic a zmydlim ho, protoze mam lepsi sword, tak jsem si koupil vyhodu a timpadem to bylo p2w. Ten sword mam totiz zaplaceny penezma. Mene komplikovane to uz asi nevysvetlim. *15*
            • Beranir psal "když platíš tak jen získáváš suroviny rychleji ale dovolit si můžeš uplně to samý jako free hráč". Pořád v tom nevidím pay to win ale ok... avšak já jsem mluvil o tvé definici "Ziskavat cokoliv rychlej nez neplatici hrac JE p2w, pokud to ma efekt na gameplay", tady ale nevidím dopad na gameplay, možná změním názor, až si to zahraju. Ale chápeš už co znamená P2W?
              Teď jdu raději hrát, už by to vypadalo jako troling.
            • Beranir psal "ziskavas suroviny rychleji" a ja odepsal, ze pokud maji ty suroviny primy vliv na hru (kupovani lepsiho gearu atd.) tak je to p2w. O expeni jsem se nikde nebavil. A silne pochybuju ze hra je udelana tak, ze normalni neplatici hrac ma dost surovin, at uz je to cokoliv, na to aby si koupil vsechno. Tim by pak padal smysl kupovat premium. Takze znovu pro pomalejsi: Kupovani vyhody je p2w.
            • Asi si nerozumíme... bavím se o tom co je P2W v rámci hry... dejme třeba ještě jeden příklad jasného P2W, třeba už to pochopíš... Hra Dungeon Runners (nevím jestli ještě běži), když si hrál bez placení měl si možnost mít vybavení maximálně "fialový (epic)", platič ale mohl mit "barevný (legendary)", který si bez měsíčních poplatků prostě neoblékl. Takový hráč prostě neplatící drtil, protože měl výhodu v mnohem lepším vybavení a to je PAY TO WIN! To že máš rychlejší lvl je jen výhoda v rychlosti, ale pořád na tvém levelu budou hráči, kteří mají rovnocennou šanci na úspěch, to je princip správné F2P hry.
            • To že si zaplatím a budu mít všeho víc rychleji než ostatní (než miliony neplaticích) mi dává výhodu v tom, že budu mít všeho víc rychleji než ostatní. Obviously.
              To ze nekdo hraje a trenuje dyl, to je zivot. To ze nekdo vytahne kreditku opravdu hrani hry neni.
            • To že si zaplatím a budu mít všeho víc rychleji než ostatní (než miliony neplaticích) mi dává výhodu v čem? Budu max lvl a masterubercrafter rychleji než třeba Pepa z Horní Dolní, ale třeba Franta z Prahe už to hraje dlouho a je taky max lvl a masterubercrafter, stejný equip jako já a nezaplatil ani kačku... mám nějakou P2W výhodu?
          • Když už tu bylo zmíněno WOT, tam je prvek pay to win podkaliberní munice, kterou už je sice možné koupit za herní peníze, ale hrubě se to nevyplácí. Jinak tanky nejvyšších tierů jsou téměř nedostupný pro free to play z důvodů herní ekonomiky. Právě ta munice byla pay to win, protože pokud si nebyl totální střevo, mohl si ničit koho si chtěl, protože munice má téměř zaručený průraz narozdíl od standardní.
            • Však píšu, "kterou už je možné koupit za herní peníze", a taky píšu, že munice "byla pay to win". Dával jsem to jen jako příklad. Nejdřív čti.
            • Ve WoT se da goldova munice koupit za herni menu. Presne ten free to play hrac ktery ma nagridnovano hromadu hodin si ji koupi stejne jak platic. Tvoje uvaha je doublethink. Proc v jedne hre to je p2w a v druhe neni? Mas v tom trochu chaos. *15*
        • :DDD v tom priapde je pro tebe každa hra F2P hra pay to win a to opravdu každá. To co psal jasne neni azdnej pay to win narozdil od takovej sr*ček jako world of tanks a stovky dalsich.
          • A vis co je nejvtipnejsi? V ty sr*cce WoT taky neni nic co bys nemohl mit i bez placeni. Takze dle tvoji logiky musi byt Skyforge stejna p2w sr*cka jak WoT. *3* To dokaze pokazit den, co?
            • Jeste vtipnejsi je, ze ja si myslim ze wot srajda je a branit ho nebudu. Jen ukazuju, ze u jedne hry ti p2w vadi a u druhe ne, navic veci jako garaz fakt vyhodu ve hre nedaj. *3*
            • No nevim znam i vtipnejsi veci :) Aha a msito v garazi a ty tanky třeba jen za goldy si koupis jak prosimte ? :DD A vsechno ostatni viz jak napsal jeste nekdo tu

              : Když už tu bylo zmíněno WOT, tam je prvek pay to win podkaliberní munice, kterou už je sice možné koupit za herní peníze, ale hrubě se to nevyplácí. Jinak tanky nejvyšších tierů jsou téměř nedostupný pro free to play z důvodů herní ekonomiky. Právě ta munice byla pay to win, protože pokud si nebyl totální střevo, mohl si ničit koho si chtěl, protože munice má téměř zaručený průraz narozdíl od standardní.

              To je taky vsechno pravda :) A co ja vim kdyby jsis cetl co sem psal tak Skyforge sem hral chvilku takže to možná stejna sr*čka je no to ja nevim :D Pokazit den ? Proboha proc? :DDDD Spis se aspon zasmeju trapnej fanouskum WoT když ji mnekdo rekne že jejich hra je sr*čka a hned zacnou brecet a jeste si mysli že mi to snad zkazi den spis naopak no aspon sem se trosku pobavil :)
        • boze...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit