Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • "Mágové se pak dočkají nových Foci." ... "Powerful new Foci objects for spellcasters."

    Lingvisticky protip: foci je proste a jednoduse mnozne cislo od focus, tedy nejen v kontextu SR:HK rekneme kouzelnych talismanu.
  • MickeyMutant
    "Shadowrun: Hong Kong rozšířila zdarma s vydáním Extended Edition šestihodinová kampaň"

    Politika takováhle herní líbí se mi. Je to o tom, aby se vývojáři ostatní všichni jako tvůrci Shadowrun(u) podobně chovali. By bylo prima to potom.
  • "Shadowrun: Hong Kong rozšířila zdarma s vydáním Extended Edition šestihodinová kampaň" Zpráva tohle dobrá je zahraju to si určitě.
    • MickeyMutant
      Člověk zpracovává tu informaci chvíli sice, ale o to radost je větší, když nakonec dojde mu.
  • Díky za zprávu, skoro jsem si toho updatu na steam nevšiml.

    SR:HK jsem nedávno odložil, protože hrát ho hned po SR:DF nebylo úplně to pravé ořechové.
    Chce to počkat až bude zase nálada.
    Proti Pillars co hraju teď jde ovšem o kratší méně ukecanější, ale stále fajnové hry.
    Pro lidi co mají rádi kyberpunk a nevadí jim mišmaš s elfa, trpaslíkama apod. ideální.
    Jinak ten svět jsem před SR:R neznal a vůbec to nevadí.
    • já už mám Pillars odehrané. Vvýborná hra, zvlášť pointa na konci, ale zatraceně dlouhá - myslím že gametime na konci jsem měl snad 120 hodin. Kdyby to bylo poloviční, tak by mi to vůbec nevadilo.

      Na SR se chystám. Abych se do toho dostal, tak jsem momentálně rozečetl
      http://www.legie.info/kniha/2059-robert-n-charrette-nezacinejte-si-s-drakem
      což je seminální kniha ze světa Shadowrunu, která představuje lore

      Chtěl bych začít Dragonfallem.

      A proč je problém s Honkkongem hned po DF?
      • Já jsem v Pillars na 35hod, takže notný kus je ještě přede mnou.
        Jak píše Inquisitor už to chtělo do jiného světa. *1*
        Ty příběhy mají podobnou osnovu, ale to vychází už ze základu oněch shadowrunů a tak se mi trochu sléval příběh z SR:DF a SR:HK.
        Jinak jak SR:R, tak SR:DF jsem měl kolem 25hodinek, co jsem četl většina lidí i za méně.
        • tak záleží co jsi za typ hráče. Dle serveru howlongtobeat to většina hráčů zvládla rychleji. Já jsem completionist, tj. udělal jsem všechny questy do posledního a prozkoumal uplně všechno a taky jsem přečetl všechno. (ty hráčské zlaté popisky jsem vynechával).

          Dark Souls taky většina hráčů dohrála rychleji. Já už mám 100 hodin a ještě nejsem na konci.
          • Pillars všichni co znám končili po 100hod.Já se taky snažím vidět co nejvíce. Všechno si nejsem jistý jestli na jeden průlet hrou lze. Bavil jsem se o Pillars se známým a u jedné postavy za kterou jsem vyinkasoval peníze mi říkal, jak se s ní v jiném městě potkal a jak mu pomohla. Mě už ze záhrobí asi nepomůže, ikdyž většina postav je tam ukecaná i po smrti. *15*

            To samé platí i v SR hrách, kdy SR:R jsem jel dvakrát, jen abych zkusil zlanařit jednoho co jsem ho před tím obětoval.Trošku se příběh změnil a toho týpka jsem obětoval později. *1*
            Velká výhoda SR je jeho délka co se týče opakování a nevýhoda, že v příběhu je málo změn.
            • Age of Decadence vynechám. :) Ale máš pravdu, že na opakované hrání je 15-20hod. fajn.
            • v tomto říkají že je super Age of Decadence. Tj délka hry asi 15-20 hodin, ale obrovská znovuhratelnost. Za každou postavu jiný příběh, jiná hratelnost.
      • Inquisitor
        Asi tim myslel to, že už byl trochu přežranej :) tak si chce dát pauzu.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit