Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • gio1

    A bude to víc střílečka nebo zase spíš Mario?

    • Maxianimal

      Awww, musel jsi ten space zmáčknout 2x více než v D2016 a hned je z toho Mario, nehledě na to že v DE je toho střílení mnohem, mnohem víc než v D2016. Tvůj příspěvek je absolutně mimo mísu.

    • Zase víc střílečka.

  • Co se tyce 1/3 ceny - engine, herni mechaniky a nastroje uz maji, mozna to jen trochu poladi, takze jen dodelaji pribeh, modely potvor a levely - to by tak 1/3 vyvoje uplne nove hry mohla byt. I kdyz navzdory ucivu stredoskolske ekonomiky, v korporatnim kapitalismu to s modelem naklady + zisk nefunguje.

    Jinak se velice tesim, byla to krasna, stoprocentni, hypem trochu nedocenena hra. Bylo by uzasne, kdyby na tomto enginu, s timto stylem, udelali neco jako je uz zapomenuty Hellgate London - nekonecna 3D hra na principu diabla (a vlastne s podobnou premisou jako Doom - invase demonu na zem), ale naprosto a totalne pokazili pocit strelby. Tak malo chybelo a mohla to byt ultimatni hra uz tenkrat.

  • Takže čím se to liší od plnohodnotného dilu? :-D

    • Maxianimal

      Proboha, snad si jsi vědomí standalone datadisků. To jako DLC na Zaklínače - Srdce z Kamene a O víně a krvi měli být taky samostatný hry (protože délkou by to klidně dalo)? Zaklínač 4: Srdce z kamene a Zaklínač 5: O víně a krvi? Prostě je to součást týhle fáze hry. Jednoduché. Lidi, přemýšlejte...

      • Proč by měly být W3 rozšíření samostatné hry?

        Já se jen ptal jaký je vlastně rozdíl mezi standalone "datadiskem" a "novým dílem"?  Zejména když je "datadisk" stejně velký jako původní hra (jak se píše v článku). Je teda Doom Eternal standalone DLC pro Doom 2016? A pokud ne, proč? :-D

        W3 nic takového nemá, takže to s tím nemá nic společného.

        • Maxianimal

          Není to standalone DLC pro D2016, protože to má odlišné herní principy a hratelnost. Je to nový díl. A DLC pro DE sdílí tyhle nový principy, jen tam bude nový příběh, který bude pravděpodobně pokračovat po událostech z DE. Vážně jsi nikdy o standalone datadisku neslyšel? Ach vy mladí...

          • Slyšel. Jen sonduji, čím se to teda liší.

            Tad dobře... původní Doom 1 a Doom2 - zcela stejné herní mechaniky. Jen nové levely. Byla dvojka standalone datadisk? Pokud ne, proč?

            • uaxpk

              Jo, s tím Doomem je to sporný. První díl mi přijde jako klasická hra, druhý je takový slepenec levelů. Lepší příklad rozdílu mezi "plnou" hrou a datadiskem je třeba Half-Life a Half-Life: Opposing force. Stejný engine, +- stejné herní mechaniky, další\nové zbraně, rozšířený příběh nebo nový ze stejného universa jako původní hra. A hlavně délka (rozhodně delší než průměrné DLC).

            • Liší se to podle mě především v tom, že pro novou hru se teoreticky vyvíjí nové technologie, nové herní mechaniky atd. Pro standalone datadisk pak vývojáři používají už víceméně to co mají k dispozici od původní hry. Ale ta hranice je asi dost tenká no. 

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit