Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Nechápu, že se nepoučili z předchozí hry a dělají pořád tak malé světy, kde si člověk prostě nestihne pořádně zařídit.
    • martin.mirejovsky
      Na to ti odpovím jednoduše. Kdyby byla mapa v měřítku 1:1, tak bys na jednu silnici mezi dvěma městy čekal půl roku. A teď si vem, jak dlouho by pak trvalo udělat silniční síť v jednom státě... Je to prostě jen hra, a ta si musí zachovat nějaký efektivní vývoj. Jinak by z bankrotovali.
    • zdeeneek
      Člověk si nedokáže pořádně zařídit? Nevím jak ty, ale já chodím do práce a nevím jak bych zvládal tu hru hrát kdyby byla mapa 1:1. I v podobě map, které jsou aktuálně v ETS2, trvají některé dlouhé zakázky třeba 45 minut reálného času.
  • Já jsem rád že ty mapy rozšířili, a zcela po pravdě, kdyby bylo po mém, mohly by být ještě větší. *1* Dlouhé přejezdy, to k tomu zkrátka patří. A jako řešení potenciální nudy pro ty co by nebavilo jet dlouho s jedním nákladem bych dal prostě možnost přepnout se kdykoliv do jiného trucku (v rámci jedné společnosti) a řídit chvíli zase ten.
    • Nejdřív jsem zkoušel ATS a pak ETS2 a ten rozdíl ve zdálenostech tam byl neuvěřitelnej. :) V ATS jsem v pohodě drndal tisíc km během chvíle. V EST2 jedeš zakázku 1000+km tak půl - 3/4 hodiny.
      V ATS bylo měřítko prostě moc malé a komunita si právem stěžovala. Naštěstí je SCS poslouchá...teda spíš musí :)
    • Jo a když už jsme u toho, líbilo by se mi vážně kdyby tam zavedli nějaký bazar s ojetými staršími trucky, no a hlavně by to chtělo už nějaký nový stát, třeba Oregon a Washington, to by bylo pěkné.
  • Hrajeme teď s kamarády občas online ETS2.. absolutně nerozumím tomu, proč už ta hra dávno neběží na normálním enginu s pěknou grafikou, optimalizací a oficiálním multiplayerem. Kolik verzí tohohle nedodělku ještě bude muset vyjít, než z toho udělají super hru?
    Hra je samozřejmě stále zábavná, a kdo chce, tak si prostě zajezdí, ale je tam tolik věcí, které by se tam daly přidat a předělat...
    • Když je to nedodelek, tak to nehrej!
      Skandinavie a ted nove Francie vypadaji skvele, to ze Nemecko vypada proti tomu o poznani hure, je dani tim, ze ho delali nekdy v roce 2010, kdy meli dohromady ani ne 20 lidi. Jiste, prdelat by se to dalo.
      K enginu: V jednom rozhovoru SCS rikali, ze maji prehled na cem jadro jejich komunity hraje a ze na zaklade toho potrebujou aby hra bezela i na 10 let starem hardwaru. Nemuzou si dovolit aby si musel mit GTX 1080 abys si to rozchodil.
  • jenom změnilo měřítko z původního 1:35 na 1:20. takze stejnou trasu stejnou zasilku misto hodiny pojedete 2,5 a to se vyplati *11* *16* *12* *11*
    • Lukyz
      Tobě se to možná nelíbí, ale komunita to poptávala už nějakej pátek a to i u ETS2 *3*
    • CRYPT
      Nemenily se v teto zavilosti i ceny za dopravu? Ze si vydelas vic?

      Btw mohli by konecne udelat neco s tou optimalizaci. Ta hra neni buhvijakej grafickej skvost, ale nevypada nejhur, ma velice prijemny nadech na odreagovani, aleabych se na 1080ce pri nejvyssim moznem nastaveni propadala FPSka a buhvi kolik dolu, to se mi vubec nelibi (Mesta)
      • A ta 1080ka je z nějaké viet tržnice ?
        970ka to dává na plno i se 200% v rozhraní
        • Taky to nechapu. Hraju naplno na 1080p s gtx 860m a takyvzadne propady nemam. Spis bude problem mezi zidli a klavesnici.
      • Teď nevím jestli to bylo v ETS2 nebo ATS nebo v obojím, ale tak nějak se mi hra v defaultu renderovala ve 4k(z 1080p) . "400% rozhraní" nebo tak nějak neurčitě popsáno. Není to tak i u tebe?

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit