Přejít na výpis diskuzí
RPG Seven: The Days Long Gone demonstruje svobodu v plížení, vraždění i útěku
26.1.2017 | Václav Pecháček
6 příspěvků
-
Vypadá to pěkně, svoboda pohybu a stealth? Sem s tím! :) Jen aby to nebyl zase stealth "pro děti", přišlo mi, že hl. postava tam shazuje stráže mezi ostatní a žádný alarm, protivnící se zdají míti tunelové nejen vidění, ale asi i slyšení :D, tak snad se pletu, vypadá to fakt hezky.
-
Inspirace v serii Thief? Mě to přijde spíš jako předělané Shadow Tactics :)
-
Když tvůrci izometrického stealth RPG... *Najednou párkrát problikne žárovka, potom její skomíravé světlo zhasne úplně. Místnost rázem potemní a do hrobového ticha se z kouta ozývá ponuré ksssst, kssssst, ksssst, jak už si Chim brousí ostří nožů.*
-
PROOOOOČ:?! proč pro všechen sajrajt na světě tenhle pohled? proč nevisí kamera za paňácem jako klasická 3ps ? 3d skákačky už nikdo nedělá a když nějakou udělaj, tak to zabijou nějakou kravinou. Tady je to pohled, u styxe to byla nemožnost slézat z okrajů jinak než skočit, otočit se a doufat, že se ten gramla chytne, tomb raider je zase nehratelný kvůli špatné optimalizaci :-/ a...žádné jiné 3d skákačky dneska prostě nejsou.
-
-
No vidíš a mě se zrovna tahle perspektiva líbí a mám ji rád.
-
-
tak jako - tohle nevypadá vůbec, ale vůbec špatně!! Dokonce bych řekl že se na to i těším.....v porovnání s možnostmi, které to zdá se bude mít, ostatní "diablovky" blednou závistí