Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Hmm tak další PvP sra*ka kde když potkáte jiného člověka tak vás na 100% zabije. Přesně kvůli tomu jsem skončil s Day Z a podobnými hrami.
    • Jack1947
      Ono lízt hned bez ničeho na plnej server je jistá sebevražda.
    • Aneb pvp klasika ... kdy zabijeni ostatnich nema naprosto zadny dusledky, coz vede k tomu, ze novi hraci velmi rychle ze hry utecou, protoze po strelci z AK muzou tak maximalne hazet kameni.

      Pritom si dovedu predstavit celkem jednoduchy a primocary mechaniky ... trebas ... ze za kazdej nevyprovokovanej kill hrace by se na nejakou dobu(dny minimalne) zvysovala vzdalenost na kterou bude PK detekovatelny, mozna by nonPK hraci meli lepsi presnost/vyssi dmg do PK ... atd. Pritom postih by byl tim vyssi, cim vetsi rozdil v lv/vybave/...

      Coz by se nemuselo vztahovat trebas na klany ktery sou vzajemne ve valce a pod.
    • na světě jsou holt vlci a ovce, aspoň se tu udělá trochu místa, až nastane apokalypsa *4*
      • Bacha, aby jsi se nepořezal o to jak jsi edgy
        • Však pro noobiky a připo*ránky jsou PvE a No KoS servery
    • jamar28
      Taky to nemám rád. V DayZ jsem kdysi dokonce bláhově založil nějaký stupidní klan, ve kterém jsme se zavázali naopak ostatním hráčům co by zkušení osamělí vlci pomáhat a chránit je před bandami zabijáků. Když mě několikrát čerstvě spawnutý hráč, kterého jsem předtím zachránil, ošetřil a nakrmil, zabil zbraní, kterou jsme mu před chvilkou dal, tak jsem se na to vy****. *15*
  • tahle hra má to dětské kouzlo stavět pevnost a druhejm jí zbourat
  • omakalamihonakanapi
    Ještě H1Z1 by konečně mohlo plně vyjít.
  • KronosDeret
    Rust ušel obrovský kus cesty od Source verze, stále je to simulátor sociopatů, ale zatracenně dobrý. Ten pocit když si do skromné kamenné skrýše nesete první palnou zbraň a adrenalin drnčí na nervy je neopakovatený. Ve více lidech je to samozřejmě jednodušší a mnoho vývoje běží rychleji, suroviny sbírate rychleji a pokud máte otroky tak to už je vyloženě post-apo selanka, ale sólovat v noci, skrývat se v ruinách rozbořených pevností a poslouchat zda neuslyšíte kroky, je stále boží. Budování a crafťění prošlo mnoha a mnoha iteracemi a funfuje skoro bezchybně, souboje už jsou trochu horší, přeci jen je to online střílečka a ping dělá hodně.
    • Jack1947
      Ping a hit scan a především špatnej netcode néé liž...
    • Přesně a dobře napsané

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit