Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jupí!
  • Kdyby se takove talenty podporovaly a hledaly dalsi, tak by ceska herni scena mohla ziskat svuj osobity nezamenitelny styl. Neceho podobneho zatim dosahli jen japonci.
    • Takhle to je bohužel se vším. Plno lidí má svůj potencionální skrytý talent, ale nikdy nedostane příležitost a nebo mu chybí prostředky pro realizování sebe sama. Možná ty, možná i ja. Go PRO!
  • s-a-b-r-e
    Botanicula vypadá spíš jako interaktivní večerníček. Tedy nelineární vyprávění čtyř rozpustilých postaviček, ale kdo by se tím vším nechtěl proklikat, když to zní a vypadá tak skvěle?! :) (btw. není to projekt někoho jiného? Amanita design a mistr Dvorský zde "jen" tvoří jakousi záštitu? A Samorost 3 - otázka, zda můžou být hry komerčně úspěšná umělecká díla, byla zodpovězena:) (respektive bude)
    • Ano, autorem Botaniculy je Jára Plachý.
      • MidnighT91
        V okolí bydliště Járy Plachého evidentně rostou kvalitní lysohlávky :)
  • Inquisitor
    To nejsou hry, ale umělecká díla.
    • Poznámka: Před rokem byl herní průmysl oficiálně uznán jako umělecký obor (ME2 či Deus Ex třeba dostali oficiální značku uměleckého díla), tudíž tvůj koment je jedno a to samé *2*
      • Taky si o tom chci něco přečíst.
      • s-a-b-r-e
        Taky by mě zajímalo kdo a kde to označoval, kdybys nahodil nějaký link nebo tak něco, rád bych si početl *4*
      • Je o tom někde nějak podbrobně napsáno? To jsem nějak zaspal.
    • EuroSamurai
      Jen škoda, že sou tak krátký.
      • Tak samorost 2 byl docela dlouhy. Machinarium jsem bohuzel jeste nehral (ano, prineste pochodne, zaslouzim si to), ale kazdopadne na dalsiho Samorosta se moc tesim. A na botaniculu ostatne take. Tyhle hry jsou dukazem, ze ceska vyvojarska scena jeste uplne nezakrnela.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit