Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mne sa zdá, že tá hra je až prehnane ambiciózna, ale nechám sa prekvapiť, ja osobne som zvedavý, kedy sa to chystajú vydať na PC.
  • Komunita se měla tvůrcům složit na knížku o vesmíru, aby autoři vůbec tušili, jak vesmír vypadá. Na můj vkus je to brutálně přebarvené, jak nějaký divný omalovánky. Ale koncept pořád zní dobře (ačkoli zatím nikdo neví, co se tam vlastně bude dělat a jestli to není jen ukázka nějaké technologie).

    Smutný, že na akci Sony byla právě tahle hra to nejzajímavější. Jinak katastrofa.
    • mas pocit ze tato hra ma predstavovat verny simulator skutocneho vesmiru?
      tvoj vkus je tvoj vkus a teda cisto tvoja vec. nema to nic spolocneho s tym ako si tvorcovia hry predstavuju ich hru. mozno teba tato stylizacia odradi, verim tomu ale ze vacsinu nie. ved sa jedna o fikciu... nebudes sa stazovat ze ten fiktivny tvor z fiktivnej planety z pocitacovej hry ma moc dlhe nohy na tvoj vkus a pokusis donutit komunitu aby sa zlozila tvorcom na knihu a dinosauroch???
      • Vesmír není růžový. Tečka. Jakákoli diskuze o tom nemá smysl. Jak by se ujala hra o námořnících plujících na růžové vodě? Asi ne moc dobře, co?

        Nechci realistickou simulaci, ale vše má své meze a oni ty meze překročili.
        • pokial bude ta hra o namornikoch na fiktivnej mimozemskej planete tak nech je voda kludne fialova s bielymi skvrnami ako kravicka milka. ci sa by sa to ujalo alebo nie, to asi ty ani ja nie sme schopny povedat. ale ozaj si nemyslim ze by sa No Man's Sky nemala ujat iba kvoli stylizovanym farbam...
        • vesmír je fakt velkej, třeba by se v něm nějaké růžové místo taky našlo *4*
        • rika se tomu stylizace, Brumlo
  • Tohle vypadá daleko líp, než to trapně vyhajpovaný lejno zvané Star Citizen.
    • Máš pravdu, pro 5ti-leté konzolisty, kterým se líbí pohybující se omalovánky to asi vypadá líp.

      A nebo je to tím, že Star Citizen není na konzole?
      • walltar
        Ono je to tím, že je to klasickej trol...
      • Mě je u prd_le na co to je, prostě se mi NMS líbí víc než SC. Nedokážeš akceptovat cizí názor, omezenče? Tak to to budeš mít v životě hodně těžký, jestli vůbec nějakej máš...

        Na takovýhle vymatlance mám dneska určitě náladu.
        • del0
          Škoda, že to, co si tu předvedl v prvním postu, nebyl názor, ale trolling. *7*
        • celoush
          Co věta to perla.... *7*
  • Tak já nevidím blízkou budoucnost v samotném procedurálním generování nelimitovaného světa v reálném čase, ale spíše ve vhodném použití hybridních systémů. Procedurální generace v reálném čase nejde použít se současnýma technologiemi na vytvoření planety podobné Zemi. Ale je možno vyvinout hybridní systém, s kterým by to možné bylo. Příkladem hybridního systému může být třeba engine Outerra nebo hra Fuel, ale to jsou technologie na začátku.
    • Castecnou proceduralitu muzes ve hrach videt relativne bezne, kuprikladu uz prvni Diablo mnelo takhle delane levely. Neni to zadna technologicka novinka...
  • no man's sky bude nově mít procedurálně generované procedurální generování..


    sry za spam *12*
  • Líbí se mi grafická stylizace a nápad - jen jsem zvědavý, jak už tu bylo zmíněno, jestli to opravdu bude bavit a jestli se u toho bude dát vydržet delší dobu. Tohle generované prostředí mě přesně odradilo od Hellgate London.. pěkné ze začátku, ale pak se dostavila nuda, protože stá variace na tu samou mapu, jen jinak poskládané domky v ulici, mě rychle omrzla. Živé planety k objevování jsou hezké, ale musím si rýpnout. Pouštní planeta bez vegetace, ale z čeho tam tak obří zvířata žijí? Ano je to hra, ale trochu logiky při tom vymýšlení. Každopádně No Man's Sky projektu fandím, protože to má veliký potenciál, když bude fungovat nějaká ekonomika, bitvy (planety/vesmír), objevování atd. *4*
  • ja vubec nechapu co to znamena ze proceduralne *9*
    • tohle si poslechni.. Braben to docela dobre vysvetluje https://www.youtube.com/watch?v=iTBvpd3_Vqk
      btw E:D by melo mit casem podobne veci..
    • jarisko
      nahodne ani autori sami nevedia ake tam budu planety co na nich bude atd...
      • GlaDOS
        Procedurální generování je systematická tvorba obsahu podle určitých algoritmů. Ale procedurální není nutně náhodné. V tomto případě to ani platit nebude. Všichni hráči budou ve stejném vesmíru.
      • a to se jak pak kontroluje jestli nejsou nekde chyby kdyz ani sami autori nevedi co se v te hre vlastne vytvori? *15*
        • No napriklad sa zacne tym, ze sa zadaju pre generaciu nejake rozumne parametre a nie z prsta vycucane blbosti. Aj nahodne cisla maju nejake zakladne cisla od ktoreho sa odpichnu.
          • Proceduralne generované a náhodné je velký rozdíl. Náhodné je chaotické a má pokaždé jiný výsledek. Procedurálně generované nastavíš nějakými parametry a ten výsledek pak při každém běhu algoritmu dostaneš vždycky stejný. To znamená že můžou mít obrovský svět který vypadá hezky (dlouhé měsíce optimalizují ten algoritmus aby generoval pěkné věci) a přitom ho zredukuješ na velmi malé množství dat protože všechno co potřebuješ jsou modely, textury a ty algoritmy ze kterych se to (pokaždé a všem stejně) celé vygeneruje. Standardní hry naopak fungují tak že ukládají např. informace o souřadnicích a rotaci či velikosti objektů, výškovou (případně voxelovou) mapu terénu atd. A to je řádově daleko víc dat takže celkem rychle narazíš.
        • náhodne je dosť nepresný termín. Jedná sa o generovaie na základe určitých parametrov. Príkladom generovaného prostredia je napríklad plošinovka Starbound.
          • nebo dungy v DIABLU 1 !!!
  • no a hra tam nebude. lietanie po planetach jak dmntvydrzi 2 hodiny a potom to zacne nudit
  • letita zkušenost říká ze nahodne nebo jakkoliv generovane věci nakonec smrdi dost velkou nudou, pokud se to neobali necim motivujicim. Dagerfall byl super ale ta giganticka země s tisici mesty a dungoeny které se generovali byla cela jaksi k nicemu, většina hracu v 90% te hry nikdy nebyla, nebylo proc.
    moc se mi nechce verit ze tuhle hru obsadi zabavnym a motivujicim obsahem co nezacne po pra hodinách nudit, ale když se jim to povede, udelaji zrejme nejlepší hru všech dob, cemu verim ještě min.
    • a kdo rika, ze by hrac mel projit 100% sveta ? naopak Arena a Dagerfall byly genialni prave diky sve rozloze a v podstate nekonecnosti...dalsi dily diky sve male rozloze prisly o velkou cast sve atmosfery
    • del0
      Daggerfall sem nedávno hrál a musím říct, že to co tvrdíš, není problém samotné generace, ale dalších věcí s tím spojených. Jak píšeš, chyběla motivace to procházet. Daggerfall trpěl silnou nevybalancovaností a nedodělaností, kvůli uspěchanosti vydání. Kdyby ty šílené dungeony mělo smysl procházet, tak by to byla pecka. Každopádně ten pocit z tý monumentální rozsáhlosti světa (a to i s pocitem, že víš, že to nikdy všechno neprojdeš) má taky svoje kouzlo. Taky to podporuje znovuhratelnost. Věřim tomu, že s dnešníma technologiema by z toho šlo vymáčknout mnohem víc, jenomže chce to někoho, kdo nasype.
    • Kozy
      No pakliže tam nějakej obsah nebudou tvořit hráči tak to tak dopadne.
    • Ilusiveman
      Mohli by tam přidat třeba budování měst.
  • ty procedural zvuky sou cool, teoreticky teda nekde najdes třeba zvuky řitních větrů, což je dycky koool, kor u ryb... řítní větry a bubliny

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit