Naprosto tragická hra........ totálně o ničem. Dobrá pro usmolence co vlastní konzole.... pro PC hráče naprosto nemyslitelné to hrát... Koupili jsme si to tři a po hodině jsme to odinstalovali.

• spoock
    SoT bych si pral nekdy jeste zahrat, ale pockam treba rok, dva, treba to jeste tvurci vytuni.
  • Dávno tu nebola hra s tak zabitým potenciálom, škoda
    • spoock
      Je to strasne jak tvurci na tom delaji roky a pak vyprdnou hezkou, ale totalne prazdnou hru. To ty roky delali technologii a nemeli nikohho kdo by jim rekl, ze bez obsahu to nikoho bavit nebude?
  • Perfekni recenze, naprosto presne vystihuje systém hry, presne tak to citim i ja. Hru hraju neustale uz od bety, většinou sam, nekdy ve trech. Pro me je SoT navykova, uz dlouho jsem se takhle netesil, az hru zase vecer zapnu a vypluju na moře. Nějaky nastaveny pribeh nepotrebuju, každý den se pribeh tvori tim, jak clovek hraje, na koho narazi atd. Dokonce si občas pisu pro legraci "lodni denik", když se prihodi něco obzvlast zajímavého. A to moře, to je parada... Jinak novy obsah do hry je uz potvrzeny, takze se clovek muze tesit i na nej.
    • nový obsah? kde čerpáš info? co já četl tak zatím ještě ani neoznámili roadmap.. zatim jen oznámili že udělají roadmap :-) taky bych se rád na něco těšil
      • Co treba tady na games.tiscali v bleskovkach ze 4.4.? http://seaofthieveshub.com/blog/confirmed-content-coming-to-sea-of-thieves/
        • nechci vypadat jako uplný ignorant, ale to cos poslal jako "roadmap" je fanouškovská kompilace na úrovni konspirační teorie. jediné, co skutečně potvrdili, že přidají do hry za 3 měsíce od vydání, je ingame cash shop s mikrotransakcemi, za které pujdou pořídit peti a to kapitánování o kterém ani neřekli o čem přesně bude. všechno ostatní je od rare potvrzeno maximálně větou "uvědomujeme si, že hře chybí obsah a vydáme roadmap" a ten zatím není.

ještě bych rád doplnil, že hře přeju jen to nejlepší, protože má obrovský potenciál. ovšem to, v jakém stavu byla vydaná, je málo i na early access.. snad se stane zázrak a za ty tři měsíce to bude update co všem vyrazí dech.
          • Nevim, co je roadmap a je mi to jedno. Informace o novém obsahu do hry, jak jsem již psal, je zde z tohoto webu games tiscali z bleskovek ze 4.4.2018. Muzes si ji tedy jednoduse vyhledat. Pokud i nadále budes mit namitky, tak si je poté piš přímo autorovi téhle krátké zprávy. Popravde jsem napsal svuj prvni komentar jako reakci na recenzi Sea of Thieves, se kterou se plně ztotoznuji a je vidět, ze autor hru skutecne hraje. Obávám se, ze jsem následně neměl zájem dále diskutovat s tebou, ani s nikým jiným, protože je zcela zřejmé, ze tyto internetové diskuze nikdy k ničemu nevedou.
              Internet je tak hrozně zlý, protože dojdou argumenty tak radši utnem diskuzi že *3*
            • no tak jsem si našel tu bleskovku a nestačím se divit. koukám, že tu rubriku nepojmenovali bleskovky pro nic za nic.. bulvár hadr. čepali z toho odkazu cos poslal ty, což je blogísek vytvořený nějakým fanouškem.

jinak je mi jasné, že slovo roadmap používám zbytečně často, nicméně pro danou situaci se to hodí. je to termín pro plán budoucích updatů a má specifikovat plánované data vydání konkrétních přídavků do hry.
            • tak co sem píšeš?
          • To neni EA. To je hra jako sluzba. Koupis si prazdnou krabici a do ty ti postupne bude chodit nejakej obsah a kterej se bude platit z mikrotransakci. Mnam!
  • Kdo dneska jeste kupuje hry podle recenzi? Kouknu na gameplay na YT, nebo na twitchi a udelam si svuj nazor za chvili ne?
      Souhlas hry se už dávno recenzují jen strojově " Tak si to odbudem a plácnem tam nějakou tu vyšší známku" jediné kde nezávislá sféra funguje je prostě neplacený nestranný novinář. Něco jako Svobodné noviny ale v herní sféře.
      • Mrkni na recenzi na YT od Angry Joea, ten to myslím zhodnotil naprosto objektivně. Prakticky všechno hodnotí dost objektivně, já koukám na games ze zvyku a na Angry Joea když chci opravdu slyšet pravdu
          Těch je samozřejmě více co ale nemusí na sebe upozornovat - Angryjoe je Angry a i když může mít pravdu opravdu nemusím koukat a poslouchat někoho takového.

Navíc já číst recenze nepotřebuji už předvydáním jsem věděl jaké to asi bude po vydání se to potvrdilo - líto mi to zas tak není.

No á áá co se týče pirátů třeba překvapí Skull & Bones.
    • Tak to je zajímavý nápad. Jak to ale děláš, když chceš zjistit víc věcí než audiovizuální stránku? Jak dlouho musíš koukat na gameplaye, aby sis mohl udělat stejně kvalitní odhad jako někdo, kdo ve hře strávil už desítky hodin? A neštve tě, že když už si teda sjedeš těch pár hodin gameplayů, že víš spoustu věcí a přicházíš tak o moment překvapení? A jak ti celý ten systém šlape u příběhových her? Jak z gameplaye posoudíš kvalitu příběhu, aniž by sis ho vyspoileroval?

Ne ne. To zní neprakticky a zbytečně komplikovaně. Naproti tomu dobrý recenzent ti shrne 20-30 hodin vlastní herní zkušenosti do textu na 10 minut, aniž by ti vyzradil zápletku nebo tě připravil o radost z objevování.
      • Nevim jak to funguje u jisteho typu her ale obecne po par minutach gameplaye vidis soubojovy system, "feeling hry" (napr. jestli je to bliz k simulaci nebo arkade), vidis grafiku, vidis leveldizajn a dizajn ukolu lokace, kterou prave streamer nebo youtuber hraje, muzes si udelat obrazek o umele inteligenci atd. A to vse do par minut nebo desitek minut.
        Jak uz jsem psal u pribehovych her nebo nekterych jinych typu her tohle asi fungovat nebude ale vetsinu beznych dnesnich her takhle muzes posoudit bezpecne.
      • Dřív jsem se rozhodoval nad tím zda si hru pořídit či nikoliv, především recenzema. Jenže dneska je tolik herního odpadu, že tohle prostě nestačí. Zkouknu hodnocení na steamu, najdu si jednu či dvě recenze, kouknu na gameplay na youtubu (stačí půl hoďka na doplnění názoru na hru) a pak se teprve rozhoduju. Youtube je fajn hlavně v tom, že když odebírám kupu těch z většiny velmi pubertálních a divných týpků, tak při tom objevím spoustu her, kterých bych si jinak nikdy nevšiml. Většinou menších her samozřejmě. Například takhle jsem objevil Stanley probably (já fakt nevim jak se to píše :-D) - dokonce s českým amaterským dabingem (kterej je boží :)) či Plague inc. , 911 operator, Slay the spire a spoustu dalších :)
      • Jediný problém co vidím na tvém názoru je tvá víra vto že recenzent standartně tráví se hrou desítky hodin a neproletí to jen rychlíkem v průběhu jednoho víkendu.

Navíc jsem nenašel ještě ani jednoho recenzeta s kterým bych se plně ztotožňoval a jen na jeho recenzi se rozhodoval zda do toho jít či ne. A pokud chceš oponovat že můžeš přečíst více recenzí, tak se dostáváme ktomu že oté hře pak vím víc, nez od tebou vytýkaných streamerů.
        • to si trafil absolútne presne, recenzent ktorý strávi s hrou 30 hodín je len chiméra, v súčastnej dobe kedy recenzent musí napísať recenziu k tomu musí písať desiatky dalších článkov o iných hrách, k tomu videa, články do časáku, video podcasty a dalšie a dalšie povinnosti v redakcii, nič si nenahovárajme, chalani sú totálne prepracovaný a vidieť to bohužial v poslednej dobe prakticky na všetkom. DOKAZ ? pozri si mini recenziu na ´´a way out´´, tak odfláknutú recenziu som už dávno na game sajte nečítal
        • Já nepsal o recenzentech, ale o DOBRÝCH recenzentech. Samozřejmě může být problém takového najít nebo najít nějakého, se kterým se ztotožníš. Já osobně mám vcelku dobré zkušenosti s games.cz (ale čtu recenze jen k některým žánrům) a s bonuswebem (opět jen některé žánry) a s některými personami na Steamu.
  • Ja bych se.nebal nazvat tuto "hru" jako podvod na lidi .
      Já ne pokud jsou lidi hloupý tak si zaslouží nakálet na hlavu - pokud ještě jim to nevadí a rádi si v tom hlavu vyválej tak je to jejich problém - jen mi vadí že díky tomu bude více takových her dojdeme do finále kdy -

Chceš hrát ? Dokup si další levely, postavy a mise atp... za lidových 60 nebo 80 ojro.
  • Skull and bones
  • jabbo126
    Nevšiml jsem si, že by Rare považovali SoT za nejambicioznější projekt, ale to mi nejspíš uniklo. A celkově ten první odstavec moc nechápu - "Ale tohle Rare neslíbili" Dále - dosáhnete-li nejvyší reputace stáváte se "pro mě nepochopitelně" pirátskou legendou, opět vůbec nechápu co je na tom nepochopitelné. "Ale ruku na srdce..." jo je to ve všech MMO, ale v těch ostatních MMO má hráč neustále nějaký progres - někoho to grindování může bavit, tady není ani to, takže srovnávat hru třeba s WoW je podle mě dost nemístné. Označit hru za emergentní je taky dost troufalé - jak už tu bylo zmíněno, ač se to zdá neuvěřitelné, přirovnání k pokročilejšímu a vychytanějšímu chat roomu, kde se mohou hráči vyblbnout s kamarády je celkem na místě. "Nikdo vám nediktuje co máte dělat" - potíž je v tom, že nemáte moc co dělat. Párkrát se ožerete a zahrajete si hru "Kdo se první dostane na palubu lodi v podroušeném stavu", pobijete pár kostlivců a užijete si krásné vody. A potom co? Není pak zábavnější zajít s kamarádama do skutečné hospody? Já osobně na číselné hodnocení vůbec nedám, ale tady mi tak nějak nedá než nesouhlasit. Autor recenze hodnotí podle toho kolik bžundy si užil na moři s kamarády. A znovu, mnohým eskapádám s kamarády v hodpodě bych dal klidně 10/10, prostě protože to jsou kamarádi. Ale oběktivně - i v rámci recenzí, které samozřejmě nikdy být uplně objektivní nemohou - bych dal maximálně 5/10. Připadá mi to jako takové No Mans sky na moři a ještě víc než zmíněný titul mě to mrzí, protože to má ohromný potenciál a mohlo to být i vzhledem k délce vývoje dost zásadní. Zklamání z toho, že si ani nemůžete udělat vlastní postavu, i když to algoritmus zjevně umí, že tam není žádný progress, jeden typ nepřítele, nádherné ostrovy, které jsou ale absolutně prázdné ... hrozné zklamání. Mrzí mě to. Za 15€ jako fajn playground pro kamarády, bych to bral. Ale za plnohodnotnou hru to nepovažuju.
    • nejlepší multiplayer tu vyhralo coop hra Divinity, Games.cz je mimo nějakou dobu už...
    • Souhlas. Ta recenze byla tak zvláštně "novinářsky" napsaná, až jsem nad tím raději mávnul rukou. Kluci z Games prostě nestranní být nehodlají a kostře jedné hry přidají body za to, co druhé vytknuli a podobně. Nevím, jestli už si trochu nehrajete spíš na věštce a nedáváte známky čistě podle toho, jak to s hrou vidíte za dva roky.. či jak se vám řekne. *7* Naštěstí se zdá, že společnost je víc a víc nasycená podobnými "ztrátami" času při čtení "předžvejkane" informační stravy typu Replay, Games.

Asi už zase nepamatuji žádnou vaši recenzi s přidanou osobní hodnotou.
        Přidanou hodnotu najdeš jedině ve čtenářskej recenzích lol.
    • SixThe9th
      Ok, tak tedy poporade:

1.) Jako nejambicioznejsi projekt hru oznamil sef studia na lonskem E3.
      2.) Rare neslibil hru - s pribehem, progresem postavy ci ziskavani hernich vyhod nad ostatnimi hraci coby odmenu za straveny cas ve hre, napr.
      3.) Prijde mi ponekud podivne, ze se pirat stane piratskou legendu sbiranim kurat a vykopavanim truhel s poklady, nejak mi tam z toho prunik souslovi piratska legenda nevznika, ale budiz, to bylo jen takove rypnuti.
      4.) To co ty povazujes za progres, je ale spise iluze progresu a vubec se tim nerozlisuje kvalitativni rozdil v hrani. Preci to jestli jsem na levelu 20 nebo 30 nebo 40 prece zpravidla nijak vyrazne neodlisuje kvalitu hrani. Grind je grind nekde je to pachteni se po lootu a lepsim vybaveni statistikach a nekde zase za reputaci, ktere muze a nemusi odemknout end game obsah SoT/Elite. Jenze ve vysledku jde o tu samou repetetivni a nezabavnou cinnost vedoucich k jakesi odmene, kterou ihned strida pachteni za novou. To je jedinou motivaci a moznou zabavou grindu, a tohle pachteni je v podstate forma gamblerske zavislosti, iluze zabavy prameni z touhy po nejake materialni odmene., pricemz nezazivna a repetetivni podstata ukolu je stale stejne nudna. To srovnani je tak naprosto trefne.
      5.) Jenze kde WoWko je jen o sysleni statistik a predmetu, SoT od toho upousti presne tim, nad cim ty se tolik pozastavuje a tusim, zes SoT ani nezkousel. Protoze napsat takovou hovadinu, cos ted napsal, to chce uz vazne pokrocily stupen ignoranstvi anebo trollingu, netusim kam presne to zaradit. Autor recenze nehodnoti kolik bzundy si zazil s kamarady. On si zazil dost legrace sam, s cizimi, s nahodnymi, s kamarady, zkratka s kazdym. Jen s kamarady je to logicky, jako kazda kooperatvni cinnost asi nejlepsi. A v tom to vezi. Ta hra je predevsim o interakci s ostatnimi v ramci piratskeho piskoviste. - Jeden chce hrat solo a mirumilovne si grajndit truhlicky, dalsi se spaktuje s partou pratel a radost mu prekazi, dalsi se rozhodnout oblehat pevnost s jinymi, do toho se vlozi nekdo dalsi, zacne poradna mela vsech proti vsem, pak nekdo ukradne klic ke sklepeni s poklady a uplave kamsi stranou, a ukryje jej z dohledu, aby pak vsechny vypekl. A kdyz uz si mysli, ze ma vyhrano, jeho poklady obtezkanou kocabku prepadne cestou k pristavu Kraken...atd. Kazde vypluti prinasi nove dobrodruzstvi. A je uplne jedno jaky ma kdo herni styl, i ten nejvetsi vyznavec repetice si tu diky ostatnim hracum svuj klid neuzije.

6.) hra ma nekonecny generator piratu, takze ta poznamka je trochu licha. Krom hracu je ve hre cela rada variaci toho jednoho nepritele a na kazdeho plati neco jineho. To sis taky takhle stezoval u Left 4 Dead anebo Dead Island, ze tam jsou jen zombici? :) Navic obsah vcetne endgame, novych nepratel a fury dalsich veci bude pravidelne pribyvat, ale tohle nebylo predetem stavajici recenze. A ten progres, prosim te, jeste jednou - Ta hra je od zacatku koncipovana stylem, ze kdokoli do ni vstoupi muze ihned hrat. Zkusenejsi hrace odlisis akorat tim, ze maji od pohledu drazsi vybavu a napaditejsi vybavu a opravdovy level dovednostni, ne jen dany nejakou statistikou. A presne tak je ta hra nejzabavnejsi. Uznavam, ze neni pro kazdeho a urcite ne pro hrace co hledaji piratske WoWko, ale urcite jde o plnohodnotny titul a sedmicku ma dle meho zaslouzene. Pokud se naplni potencial, hodnoceni se muze vysplhat jeste mnohem vyse. Za sebe jsem rad, ze se Rare pokusili udelat neco jinak a zabavneji nez je bezne zvykem,...but haters will always hate c'est la vie. Howgh
      • ad sliby - Je možné že to neslíbili, ale je to jako kdyby Activision neslíbil, že v CoD nebude multiplayer. Lidi prostě budou předpokládat, že tam bude, protože je to norma. Když jdou proti proudu, měli by to zdůraznit při propagaci hry, a tím myslím opravdu ZDŮRAZNIT, ne to utrousit někde v jednom z mnoha videí.

ad progrese - I když jde o ILUZI progrese, tak ta iluze je pořád pro hodně hráčů důležitá. Jasně, s větším poškozením, které hráč dělá, toho nepřátele vydrží víc, ale pořád to dělají (dělám) pro lepší cool meč a bombastičtější animace.

ad srovnání s WoWkem - Zase: i iluze progrese je důležitá. WoWko (a spousta dalších online her) ti navíc na rozdíl od Sea of Thieves postupně otevírá nový a nový obsah, i když jde jen o nové lokace a bossy v dungeonech. Pořád to je víc, než v SoT. A spousta hráčů tohle prostě ve hře potřebuje, nestačí jim jen malé pískoviště se 3 bábovičkami a lopatkou s hrabičkami, přes které občas přeletí moucha (emergence!).

ad vlastní postava - Nekonečný generátor není to samé co tvorba vlastní postavy. Takhle prostě člověk pořád generuje, dokud mu nepadne něco přijatelného.

ad srovnání ze zombíky z L4D a DI - Totálně mimo. Zahraj si ty hry, a pak porovnej se Sea of Thives, kde jsou jenom normální kostlivci (s jinými zbraněmi - rozmanitost!) a 'kapitáni'.
        • SixThe9th
          Koukam, ze konecne promluvil znalec, tak jeste naposledy a pak uz zas necham si vesele trollit:

- naprosty nesmysl, videl jsi alespon jeden vyvojarsky denicek, hral alfu/betu? Postupne bylo odhaleho presne to jaka hra bude, co v ni bude pri startu a co do ni bude pribyvat.

- a co takhle hry, kde se lidi bavi tim, ze neco opravdu umi a zaroven nebyly zvyhodnovani jen tim, ze si mohli dovolit nahazet desitky ci stovky hodin do bezhlaveho tupeho grajndestu? toto neni preco navic neni ani zadne mmorpg ci lootboxfest a znovu opakuji ani to nikdy nebylo zamerem, takze tu nekonecnou kritiku timto smerem stale nejak nechapu

- nebude se porad opakovat o tom, ze rec byla o uskali suchoparnosti questu v mmorpg a i mnohych sp rpg titulech...a nemyslim, ze delat totez jen kvuli lepsi bambitce to nikterak omlouva, je to porad tataz nuda..zde a opakuji jiz po treti ji z vetsi casti odbourava emergentni gameplay, ve kterem hra naprosto exceluje,a tudiz vysledna znamka - to, ze to nekomu nevoni anebo ho bavi neco diametralne jineho vsak nikterak nepodkopava jeji kvality, takze pokud potrebujes syslit blystive predmety a levely a zabijet kvanta bossu ve velmi napadnych dungeonech, vis kam se obratit, SoT neni evidentne hrou pro tebe, to je jednoduche

- to ze se v Rare rozhodli resit vec duvtipnym variabilnim generatorem postavy, je to funkcni a ucel to splnuje, kustomizaci avatara je dal ve hre vice nez dost ;) to mi prijde jako zbytecna vytka
          - a z posledni poznamky navic jasne vyplyva ,ze jsi hru nehral anebo nehral poradne :) V L4D mam neco nahrano, takze srovnavam s familiernim prikladem, ty si zkus zas treba vyhledat vycet nepratel a jejich variace nekde na wiki, fakt uz nemam silu to tady dopodrobna vypisovat + novy nepratele jsou ohlaseni do nejblizsich updatu, to jen tak na okraj
          • Na tohle snad ani nemá cenu odpovídat, ale stejně mi to nedá, takže jen v rychlosti a bez opakování toho, co už jsem psal:
            Na vývojářský deníčky ti s*re pes (a většina běžných hráčů). Emergentní hratelnost není žádná spása nebo omluva nedostatečného obsahu. Na generátoru postavy nic důvtipného není a oblečení (kustomizace avatara) ve hře fakt dost není.

Ale je mi jasné, že od člověka, který všechny tady považuje za trolly, se normální odpovědi / diskuze nedočkám.

Příště radši nelez do diskuze pod vlastní recenzí.
          • Koukam ted na ty nepratele kdyz o nich mluvis a napocital jsem presne 4 varianty + kapitan. To mi jako a muzou mit 3 typy zbrani. To je opravdu vsechno s cim tu hru vydali? Ale jasne bude jich vic s dalsim patchem protoze "game as a service".
            Vidim ze te to bavi tak opravdu preju tobe i parte se kterou to hrajes aby ta hra jako sluzba mela pro mela pro koho ty nepratele a dalsi obsah pridavat.
            A celkove mi prijde docela vtipny ze tu hru nechali pustou jak byla v bete protoze feedback komunity byl docela dost jasnej.

A mozna bych jeste dodal kdyz se tu ohanis trollenim ze mezi trollenim a fanboyismem a je velice tenka hranice.
          • Vždycky jsem miloval umělce, co začínají svůjmoudrej a všestranej názor slovy typu "naprostý nesmysl", pokračuješ tím co si "myslíš" a končíš slovy že už nemáš silu dopodrobna něco vypisovat, když jsi se vlastně na 4 odstavce vyblil jen svým osobním názorem, jak ty samé atributy o kterých se tu všichni bavíme, vidíš v jinejch barvách. Co to meleš o nějakejch variacích nepřátel? V podstatě jsou tam dva, kostra a kostra boss. Malá, větší, ještě větší lod. 3 Druhy misí na jedno brdo, vem, dojed, udělej, vrat se a tady máš uber jinou texturu, ale pozor, může tě o to připravit jediná událost jmenem kraken NPC, nebo jedna ze tří druhů lodí s až čtyřčlenou jinou lidskou posádkou je teda docela famozní a když už jsme u těch variací... vychází mi přimo miliony variací zábavných událostí a činnosti, které ve hře jak je jde dělat. Ne vlastně ne. Vychází mi, že tvůj názor stojí za prd a žádný z bodů, ve kterých jsi se snažil vyvrátit, že hra vlastně není jen kostra/engine pro potencionální simulator plavby z bodu A do B až se 3 dalšími živými kumpany se přeměnil v několik odstavců ódy, jak vlastně všechno co, je na hře špatné je tvým názorem genialní a prázdná místa (tim ted myslím skoro celej software) jsou vlastně místa, kde moderní hráč si hru vlastně udělá za pomocí svojí představivosti a vynalézavosti (ještě že jsou tam ty stovky mechanik a nástrojů..)

Už se těším na tvůj další přispěvek. To bude maso obsahu a ubernázoru! A já se v něm zase budu celej štastnej pokoušet najít nějakou myšlenku, protože my vidláci nechápeme ty variace a tudíž nepoznáme dobrou, poctivou, inspirativní a inovativní hru tak, jako to dokážeš ty. *1*
              Pokud pro autora recenze je už jen plus že s kamarády to je lepší = známka nahoru nemá smysl asi už dál rozebírat.

Tolik k objektivitě...

Na druhou stranu to je zase + vychází takovéhle prázdné hry takže své zákazníky zase maj *5*
            • Takže kdyby ta hra neměla 3 lodi, ale sedm, ne 2 kostry, ale ještě dalsi 3 mloky a jeste prihodim krome 3 typu 5 typu misi tak už by to bylo 9-10? (mnohem vyssi hodnotovu metu) Ikdyz musim se priznat ze tu diskutuji celou dobu objektivni hodnoceni, ne tvou momentalni subjektivni posedlost.

Bav se a prines nejakej letsplay videjko, urcite se na tvych shrnutych sedm hodin hunteni kouknu. Bude to jak pirati z karibiku, jenom s lepsima hlaskama.
            • SixThe9th
              Naprostej nesmysl je naprostej nesmysl at uz se na nej divas z jakeho chces uhlu btw. Cetl jsi vubec recenzi a kritiku kterou presne temto slozkam vytykam hned v uvodni casti? To je vpodstate jedine za co jsem strhaval body. Ale zrejme tady dochazi k nakazlive kognitivni dizonanci dle toho neustale omylani tehoz a fundamentalniho nepochopeni same podstaty hry navzdory vsech indicii jak v recenzi, tak diskuzi, tak mimo ni. To neustale shazovani hru postavenou na multiplayeru a emergenci, za to, ze ma nedostatek PvE obsahu anebo za to, ze v ni neni neco, co v ni ani mit nemelo je opravdu zretelny signal. Jen nevim jestli jde o samoucelnou trolli past do ktere jsem se schvalne chytil anebo jen vyraz jakesi zaryte tuposti. Jedna vec je, ze nekoho urcite mechaniky nebavi, fajn, ale to jeste neznamena, ze nejsou dobre a nebo dost zabavne. Predpokladam, ze komentujici vyse podobnym zpusobem povykuji i pod kladnymi recenzemi na Elite ci A/E Truck Simulator, protoze to prece musi byt totalni otrava jenom jezdit/litat z bodu A do B v peknych kulisach. Jednduse se pozastavuji na logikou diskutujicich kteri si sem prisli odplivnout tim, ze nedostali hru, kterou si predstavovali navzdory tomu, co bylo dopredu avizovano.

Uzavru to malou korekci tve mylne domnenky: A sice to, co na hre povazuji za slabsi jasne deklaruji v recenzi, navic se to shoduje s valnou vetsinou kritizujich. Rozdil je ovsem v tom, ze to co na hre funguje a dela ji zabavnou, naprosto jednoznacne prevysuje tato negativa. Kdyby hra vysla az o par mesicu pozdeji a mela krapet vice obsahu a nekolik teprve chystanych mechanik, jiste by si sahla na mnohem vyssi hodnotovou metu. Takhle je to proste jen naprosto zaslouzena sedmicka. Lesson learned - nekrmit trolla pod vlastnimi clanky, ale zase zkusit by se melo (skoro) vsechno ;) Tak jo zatim, jdu zas stravit ze par hodin na sve malinkate piratske piskoviste s temi dalsimi ubozaky, co proste jen radi pri hrani umiraji nudou. Howgh.
  • Líbí se mi slovo "emergentní", dřív by řekli "bavte se sami" :)