Přejít na výpis diskuzí
Severokorejské vetřelce můžete v Homefront: The Revolution likvidovat i v kooperaci
26.1.2016 | Aleš Smutný
28 příspěvků
-
Na prvních ukázkách to mělo mnohem lepší atmosféru
-
Po dlouhe dobe trailer, kterej jsem v pulce vypnul. Tak snad se pouci z chyb jednicky.
-
Co-op záběry ze hry:
https://www.youtube.com/watch?v=OrO5cb1lnKQ
čistý MP by nebyl špatný, ale ta tupá AI to zatím zabijí.. -
-
Pravda, AI je naprosto tupá s reakční dobou lenochoda. *7*
-
-
North Korea is best Korea!
-
Nevim no ... Jednicku sem nedohral kvuli bugum a tohe zatim z vide nevypada zrovna pekne. Taky nechapu proc korejci vypadaj kdyby prisli z daleke budoucnosti ?! *7*
-
těším se a koupím jen kvůli singleplayeru, ale nelíbí se mě dizajn severokorejců... v prvním díle, to bylo takové high tech, ale přijatelné a zajímavé, tady vypadaj jak klasický nudný paka z kyberpunku...
-
Hlavně at to nemá Denuvo uch... to by bylo už vážně trapné *7* Na Mp si to vždy hodně lidí koupí i když původní hra byla trochu jiná... v tomhle ohledu.
-
-
No konečně máš ty jedna zavšivená pijavice útrum v kradení her:) A to je jenom dobře :)
-
-
Hehe jen na chvíly...
-
-
-
Tohle je můj adept na letošní vánoční výprodej na Steamu, no uvidíme co recenze? Co se týče vizuálu tak se obávám že možnosti Cryenginu nebyli využity ani z poloviny. Snad si s ním Vávra poradí lépe. *7*
-
Jedničku jsem hrál zrovna loni a dost jsem si ji užil. Za mě výborná hra.
-
-
souhlasím, já si to taky užil.
-
Mě to teda přišlo jako levná kopie Modern Warfare, často ještě lineárnější než CoD.
-
-
Rychlá, atmosférická, zážitková střílečka s několika silnými momenty. Ta hra si na nic nehraje a to, co chtěla, zvládá na jedničku.
-
a špatného na linearitě je co?
-
-
Záleží na druhu hry. Adventury můžou využívat linearitu k vyprávění příběhu, u arkádových her je to součástí jednoduché zábavy. Ale u stříleček to většinou znamená, že hra má hodně omezené možnosti hratelnosti a zachází s hráčem jak s malým děckem, které si neumí bez dvojitého upozornění a letecké podpory ani zavázat tkaničky. Když se to přežene a hra odmítá dát hráči kontrolu, jako v nových CoD, tak si pak hráč připadá jako divák akce, ne její tvůrce.
-
-
já si někdy radši užiji jen akci a epické momenty (s tím že jen přijmám co si tvůrci připravili) jako v CoD... naposledy co jsem hrál open world FPS, tak jsem 90% času čistil tábory, lezl po věžích a zabíjel zvířata...
Vím, že tady na games, jak se chce někdo u hry jen bavit, tak je kažuál, kór když jde o vojenskou FPS (protože fork offf murica a pacifisti vpřed), ale já to klidně přiznám... Hry ala CoD (kromě posledního CoD) mě většinou baví, je to sranda a příjemná akce na pár hodin... -
-
Můžeš mi říct, co je epického na tom hledět na skriptovanou animaci bez vlivu na hratelnost nebo NPC nělající drsný trik, zatímco tvoje postava akorát stojí na místě a čumí? Just Cause, Shadow of the Collosus, Dead Space nebo MGS V tě nechají ty epické momenty prožít, ne se na ně jen dívat. CoD hry jsou jako zábavní parky. Celou dobu jedeš na lineární trase a čumíš na úžasné výjevy, ale jakmile zkusíš přelézt plot a s něčím pořádně interagovat, tak tě průvodce (v tomhle případě přátelské NPC, nepřeskočitelná čtvrtmetrová zídka nebo text "get back to battle") vrátí na trasu a ještě ti vlepí pohlavek za pokus.
-
no a? Potřebují tam nějak dát prostor pro ty epické momenty a skripty a je jasný, že musí hráče nějak korigovat... mě to nevadí, alespoň se pořád něco děje... rozhodně lepší než takové rainbow six vegas, které sice dalo hráči hodně svobody a málo skriptů, ale bylo to jen o otevírání dveří a čištění místností bez jediného epického momentu... a já si s chutí i přes všechny zdejší mínuskáře a milovníky open worldů každé nové CoD nebo BF užiju... a rád se nechám překvapit, co si vyvojáři připravili a co mi chtějí předvést... a že ostatní postavy jen hlavního hrdinu komandujou? No, to mi taky moc nevadí a např v BO sérii, kde hlavní hero i mluví to je většinou uděláno dost chytře, aby to člověk nepoznal...
-
Jednoduchá akce mi nevadí. Problém CoD je v tom, že ta hra tě neustále omezuje. Musíš počkat na parťáka, aby ti otevřel dveře, pomohl vyskočit přes zeď a vysvětlil každý detail mise. Přátelské NPC tě neustále vodí za ručičku i v situacích, které bys mohl jednoduše vyřešit sám. Ta hra prostě nerespektuje hráče a pak to vypadá, že hraješ spíš za nějaké pako na exkurzi než vycvičeného vojáka zachraňujícího svět. Jenže kdyby se všechny ty zpomalující části vystřihly, tak by měl singleplayer jen 3h.
-
-
-
-
-
-
rozhodl jsem se, že budu věštec: mulťák bude obstojný, ale singl nudný koridor bude zas....tak pravím já!
-
-
až na to, že single je open world ala far cry... zase nejsi za věštce ale za bl...
-
-
však uvidíš *7*
-
-
už jsem viděl, venku je hodně souvislých a docela dlouhých gameplay videjí... mě osobně to štve, protože OW často zabije story nudnými questy, ale třeba se to povede víc jak FC...
-
-
Bude to instacovaný nebo real open-world? Moc o tom nevím a spíš by se mi v Homefrontu líbil nějakej playground jako je v novym Sniper: Ghost Warrior 3; vícero možností jak tu danou lokaci vyčistit/dokončit úkol/projít, navíc by nechyběla diverzita prostředí..
-
-
ale totální open world to asi zas nebude... rozhodně to ale víc směřuje k openu než ke koridoru...
i když doufám, že budou i nějaké koridorové pasáže, co pohnou s příběhem... -
nevím přesně, město (a možná i okolí?) bude prostě rozdělený do určitých částí a v nich se bude hra odehrávat... jednotlivé části města budou mít různé úrovně podle toho, jak moc to tam KPA nebo odpor ovládá a postupně se bude město osvobozovat... ostatně na netu je dost dlouhý gameplay na který se můžeš podívat... já jen doufám, že to úplně nezabije story...
-
-
-