Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • http://ninty.cz/wii-u/assety-pro-shadow-of-the-eternals-odkoupilo-studio-precursor-games-od-silikon-knights/ - stále víc věcí dokazuje ty anonymní informace z Kotaku.
  • Mno, musím říct, že jejich odpovědi v tom fóru mě opravdu moc nepřesvědčily. Když si pak člověk projde informace o těch lidech co na tom pracují a zjistí, že jsou to furt ti samí co dělali na zmíněných hrách a taky na Too Human a XMD... tak jsou to vlastně lidi, kteří za posledních 11 let vydali jen dvě špatné hry...:( Kdyby měli mezi sebou někoho, kdo dělal někde jinde a jeho portfolio prokazuje nějakou zkušenost, tak by se u toho daly přivřít oči... ale takhle...

    Opravdu jim asi dám max. těch 5 dolarů... a to nejspíš jen pokud se dostanou na kickstarter...
    • Hodně to odpálkovali. Jo, Precursor =/= Silicon Knights. Z právního hlediska. Ale z lidského?

      A jde tam vidět, že lidi se prostě drží naděje, co to jde. No jo, jak se to říká... "přání je někdy otcem myšlenky".
  • oin.odin
    som si po tom, prvom videjku hovoril že ta ryšavá babizňa vyzerá ja k batorička ...
  • Nevypadá to špatně.

    Ale nebylo by špatné si načíst historii studia = spíše člověka, který za tím stojí. Nebudí zrovna moc důvěry.
    http://kotaku.com/5955223/what-went-wrong-with-silicon-knights-x+men-destiny
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=503761

    Informace jsou cenné a v herním světě, kde hráči často nemají žádnou paměť, obzvlášť.
    • Marquis
      A do háje máš recht...:(

      Zvláště tohle mě dostalo (článek je z ŘÍJNA minulého roku!!!!):

      Yet despite this reportedly split effort, the ED2 demo also failed to come together in a satisfying way, sources said. "The farthest they got with it when I left SK was, literally, one two-level church interior," says one former employee. "It was really bad, as I recall. It took the side-team a long time to even get that far. Bad tech, combined with a team composed of people who had not shipped a title since Metal Gear really hurt that demo. Other than that, I can't explain why things went so poorly for them [except that] a lot of key people responsible for the original Eternal Darkness are long gone."

      Je pravda, že od té doby to asi předělali z jejich "bad tech" do CryEngine, ale přesto nám vlastně neukázali nic moc víc a to už na tom asi pracovali od roku 2010!!!

      Čím dál ten článek čtu, tím víc jim nechci dát peníze a raději počkat, jak dopadne první epizoda...
      • Jo, ta pasáž mě taky zaujala obzvlášť.

        Každopádně 5 doláčů pro první epizodu jim tam asi hodím tak jako tak a uvidíme. Když bude dobrá, tak si můžu koupit ostatní. Když ne, tak sbohem.

        Každopádně je zvláště zavádějící odkazovat na svoje předchozí tituly, když jejich tři asi dobrý hry jsou:
        Blood Omen: Legacy of Kain - jak vyplývá z článků, hodně se na tom podíleli i Crystal Dynamic. A jo, je to dobrá hra, dohrál jsem ji asi 3x a super.
        Eternal Darkness - znovu vyplývá, že tady je za ruku vedl Shiggy Miyamoto.
        MGS: Twin Snakes - a zase vyplývá, že tady je vedli za ruku Shiggy a Kojima. A navíc šlo spíš jen o předělávku MGS1 do existujícího gameplay konceptu MGS2.

        Shiggy a Kojima jsou pořádný esa, pod jejich přímým dohledem snad nejde neudělat dobrou hru. Teď se spirituálně vracejí k Eternal Darkness, ale Shiggy už nikde. Takže přistupuji k tomu s rezervou a opatrností.
      • Pilgrim66
        No, postnul jsem na jejich foru tak uvidim co mi napisou. Kazdopadne dik za upozorneni. Kdyby byli na kickstarteru, tak se bojim min, ale davat penize predem lidem s takovouhle historii me teda dost desi.

        http://www.precursorgames.com/forums/index.php?threads/silicon-knights-vs-precursor-games.517/
        • Marquis
          Odpověděli ti... a moc tomu teda nepomohli, vzhledem k tomu, že je to naprostý blábol. Samotná přítomnost Dyacka je tak trochu v protikladu s tím co řekl...:/
  • PLuto.petr
    Dokud se tam neobjevila ta potvora, tak to vypadalo zajímavě. Ale bohužel, zase se tam cpe akce a boje...
    • Pilgrim66
      Je to action adventure, takže tam asi bude akce. *facepalm*
    • Marquis
      Původní hra, Eternal Darkness, boj obsahovala byl docela hodně důležitou součástí. Bez něj by to nemohl být duchovní nástupce této značky.
  • Cosi
    Tak tohle vypadá hodně zajímavě... ale cílová částka 1.5 milionů dolarů jen na pilotní epizodu je hodně. A v teaseru neukázali jak budou vypadat souboje. Což je chyba. Věřím, že to ukážou v dalších updatech, a mělo by to být hned v prvním, co vyjde.
    • smajdal
      Proč bojovat? Naopak proč ve hrách lidi a zvířátka nechránit či neléčit a navzájem se milovat. Peace!
      • mdkGT
        Presne, zviratka by se ve hre mela hladit, az do uplneho vyhlazeni.
      • Malleth
        Souboje tam musej bejt. V Eternal Darkness byl poměrně zajímavej soubojovej systém s útočením na různý končetiny a i cool systém magie.
        Mě ale nejvíc vyděsili ty voicevery. Doufám že to ještě upravěj.
      • Cosi
        smajdal: Bojovat proto, že ve videu říkali, že mají promyšlený strom schopností. A mají to ve FAQ (jako další odpovědi na otázky): Osobní souboj a bude tam i nějaká magie. Já bych byl zcela pro, pro hru ve stylu adventury bez soubojů.

        Marcusss: Pokud nevyberu dostatečný počet peněz, peníze vrátí.

        Na kickstarteru nejsou protože je prý jen pro lidi z US nebo Británie A snaží aktivně na kickstarter dostat. - (Tohle je divné jiné lidé si stím poradili, jako Ragnar Tornquist s Dreamfallem)
    • Trochu divné v tom směru je, že odměny dávají přístup i těm dalším epizodám.
      Ale jsem zvědavý až se na to doma podívám - Eternal Darkness mám v nejbližší době v plánu zahrát.

      Jen mi nejde do hlavy proč to nedělají přes kickstarter - sice by mu museli zaplatit procenta, ale alespoň by měli mnohem jednodušší reklamu a šíření. Ta stránka má FB tlačítko na tak nedostupném místě, až to bolí a není tam žádná forma "sdílení" aby se to dostalo mezi lidi...

      Bojím se, že ty prachy nedostanou právě proto... v porovnání s jinými úspěšnými velkými kickstartery mají vcelku pomalý rozjezd..

      A zajímalo by mě, jestli si vezmou prachy z účtů i když neuspějou.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit