Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • tato blbost este neskrachovala ? divne
  • walltar
    Hru jsem zkusil a asi po třetí, nebo čtvrté lokaci zabalil ... imho MMO, které se hraje na mapách velikosti menšího fotbalového hřiště vůbec nemá cenu. Navíc totální koridorovka, kde člověk jde z bodu A do bodu B a celou cestu jsou kolem hory/domy/voda .. né o takovouhle hru vážně nemám zájem.
    • Máš pravdu, že je to celkem koridorovka, ale pokud jsi šel jen po hlavním příběhu a z mapy do mapy, tak jsi ze hry neviděl to nejlepší. Tím je totiž "The Foundry", což je místo, kde můžeš hrát hráči vytvořené questy (na vlastních mapách, s vlastním příběhem, vlastními dialogy; pouze předměty co ti vypadnou z příšer a za splnění questu hráč-tvůrce neoblivní). Tam se skrývají pravé skvosty, které mají leckdy úžasný příběh a někdy dokonce i poměrně dost otevřené prostředí. Doporučuju zkusit. Tam tkví pravá síla Neverwinteru.
      • Blbost. Vezmes Foundry v angline. Plnis to a spadne ti celist. Postavy mluvi , finsky, nemecky, rusky, francusky... Musis sbirat blbosti ktere ti zaplnuji misto v uz tak malem batohu.... A areny pvp? Vysmech. Spoustra botu a tak stupidnich, ze behaji v itemech o 50 lvl mensich nez maji lvl samotne postavy. Do toho padani kdyz chces projit hlavnim mestem a mnoho mnoho dalsich drobnych vecicek, ktere uz ti lezou krkem. *10*
      • walltar
        Zkusil, ale je to další věc, která mě na MMO nenadchla .... Já mám prostě zájem o velký otevřený vět, ne o "poměrně otevřenou" mapu velikosti většího obýváku. Je to sice super, ale špatnou hru to neopraví ... pořád to bude špatná hra, kterou nemá cenu hrát. Pokud by tohle bylo v dobré hře, tak je to přelomová featurka ...
        • No jak jsem říkal, některé mapy jsou tam o poznání větší jak "větší obývák", ale chápu, že když někdo miluje extra otevřené hry, tak ho to nenadchne. Já mám rád oboje a možnost dobrého propracovaného příběhu mi ten pocit svobody dobře vynahrazuje. Nicméně si nemyslím, že by ta hra byla v jádru špatná. Naopak, po dlouhé době jde podle mě o jedno z nejzábavnějších MMORPG. Třeba soubojový systém má Neverwinter mnohem lepší jak většina vychvalovaných onlinovek. Už žádné desítky ikonek všude možně po obrazovce, na které musí hráč na všechny klikat v každém souboji (jako je to u WoW a jeho derivátů). Souboje jsou příjemně akční, poskytují dostatek prostoru pro taktiku a hned tak neomrzí. I když uznávám, že v mnohých ohledech se to podobá ostatním hrám, což bych osobně uvítal radikálnější odklon od normální šablony.
    • Tak nějak takhle u mne dopadl GW2. Krom toho co popisujete, mne na GW2 vadila jednak nepřítomnost mountů, ale hlavně všudypřítomné portály, díky kterým jsem se necítil jako u MMO, ale spíše jako u klona Diabla 3.
      • Diablo 3 nejlepsi! *5*
        GW2 bylo velky zklamani pro me.
        • Jojo, D3 bylo nejlepsi fail. *3*
          • Mno z casti souhlas, sam jsem na D3 nastvanej, ale uprimne jsem zvedavej na datadisk a jake k nemu budou ohlasi, pokud to vyrazne zmeni, jako ze to vypada zajimave. Tak by to mohlo byt i hratelny. Ale datadisk k D3 si rozhodne nekoupim driv, nez si projdu nekolik gameplayu a recenzi a nazoru hracu na to..
    • mdkGT
      Souhlasim, tahle hra je absolutni ztrata casu. Tohle nema krome nazvu spolecneho s NWN vubec nic. Jednoznacne zklamani roku.
  • No né, zrovna hraji původní NWN. Takhle tu značku zabít... Jaký že je rozdíl mezi NWO a DDO?
    • Hlavní rozdíl mezi DDO a většinou ostatních MMO je,že DDO je více méně celé na instance a není to takové to klasické open world MMO. Někomu to nesedne, ale pro mě je to jediné MMO, u kterého jsem dokázal vydržet. Instance umožňují daleko lepší design questů, nepůsobí to takovím tím dojmem prázdných místností a koridorů, do kterých někdo naflákal monstra, která se po čase respawnují. Navíc to jsou všechno dungeony, které mají určitý příběh a nejsou to questy, kde je úkolem zabít x nepřátel jednoho druhu, získat x věcí od zabitých nepřátel jednoho druhu a zabít bosse nepřátel jednoho druhu, které by se opakovaly do nekonečna.

      DDO má taky propracovanější a flexibilnější vývoj postavy.
      • S tim souhlasim, ale me tenkrat hodne odradil ten pseudo free 2 play model. Ktery tu hru urcitym zpusobem nicil. A asi bych potreboval partu lidi, ktera by to se mnou chodila. Samontymu se me to nechce a nektery dulezity mista jsou prave pro partu.
        • On to byl vlastně úplně první f2p model u západních MMO, ale zase tak špatný není. Tím jak plníš questy získáváš favor a za tu dostáváš určitý počet turbine points, takže si je tam můžeš nafarmit a nemusíš nic platit, jen to trvá strašně dlouho. Čím víc máš adventure packů, tím snáz se body získávají. Já to hraji asi 3 roky, za tu dobu jsem zaplatil asi 1200 kč, to když mě přestalo bavit sbírat tp po troškách a pak ještě, když jsem si koupil první expansion pack, který byl v té době jen za peníze. Teď mám ve hře odemčený více méně úplně všechno, a když leveluju novou postavu nebo reincarnovanou postavu tak za život získám cca 800 - 900 tp, přičemž standartní adventure pack stojí 400 - 500, takže teď mám našetřeno docela dopředu.

          Co se týče party, tak je jen minimum questů, kde by ti nevystačil hireling a potřebuješ víc hráčů. Spíš jde o build, vybavení a znalost questů, navíc na všechny obtížnosti kromě elite se hra přizpůsobuje velikosti party, takže občas je jednoduší projít quest sám, než se špatnou partou *2*
    • To ze ti narvou do xichtu v NWO postavu, se skillama a vicemene s ni uz nic neudelas. Naopak v DDO si vybiras levelovani podle sebe a je jedno zda je to cleric na boj a nebo cleric na kouzleni. Tady dostanes jeden typ clerica a je klid. A z hlediska questu me prisel zajimavejsi DDO, mel jsi celkem na vyber kam jit i kdyz to tez bylo z casti koridor a viceme a o jednom a tom samem. Ale DDO z pohledu NWN mel k nemu bliz nez NWO... (přirovnavam ovladani, gameplay aj.)
    • Thorar
      DDO je 3.5e a NWO je 4e.
      • Ale DDO to má stejně strašně osekané, ne? Myslím do míry, že je pak sotva poznat rozdíl... Ale dobré vědět, dík ^^
        • Thorar
          Tak pro mě ten rozdíl byl obrovskej, protože 4e nemám rád. DDO mi sedlo mechanikou mnohem víc. Měl jsem pocit že skilly mají fakt smysl a i byl dobře udělanej rogue, kterej se do dungeonu fakt hodil. Někdo nemusí moc svět Eberronu, taky mi ale seděl víc než nevyužitej potenciál NW.
    • PravyMonty
      Hlavní rozdíl je v tom, že DDO je zábavné.
      • Ha. Tomu bych možná věřil, u DDO jsem se pár týdnů i bavil.
  • Nwn me neoslovilo, tech par abilit a spellu je vysmech a p2w to krasne zabiji. *9*
  • fizola
    Nové povolanie to už chcelo ako sol, pretože 5 povolaní je proste málo, hoci sa dajú velmi dobre odlíšiť od ostatných prepracovaným vývojom.
    Aspoň budem mať konečne dôvod skúsiť niečo iné popri mojom oblúbenom Klerikovi
    • Clerica jsem tez hral, a dalo se, ale jak tu psalo par lidi a i ja, tohle proste neni NWN uz jen tim, ze dostanes k dispozici postavu, ktera ma predem dane skilly. Je to fraska. Vicemene je to jen rychle nahazene MMO, ktere se snazi vytriskat prachy. Je tam videt jeden a ten samy model ze Star Treku. Zadna inovace, pachut odflakle prace, jen aby to bylo, co nejdriv venku a mohli se tahat prachy. DDO je bliz k NWN nez tenhle brak, a to tam mam postavu na 50ce, kdy jsem doufal, ze to aspon k necemu bude.
      • nekromant33
        No nevim jak tomu bylo pri vydani, ale ja se u star treku ted docela dost bavim a zatim me ta ZEN mena nijak neomezuje, hlavne si ji muzu v ramci hrani vydelat vymenou v aukci.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit