Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jako cenzora fakt štve, že jsem napsal Punk is dead a i Sid to věděl? Opravdu? Masírka (trailer) Rage je přesně to proč to tak je.
  • Ja nevim. Ale techto “silenych” radoby cool veci s kriklavymi barvami i na zbranich jsem presycenej...
  • Tak to je hodně špatný, když jde dolů i id soft.... rip gaming industry.
  • Trailer mi pripomína tú epizódu IT crowd, čo išli na to predstavenie. "I'm Disabled!"
  • První Rage byl moc fajn hra. Ne nejlepší FPS, ale hrála se moc dobře. Ale halvně přestřelky v lineárnějších částech měly šmrnc díky AI a nevídané mobilitě protivníků. Ale to dělalo ID (a k dokonalosti dotáhlo v novém Doomovi). Ale pokud dvojku dělá Avalanche, tak se bojím, že to bude celé takové "meh". Jako nebojím se herního světa, ten bude ais hezký. Ale bojím se velkého množství opakujících se aktivit (kolik budeme muset vyšplhat věží, osvodobit bandit campů, apod?). A halvně hratelnosti. Feeling ze střelby v ID hrách je prostě super. Feeling ze střelby v Avalanche hrách není žádný. Ti to dělají tou nejzákaldnějí formou. Takže z tého hry mám fakt obavy :-/
    • Pravda pravda. Rage nebyl nějakej extra open world právě to sypaní nepřátel v těch jakoby dungeonech bylo fajn i různé druhy munice a podobně. Snad půjdou stejnou cestou.
  • RAGE byla ucházející hrou a rozhodně neurazila, s tím že závody, vylepšování vozů ala Deathrealy byli dobrým doplňkem a podstatnou částí hratelnosti a ingame karetní hra trochu předběhla čas současného zahlcení tohoto digitalně-herního prvku. A k obsahu "teaseru": Očividně zvetší svět možná do hodně otevřených planin až možná do jednoho velkého světa podle Mad Maxe s tím že také zvětší vozový park a velikost největších vozů a evidentně stále bude hrát nějakou roli vojensky a technologicky vyspělá skupina držící veškeré archy které nebyli osazeny vojáky pod zemí, ale z videa je vidět pár kusů jejich techniky tak se dá předpokládat, že se skupina rozpadla a bude děj navazovat na jedničku přímo a pokročilou techniku rozebrali obyvatelé pustin a možná osvobození přeživší z arch. Dále se dá usoudit že dost podtatnou roli hlavního záporáka převezme skupina mutantu a banditů s různě zaměřenou orientací skupin (jako v jedničce: osobní souboje-Ghost, výbušniny, palné zbraně,...atd.) a samozřejmě v otevřeném svěťe kde se budou pohybovat technologicky vyspělé tanky a vozy po střechu naplněné výbušninami naroste počet opevněných osad s poněkud mírnějšími osadníky. A předpokládám, že děj se bude motat kolem zachránění a nalezení co možná nejvíce přeživších z arch pro jejich technologické znalosti a potenciální posílení odboje proti vyspělé vojenské organizaci a posunutí obyvatel pustin v technologickém žebříčku, nebo to tvůrci šikovně přeskočí a dostaneme šílenější verzi Mad Maxe (otevřený svět s pevnostmi) a kapsami narvanými střelivem a záměrem čistit jedno doupě padouchů za druhým. Snad udělá jasno dnešní Gameplay.
  • W*** T** F*** ale dobrý, na RAGE 2 se určo těším, to jsem si naposled u jednotky vzpomněl na Quake, střelbou.
  • hlavne at to neni na tom vyje*anym ID tech engine.. jinak to bylo dobry, sice stereotyp ale to bylo u mad max taky
    • muze mi kolega rici, co je na ID tech tak na prd? Mam za to, ze kazdy jejich engine byl prulomovy, napr prvni rage mel megatextury a prinesl tim opet technologii, na kterou si predtim nikdo netroufl. OK, doskakovani textur bylo mistama vetsi, bohuzel to je dan za textury o velikosti 128k x 128k, coz hardware v te dobe jednoduse nedal.
  • Nevíte někdo jak se jmenuje ten song z traileru? :)
    • Ready to Die - Andrew W.K
  • Ale jdi ty, vždyť je to jenom teaser bez Gameplaye, vždyť si ještě neviděl ani žádný Gameplay trailer nebo ukázku :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit