Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No a ja konecne musim dokoncit tu kampan v F-22 TAW.
  • cau Rapiere, sakra pripomnel jsi mi, ze mam uz dlouhou pauzu ve Falconu 3!! :)
  • Je to tak jak rikas. Kazda z dynamickych kampani F-22 TAW strci do kapsy DCS kampane. I scriptovane mise v IAF/USAF jsou daleko zabavnejsi a lepsi nez to v DCS, ikdyz posledni dobou vysly tematicke kampane i pro nektera letadla v DCS. Takze situace se lepsi ale i tak je toho obsahu Zoufale malo. Hlavne se vytratila zabavnost.
  • Kupní síla je malá z toho důvodu že snaha o co největší míru realismu dovedla tvůrce simulátorů k ořezávání obsahu. Jediná herní náplň moderních simů jako DCS nebo BOS je vlastně jen zvládnout letadlo. A to spoustě lidí, těch co hráli Red Barona, EAW, IAF nevyhovovalo a odešli. Odešla i spousta lidí co hráli Il-2 Sturmovik, protože žádný z nástupců, mimo technické stránky, dále obsah nerozvíjel. Tedy nová hra byla obsahově primitivnější než předchůdce...
  • Dik za info. Co se tyce SF1, tak nemuzu rict ze by me neco extra vadilo,spis jsem se do te hry nejak nemohl zahrat a po asi 3 misich ji uz nikdy nezapnul.
  • Ahoj, na http://virtualnipilot.blueforum.cz/40868/tema/87345/ je můj popis Strike Fighters 2 série a na https://www.databaze-her.cz/hry/strike-fighters-2/komentare/ je moje hodnocení SF2 základní edice.
    Co vím tak virtuální piloti berou SF2 sérii vesměs pozitivně a litují chybějícího Multiplayeru.
    SF2 Vietnam má pro mnoho z nás své kouzlo. Totéž se dá říci o SF2 Israel a Europe. A v neposlední řadě SF2 North Atlantic = F-14A má také své kouzlo. U celé série SF2 se počítá s tím, že si základní hru výrazně vyšperkuješ mody a doplňky od komunity (seženeš prakticky vše).
    Např.. můj oblíbený Vietnam s doplňky vypadá úžasně a rozhodně mám pocit, že jsem nad Vietnamem. Pro oblíbené SF2 Europe nechybí Desert Storm (Irák 1991) kampaň a konečně SF2 Izrael ten mluví za vše, kdo by nechtěl zažít líté boje na středním východě, že? Velkou výhodou celé série je fakt, že běží na Windows 7+ a vše jde vylepšit mody. Jasně kampaně jsou vždy dynamické ale pocit jaký zažiješ u F-22 TAW/Falcon 4.0 v kampani to nenahradí. Čím to je jsem vysvětlil v recenzi základní SF2 na Databaze Her.

    Záleží co od SF2 čekáš, původní SF1 byl mohutně oficiálně opatchováván a řada věcí byla značně změněna. Proč Ti nepřišly původní SF1 dvakrát dobré? Co ti vadilo?
  • Čau, ještě dotaz. Našel jsem myslím od tebe někde diskuzi k Strike Fighters 2. Tak bych se tě chtěl zeptat, jestli to hráváš a jestli bys je doporučil, já mám jen SF 1 a ty mi nepřišly zrovna dvakrát dobré.
  • S autorem clanku souhlasim castecne. Letecke simulatory zazivaly zlaty vek v 90 letech minuleho stoleti a co rok prakticky vychazel simulator - hardcore jako Flanker 1/2(pozdeji Lock On/Flamming Cliffs) , Falcon 3/4, Janes F-15/F-18/Longbow 2 nebo F/A-18 Hornet, MS Combat Simulator 1/2, IL-Sturmovik family, Battle of Britain nebo midcore jako DID EF-2000, F-22 ADF/TAW, Janes IAF/USAF/WW2 Fighters/USNF/ATF, DI F-16/18/Hind/Apache, EE Apache&Havoc/Comanche&Hokum, MS Combat Simulator 3,Red Baron, Flying Corps a dalsi jako Team Apache/Ka-52 Alligotor. Temer zadne arkady jako dnes. DCS moduly mimo Flamming Cliffs (ale i ten je uz na hrane hardcore mozna i za hranou) a Falcon BMS nebo Xplane 10 jsou ciste hardcore zalezitosti. Pozdejsi serie Strike Fighters 1/2 Vietnam/Israel/Europe/F-14 se nese v duchu Janes IAF/USAF ale i ona uz je stara a dal se bohuzel nerozviji, neni zde multiplayer ale zato dynamicke kampane. Proste je zde dira na trhu ale nikdo ji nechce/nemuze/neumi zelepit. Proc? Protoze vyvoj midcore leteckeho je technicky narocny, avionika a letovy model neni daleko od hardcore simu a kupni sila je prilis mala. A tak budme radi za DCS moduly (sami autori priznali ze nejvic se prodava Flamming Cliffs) a freeware Falcon BMS a bandu nadsencu co moduji DID F-22 a EF-2000.
  • Pod Windows 10/8.1/7 beha dobre. V diskuzi je muj navod jak to nakonfigurovat.

    Jinak jasne, s temi letisti te chapu ale na to existuje figl, znicis ukazatel vetru a control tower a letiste neposle do vzduchu nic do doby nez dostane zasoby, takze nicis transportni vrtulniky a letadla prioritne. Po nejake dobe znicenene letiste mohou opravit pokud na nej dosedly transportni heli. To se mi ted po cca 35 hod stalo s letistem blizko nasich hranic kde nepritel opakovane posilal transportni Mi-26 letky a ja nektere z nich nemohl sestrelit nebot jsem byl prilis daleko.
  • Ahoj nemůžu reágovat pod můj příspěvek, tak odpovím sem, příspěvky jsem četl a docela mi to připomnělo časy, kdy jsem se s F-22 "trápil". Problém podvádění AI, nebylo ani tak, že by podvádělo při misích nebo jak to nazvat, ale spíše jak hra započítávala mou vlastní iniciativu :D. Příklad zničil jsem cíl při "Interdiction Strike", jelikož mi zbylo spoustu munice (vždy jsem při pozemních útocích brával LAU68) tak jsem se rozhodl zničit nepřátelské letiště poblíž cíle (rozdrbal jsem z letište všechny letadla a budovy co šli, kromě ranveje), hodinu po útoku z toho samého letiště letěla útočná letka, v další misi, bylo letiště netknuté, takže toto beru jako podvod. A plně souhlasím, že hned ta první nejlehčí kampaň byla nejhorší. Hlavně pokud člověk začínal jen jako jednohvězdičkový zelenáč.
    Jinak k USAF je pravda, že ty dvě "Future" kampaně nebyly úplně dynamické, Janes sami říkali, že to byly Semi-Dynamic kampaně, které byly voleny kvůli zkušenostem s dynamickou kampaní v F-15, ale přišlo mi to v té době super. Omezené prostředky a mise poskládány tak, že dokud si v některé z navržených misí nesplnil předem zadané minimální "milníky tak se ti další část neotevře.




    PS: Jak dnes běhá F-22 na W10, bych to možná zase rozjel :D
  • Problem DCS je fakt ze mame dost letadel ale malo map jako Vietnam, Irak, Evropa, Stredni vychod a zbytek letadel a techniky z te doby. Nevada jako na cviceni ok, kavkaz a krym budiz.
  • DID jako v kazdem simulatoru s dynamickou kampani se nejake ty chyby nasly. Vetsinu jich opravili oficialni patche. Nepratele v simulatorech od DID nepodvadeji nicmene je pravda ze AI je i po tech letech na urovni Lock On. Precti si celou diskuzi k F-22 TAW na https://www.databaze-her.cz/hry/f-22-total-air-war/ od zacatku a pochopis jak to v kampanich od DID funguje. Jinak souhlasim DCS Flamming Cliffs neni neco jako DID F-22 ADF/TAW, nebo Janes IAF/USAF/WW2 Fighters. Je tady dira na trhu a nikdo ji neumi zaplnit. BTW zabavnost dynamicke kampane od DID prekonava i zazitky z Falcon 4 BMS.
  • Diky za pochvalu. Jsem rad ze se to nekomu libi a ze nejsem jediny kdo to hraje. Zaregistruj se na Databazi Her a zacni hrat a prispivat do diskuze. PS: jen jednou za 57 hod kampane se mi stalo ze ma letka neodstartovala.
  • Hanzales
    To že DCS pokračule z LockOnu/Flaming Cliffs a nyní je zahrnuto jako modul FC3 všichni víme.¨
    Jen se podívej na YT na nějaké video LockOnu a pak třeba na tohle půl roku staré video:)
    https://www.youtube.com/watch?v=8f-eOo0APkE
  • Kdybych věděl , že ta hra nezapadne a nezmrzne v tomto alfastádiu , tak bych koupil hned . Ale podobných budovatelských zázraků je na steamu dost a stejně není ani jeden dotažený do konce .
    A vývojáři tak rádi opouští nekompletní projekt aby začali další , který taky nedotáhnou do konce. Spoléhat se na kreativní komunitu , která převezme vývoj je ta největší blbost , co jsem zatím slyšel (Viďte Keeni :( )
  • Fakt F/A - 18E? Myslel jsem že to má být céčková verze.
  • Už dlouho se chystám a že zkusím TAW 2.0 a tvoje zanícené líčení zážitků z jednotlivých misí mě hodně navnadilo. Máš to opravdu moc pěkně a poutavě napsané :) Původní TAW je fakt zapadlý a nedoceněný klenot, ale až moc často se mi stávalo že dobře rozjetá kampaň skončila na nějakým bugu, třeba, že moje letka ne a ne odstartovat...
  • sak lock on pokracuje ako DCS, to je presne ten isty projekt, len zmena nazvu, ach jaj, vyjadruju sa k tomu ludia co o tom nic nevedia
  • Kdyz uz tady vzpominate na zlate casy proctete si diskuzi k F-22 TAW od DID https://www.databaze-her.cz/hry/f-22-total-air-war/
    PS: Janes USAF dynamickou kampan rozhodne nemel, tu mel Janes F-15.
  • Janes měly dynamickou kampaň na 100 procent v USAF (1999), tam byly 4 kampaně 2 historické a 2 dynamické, bohužel na w10 to nemůžu rozjet. Fighter Anthology co si pamatuji, tak možná neměl úplně dyn. kampaň, ale v jednom z modulů (jelikož je to slepenec několika her, tak už si nevzpomenu který modul resp.hra) fungoval stylem, že člověk "vlastnil" letiště, ze kterého startoval na mise, a vždy před startem si vybral letadlo misi a výzbroj, po ukončení mise, se letadlo dotankovávalo, opravovalo a nebylo tudíž na další mise k dispozici. A na základě úspěšnosti otevíral další letadla atd.

    JJ ta bugovost u DID byla strašná, hlavně mi přišlo, že nepřátelé hrozně podváděli. Ale nějaké pokračování bych bral všemi deseti.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit