Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Zdravím, pokud si někdo chcete tuhle hru zahrát, tak jsem teď v closed betě a mám několik pozvánek co můžu poslat. Takže kdo má zájem kontaktujte mě na emailu havlliczech@gmail.com nebo si mě přidejte na steamu: http://steamcommunity.com/id/havlli/
  • JohnyTheZik
    "momentálně je tato kombinace RTS a aRPG v kurzu"

    Ikdyz chapu, jak je to mysleno, MOBA zanr byl a je v kurzu uz asi od roku 2001 :D (resp. spis 2005 abych tak nekecal)... Bohuzel pro vyvojare si ale myslim, ze to je krok vedle do neceho takovyho vkladat usili.. Stejne jako vsechny ostatni "ambiciozni" moba hry je to uz predem odsouzeno k zaniku..
  • Tohle se neslučuje se stylem hry MOBA . Je to jen přihození otravného smetí do hry. Snaží se přidat něco co jinde není aby nalákali hráče na něco co tady už je a je to výborně vymyšleno. Představte si counter strike nebo cod jak se všichni hráči spojí aby sestřelili tým botů který jim naruší mapu .:) To by asi moc hráčů nadšeno nebylo :)
  • tenhle typ her (i když vyraz moba slyšim prvne a ani nevim co to znamena) je pro ty co nemaji na to hrat strategie a ani nemaji na to (cas a trpelivost) hrat poradne rpg. Proste takove rpg-čko z rychlíku a naznak strategie. Tohle ja znam, profici warcraftu se na hrače doty vzdycky divali s pohrdanim
    • s partou, se kterou hrajeme LoL, taky pravidelne hrajeme MP Hearts of Iron a Europu Universalis, zase je ale pravda ze posledni poradny RPG co me bavilo byl Gothic 1, od te doby nic.

      Your argument is invalid.
    • Veskoslav
      Ano a proto polovina profi hráčů W3 hrála i Dotu.....Stačilo občas sledovat MČr u nás....Aspoň se nauč lhát.
  • Jako by se začaly mod mapy do W3 mutovat do samostatných f2p her. Not bad! hmm :) (možná je to jen hodně vzdálená úvaha/spojitost, ale podle mě tu je)

    No jako je pravda, že v DotA mapě sem taky někdy přemyšlel, jake by to bylo s těma hrdinama a systémem (itemama) na "normální" (nebo spíš jiné) mapě. Tak nejtěžší problémem je myslím akorát vytvořit dost hrdinů na "stejné úrovni", zajímavých samo, a pak proč ne, jestli je koncept mapy promyšlěný.

    Osobně čekám co bude cílem další mapy od RIOTu, něco podobného bych chtěl vidět. Teď je to furt jen vlny creepů a věžky/dominion. Snad to nebude vlajková mapa... *12*
  • Veskoslav
    Blbost. Nemá pomalu ani čas jet Junglera a pojedu ještě nějaké questy.....Tady zase někdo přemýšlel zcela jinak.

    Navíc tu máme už LoL, HoN, Dotu, Dotu 2, Dotu v Sc II a přijde Dota od Blizzardu. Na tablety už je taky moba hra. Nevím, co z toho ještě chtějí vytřískat.
    • Aha takze neni priestor na trhu pre hru ktora zaujme te desiatky mlionov ludi co hraju moba hry.

      To su take zvasty ako ked niekto zadre, ze neni miesto pre novu znacku auta, telefonu... atd, lebo na svete su len stamiliony-miliardy ludi ktory by si ho mohli kupit.

      Trochu si to preber, herny trh je obrovsky a vzdy je miesto pre nieco nove, alebo klonovane.
  • h0p3
    deja vu ?! Přijde mi to jako doba, kdy všichni dělali MMOčka protože viděli, jak to WoWku pěkně šlape. A teď jakoby si všimli LoLka/Doty.. *1*
    • Je to to samé, LoLko šlape rozšiřuje se a vydělává tak si chtějí zobnout i ostatní, já jsem radši u Doty2, sice tam jsou rusáci, ale ještě se to dá přežít na rozdíl od idiotů v LoL
      • h0p3
        Tak, tak. Já jsem teda LoLkař už nějakej ten pátek a uznávám, že křivka idiocie, některých hráčů, roste astronomicky rychle. Ale co nadělám, čím slavnější, tím víc hráču => daleko větší šance, že potkám blbce.
        • Veskoslav
          No dneska jsem hrál Domination mapu. Tak jsem zjistil, že když jednoho chytnu do stunu a druhého chytnu "pasivní" schopností a běhám okolo věže a házím kouzla, tak jsem zasraný noob, když zabiju dva, jsem zasraný noob a když zabiju občas i tři třeba s Morganou na ultimátku, tak jsem nejhorší noob. Je jedno, že jsem šel do třech zcela sám a všechny tři zabil najednou. Přijde mi, že do LoL se sáhli všichni ti, co nedávají HoN a Dotu (a je jedno kterou Dotu)
          • h0p3
            Takový lidi nemůžeš vůbec brát vážně, sami hrajou jen Katarinu/Dariuse *1* a když dostávaj po čuni, tak brečej. LoLko hraju od chvíle co vyšlo a jakožto jungler jsem se stal proti takovýmu chování naprosto imunní. (Prohráli jsme = junglerova chyba, málo/špatný ganků/y .. Vyhráli jsme = jsme pro, nezájem, že nás jungler babysittoval celou laning phase). Na tyhle lidi vůbec nereaguju, ať si myslej co chtěj, já vim svoje.
          • jj komunita je hrozná, našťastie nie všetci, ja som sa už za tú dobu čo hrám naučil takýchto ľudí ignorovať, prinajhoršom ide celý team mute :D
            • Veskoslav
              Problém je ten, že u LoLka to vidím neustále, zbývá ti 8-10 života, zdrhneš, jsi noob. Zabiješ jendoho zdrhneš a počkáš, až on Tě pronáslduje, zabiješ s pomocí věže. Jsi noob. Atd. Proto LoL hraji jenom vyjímečně.
            • Tjn, mute je jedna z věcí, o které bohužel hodně lidí, co si na všechny stěžují, neví, což je škoda. Je to jak ve WoW, CSku, tak třeba LoLku, nevím jak je to u ostatních ale možnosti sem zatím většinou měl.
              Jinak ty co napíšou po smrti noob apod. fakt třeba idioty nebo tak nějak nenazývám, tohle jsou banality, které by neměly nikomu moc vadit, páč je taky sám udělá, ať už nevědomě, vědomě nebo textem do chatu při určitých situacích. Pokud to ten člověk nedělá každou hru a furt dokola po třeba pár dní tak je to ještě k pochopení.
              Ti co si stěžují na každou kravinu, kterou často sami vemou moc vážně jsou víc pro smích než někdo, kdo sem tam "zabrečí". Teda z mého pohledu že...
  • je to sice pekne ale pri lolku a dote 2 sa to asi moc nechyti...smite sa vybralo dobrou cestou chcelo by to podobnu hru s krajsim vizualom a dobre *5*
  • Tohle nemůže v MOBA hrách fungovat. Náhodně generované události do tohoto žánru nepatří. Nechci znít pesimisticky, ale nevěřím, že tohle bude fungovat dobře.
    • Každá MOBA nemusí být přísně a rigidně pseudovybalancovaná.
      • Samozrejme, ze nemusi, ale pokud tam udelaji 50 hrdinu a 10 z nich bude silnejsich nez vsichni ostatni tak hadej, jaky hrdiny si lidi budou brat.
        • Tak je jasný, že hrdinové by jakž takž balancovaní být měli. Spíš mluvím o těch questech jako random prvku v zápase.
          • Veskoslav
            Ne být, ale musí být. Jinak hru nemá smysl hrát. MOBA hry jsou založené právě na tom, že se vývojáři snaží vyvážit hrdiny tak, aby byli všichni použitelní. Pokud někdo zaedbá takový základní prvkek, je pak zbytečné pokračovat. Je to to samé jako stavět barák bez základů.
            • V té EVE diskuzi jsi bodoval víc.
    • kazdy herny element moze fungovat, ked sa vhodne vybalancuje. A kedze MOBA hier je uz dost ... tak som len rad, ze sa objavi nejaka co na to ide inym sposobom ..... mozno to bude fungovat mozno nie, kazdopadne nech to skusia...ked to nevyjde ostanem pri DOTA 2 a budem spokojny :)
    • Nahodou si prestav, ze v nakej faze hry sa na mapu spavne krutoprisny bosak, ktory zacne spawnovat mnozstvo slinych mobov, ktore zacnu nicit vezicky oboch teamov. Na jeho zabitie, kedze bude extra silny by sa mali spojit oba teamy aby im prestal nicit vezicky. Hned ale v tom boji uz kazdy team planuje ako vrazi kudlu do zad tomu druhemu a zabil aj ich, pripadne nechaju bosa tak aby te vezicky ponicil a mohli sa zabit navzajom skorej, atd. Keby tam boli questy takehoto druhu mohlo by to byt dobre.
      • Veskoslav
        Spojit oba týmy? Kde žiješ? V nejlepším případě by se pozabíjeli navzájem. Boss už na mapě je. Navíc super hyper utra boss je nesmysl. Ta hra není o spolupráci obou týmů, ale o spoluprácí jednoho týmu proti druhému.....
        • MinisterOfSillyWalks
          každa moba hra nemusí hned být radoby progame vybalancovana je spousta lidi ktera by si něco podobneho zahralo ale ten pro game a kompetitivnost prostředí je prostě odrazuje. Já to hrát nebudu ale pokud to bude dobre tak nevim proč by na to nemohli jít jinak. obyčejnejch dota klonu je tu už dost
          • Veskoslav
            To je sice pravda, ale pak už to není MOBA hra, ale jedna mapa s questy, obohacená o prvky MOBA her. Primárním úkolem je dobýt pevnost protivníka a co nejvíc pozabíjet nepřítele. Plnění questů to pak postrádá. Nakonec to dopadne tak, že 10 hrdinů bude lítat po mapě a hledat questy a jediný, kdo se mezi sebou bude zabíjet, tak budou NPC mobové. Navíc je příliš proměnných v tomto případě. Kdo zaručí, že ten, kdo nepojede jenom questy neude silnější než ten poctivý, co tam mlátí ostatní hrdiny a klasické NPC, co jdou v pravidelných vlnách? Opravdu by bylo humorné, co lama, co neumí hrát jela celou dobu jenom questy a pak všechny pozabíjela jenom proto, že bude mít lepší předměty. Ne, je to nesmysl. Buďto ať je to MOBA hra a těch jsou desítky nebo ať je to jiný žánr. Hybridy si totiž většinou vezmou to horší z obou věcí.
            • Veskoslav
              Máte samozřejmě pravdu. Ale největší problém MOBA her není to, aby tam byly či nebyly questy, ale vyváženost hrdinů. A pokud toto není, může být hra jakkoliv skvělá, ale lidé ji hrát nebudou z toho důvodu, že ví, jak daná hra dopadne předem, když budou hratelní jenom někteří hrdinové, a zbytek bude jenom do počtu. Ať klidně inovují, ale ať mají funkční model MOBa hry a až potom přidávají něco nového. Je zbytečné dělat inovace, když ten základ člověk nezvládne. A troufám si tvrdit, že udělat MOBA hru v téhle době, zajímavou se zajímavýma hrdinama je nadlidský, přímo sebevražedný úkol. Jsou už zde zaběhnuté značky, ano i ty měly své mouchy atd....Ale do rozjetého vlaku se špatně naskakuje, obzvlášť bez zkušeností.
            • @veskoslav: no tak, kde si ztratil představivost ? *8* to ti zbyla jen slepá cesta podpory oblíbených her a "hanbení" konkurence? *7* LOL!
            • MinisterOfSillyWalks
              dokonce byla mapa z loděma kde si mohl byt loď co nema žadne utočne schopnosti a jen si plnil ukoly a tim si vydělával a bylo to naprosto v pohodě
            • Nevim co proc by se diky qestum nemelo jednat o MOBA hru.

              Ono ani ty questy nejou uplne novy prvek. Svym prispevkem jsi mi velice jasne pripomnel jinou mapu w3. Battle Tanks nebo tak nejak se to jmenovalo, kde prave slo vydelavat a lvlovat pomoci plneni jakychsi ukolu a pokud to druhy tym dovolol dostatecne dlouho tak pak takovy clovek mohl nemile prekvapit.

              Taky bych ti vyvratil ze pak lama, ktera to neumi hrat a bude jen plnit questy pak bude mit lepsi predmety. Vse zalezi co mu druhy tym dovoli. Pokud bude plnit jen questy, tak zase ma druhy tym celou dobu prevahu jednoho cloveka a pokud toho nedokaze vyuzit, tak je to chyba tymu a ne toho ze ve hre je moznost plnit questy.

              Myslim ze je dobre ze se aspon snazi do tohot zanru vnest neco noveho, nebot vse co vznika je vsechno stejne.
            • To je nake nemenne slovo boze ako ma vyzerat MOBA hra ? Wut ?
            • Veskoslav
              Jo. Všichni se budou mlátit u questu. To není nový rozměr, jenom se přesune bojiště.
            • MinisterOfSillyWalks
              ten ukol muže byt naprosto stupidní jako zabrání vlajky a donesení domů a odměna bude na 5 minut přidáme vašim mobum 2 do armoru a 5 dmg ... například je to fajn a pomuže to ale není to nic co by davalo jasnou vyhodu a mezitim co někdo ten ukol plní tak je o jednoho míň na lajně co že naprosto stejne jako by někdo valil jungle... která tam třeba ani nemusí být a tim padem to vyjde na stejno

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit