Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • yuri.sidius
    No tak to je opravdu dobrá zpráva, kterou sem tak trochu očekával. Warhound byl naprostý epic fail, ta podobnost s dreadnautem z warhammeru 40k byla tak okatá, že sem si říkal, že to snad nemyslí vážně. No a ten zbytek co zrušili měl taky dost dizajnových chyb takže taky dobře. Jenom doufám, že když změnili funkci tempest tak nebudou rušit carrier jak to oznámili na blizzconu, ten by mi tam chyběl.
    No teď jen budu doufat , že příště nepříjdou s něčím ještě horším jako třeba vesmírný pandy *1*
  • Nevím jak vy, ale mě osobně hra proti Terranovi vždykcy přišla moc OP.... A celkově všichni furt dokola prohlašují že určité jednotky u terranů jsou moc silné (OP)
    Například: Thor - žádná letecké jednotka proti němu nemá šanci + má strašný splash dmg na vozidla. Viking - neni silnější letecký jednotky ve hře (vzduch-vzduch-collosuss)....

    Ale i tak se člověk těší na něco "nového" v datadisku, jen se bojím toho aby to nepotentovali jako ve Warcraft 3, kde většina postav z FrozenThrone byla pro smích. A nevyplatilo se je vůbec dělat (pár vyjímek se našlo)

    Já osobně bych přidělával rasy podle datadisků. První díl z této "trojkolekce" byl s terranama. Ok budou tam všechny rasy, ale terrany uděláme lehce silnější (což i tak bylo).
    Pak v dalším díle jsou Zergové, tak jim přiděláme nějaké ability, potvůrky.. a s třetím dílem zase Protossy... Ne, aby v každém díle překopávali celej systém jednotek (trvá to dlouho a rozhodí to milion hráčů)
    • neviem kedy si hral naposledy SC2, ale Thor je takmer nepoužívaná jednotka - ešte tak proti mutaliskom. Ale ani tie s nim nemajú veľký problém / magicboxing :) / Po niekoľkych balanc patchoch bola väčšina teran jednotiek nerfnuta a teraz sa terani musia dosť snažiť mid a late game aby vyhrali
      • magic box neni counter, ber v potaz minerali v thorovi vs minerali v mutach na to, aby jsi thora znicil. Proste Thor se vzduchem necounteruje - nevyplati se to.
        Ale ma bohuzel i velky armor, takze (speed)lingove jsou taky naprd. (proste ho ukousou straasne pomalu). musis counterovat napr. roachama, a to uz je pak zase drahe, protoze T maji behajici tank na nozickach (marauder).
      • Jo, hydry se proti Terranům vůbec nehrají a thor je jenom obrana proti mutaliskům nebo jako palebná síla, když někdo jede mech, třeba proti Protossům ho neuvidíš skoro nikdy, pokud ho nahradí jinými jednotkami, tak se nic tak strašného nestane....
      • Asharak
        Thor rush, splash counter (muta, bl, viking, corruptor, sem tam mass vr ve 2v2+, ), tank/baneling splash defens, vs hydry... jen je to problém, když je většina lidí tahá uprostřed armády když jde proti low-thor jednotkám *7* navíc ne každý dělá magic box a hraje thory účinně.
        V SC2 je většina jednotek využitelných, jen je lidi neradi hrají, protože jen mrknou na nejpoužívanější taktiku (ti kteří o tom vědí) a jedou to dokola. Stačí se podívat dozadu, kdy se hodně jednotek nepoužívalo, a neříkejte že za to můžou pouze patche... sice si to někdy komentuju u zápasů a určitě to tak "není", ale nakonec to stejně vidím hrát účinně tak, jak jsem si říkal, že by to bylo dobré...
        Ale je fakt že terana oslabili, ikdyž spíš podle mě začali lidi pořádně hrát za zergy... a tak dále. Pro mě to je jen o tom, jak dobře umí hráč scoutovat a přizpůsobovat se nepříteli. Mít všeho dost ale né zas moc málo, a starat se o to.
      • smejki
        co vím, tak thor dokázal solidně pokouřit tlupám hydralisků. ale už jsem k tomu dlouho nečuch.
    • Tak Blizz je docela expert v balancovani tim ze vsechen balanc rozkope. *5*
      • Zas tak špatný to neni. Ale pak se stane něco jako doteď, že vidíš samé Terran vs Terran, nebo vs Zerg. Protoss si celkově s Terranem poškrábe ultramagnetické štíty.
        Až pak na Gold + ligách vidíš hrát zase jen Zerg vs Protoss, protože je to svinstvo brát Terrany, kterej si hodí Siege Tanky na střed, a k nim Thory a ty jako Protoss můžeš akorát tak všechno házet do High Templars - stormy, nebo do rushů na income.
        Zaplať bůh, že zmizí "milovaní" helioni.. nejhorší taktika za Tčka, ject factor rush na 4-6 helionů a pak dát 5x.xmarine+2xmaraudery a win
        • Co se tyce SC2 tak nevim, pak jsem ho nehral, jen jsem okrajove zahlidl ze tam jsou patche. Ale na wow to byli dokonali experti. Buff tohohle o 300% pak prisli na to ze to onehituje, nerf, ale prestrelili ho takze ta classa stala za prd atd. Porad dokola.
  • Veskoslav
    My Queen, my Zergs, my Sarah. Já se do té doby vážně zblázním. Ale co člověk se alepsoń zdokonaluje v Dotě v Sc a v klasickém MP:) Jinak na jednu stranu jsem naštvaný, že hra je opět pozdržena, na druhou stranu si raději počkám a dostanu to, co očekávám (včetně vybalancovaných jednotek)
  • hmm no tym rozdelenim na 3 diely si Blizzard tak trochu podpilil konar, pretoze ak chceli aby SC2 stal za to uz Wings Of Liberty musel byt dobre vybalancovany (co aj viacmenej je), ale pridat do dalsieho dielu dalsie jednotky bez toho aby to vyrazne rozhodilo prave tento balanc jed dost tazke a podla mna to aj zbytocne skomplikuje samotne ovladanie a taktiky. Nie vzdy je viac jednotiek plusom.
  • Ach jo..neříkal původně Blizzard, že jednotlivé díly trilogie Starcraftu 2 budou vycházet s odstupem roku a půl? Heart of the Swarm tu měl být už na Vánoce a přitom doteď neznáme datum vydání. No u Blizzardu jsme na to už zvyklí a nepochybuju o tom, že hra bude stát za to.. ale stejně.. takové dlouhé čekáníííí ..
    • Asi si nepochopil, že SP je stranou zájmu, jen okrajovým zpestřením. Já třeba MP vůbec nehrál, ale tenhle fakt chápu. Hráči sami musí vědět, co hru vybalancuje. Pro SP mě to mrzí, myslim že by to chtělo více variabilnějších jenotek.
      • vsak taky pulka jednotek ze singlu v MP vubec neni zejo ;)
        • Veskoslav
          Ne jenom 6 jednotek a to není půlka:-P (tedy pokud správně počítám: Goliash, Vessel, Vulture, Herkules, Firebat, Diamont) a nepočítám samozřejmě žoldácké jednotky:)
          • ... dale: medik, wrath, rastafariansky spectry (nekdo dalsi muze doplnit)
            • predator (alternativni výzkum k herkulovi). Takže máme asi 10 jednotek - a to uvažujeme jen jednu rasu (pokud vím, tak protosové proti vám stavěli např. scouty). Navíc nepočítáme hrdiny (zdravím Odina a spol.) a žoldáky, takže k té polovině se to blíží.
            • Veskoslav
              Na ty jsem zapoměl:) Wrath mi chybí i v MP:) Medik je ale podle mě až příliš silná jendotka, tudíž jsem rád, že v MP není.
            • v jako bonus v nehratelne podobe zergske lurkery.. sakra jak ti mi v MP chybi :D
          • v singlu byli i medici ne ?
  • Ethy
    Kdy je vůbec předpokládaný release date? Podle mě to nemůžou do konce roku stihnout jak je znám :).. Ale už aby to bylo ;), těším se moc..
  • Tak oni se zamýšlejí jo ? Proto to tak dlouho trvá? Mno myšlení bolí
    • Asharak
      Tak si radši zajdi na prášky proti bolesti (hlavy) a začni myslet :)
  • V clanku je chyba - Tempestu ma stale zustat moznost utocit jak air, tak ground (jen mozna prijde o splash damage). Ma byt jakymsi oblehacim strojem (s moznosti utoku i air).
  • No teda ten překlad je naprosto příšerný *7*

    Tempest může v nové podobě útočit na jednotky ve vzduchu i na zemi.

    Warhound není pryč, ale silně o tom uvažují.

    Problém s Terrany není v tom, že by nebyli tak flexibilní v HotS, ale že jsou moc flexibilní už od začátku, takže přidat jim nějakou smysluplnou jednotku není tak lehké, ale oni se o to přesto pokouší, aby rozšířili nabídku použitelných strategií.
  • Ono to ešte nevyšlo? :D

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit