Přejít na výpis diskuzí
Skyrim čeká rozšíření s podtitulem Dawnguard
2.5.2012 | Petr Poláček
32 příspěvků
-
Skyrim sem hrál asi 20 minut a když sem myslel že ho vypnu, z ničeho nic mě začal bavit :-D. Fakt sem zvědavej co z tohohle DLC/Datáče nakonec bude.
Jinak videjko pro fandy ;-)
http://www.youtube.com/watch?v=VfqyS6Q7BWA -
Ako poznam Bethesdu, tak toto bude kratky a malo zabavny datadisk. Potom vsak vyda druhy, vacsi a zabavny datac. Ako v pripade Morrowindu a Oblivionu.
-
Zlatej Morrowind..
-
Ach ta nostalgie posledních týdnů 2011... *5*
-
-
Zajímavý, ještě jsem neviděl, aby někdo nostalgicky vzpomínal na svoje iracionální záchvaty.
-
-
Tak to bylo opravdu tvrďácky řečeno!
-
-
Hm, v tom případě to vyznělo jinak, než jsem chtěl... no nic, hádat se nebudu, jen mě udivuje, že tě ten Skyrim hate ještě pořád nepřešel.
-
-
Takového Grygara nepřejde (iracionální) Gothic-hate nejspíš nikdy... Takže jak vidíš, lidé jsou nevyzpytatelní. *4*
-
-
-
-
-
Něco délkou se přibližující třeba Shivering Isles by bylo super, snad se nedočkáme Operation Anchorage.
-
fakticka poznamka: datadisk je vacsi a lacnejsi, nie drahsi, ked si to porovname s obsahom DLC :)
-
Kez by se dal skyrim hrat v coopu... ve dvou lidech si myslim by to bylo naprosto paradni, tri a vic uz by asi bylo moc, kdyz by kazdej mel jeste companiona.
-
-
Pokud se nepletu tak někdo dělal mod na Skyrim aby tam byl co-op/multi
-
-
asi myslíš tohle: http://skyrim.nexusmods.com/downloads/file.php?id=3592
ale vypadá to, že je to dead projekt, už na to od ledna nesáhli ...
-
-
Pamatujete si na Morrowind? Tam byla na jednom ostrůvku osamělá postava, tuším Maiq Lhář, které jste se mohli zeptat na téma "multiplayer". A odpověděla něco jako: "Multiplayer? Co to je? To chceš někoho, aby ti pomohl s questem? Zbabělče!"
-
Jen hlavně né žádný coop. Na Skyrimu se mi právě líbilo, že sem si tam v klídku bloudil sám a parťáky sem využíval minimálně. Jedině, že by byl coop uplně oddělen od SP a já si ho nemusel všímat. Ovšem obával bych se toho, že by v případě dvou hráčů úměrně narostly bugy. Já jich ve Skyrimu potkal celkem málo, ale netvrdím, že tam nejsou. To včera sem se víc pobavil u Crysis 2, které sem konečně rozehrál - asi po 4 hodinách hraní sem narazil na spostu bugů - ze srandy sem kopal do aut a nejedno se pak propadlo z 1/3 do silnice, zabitej voják zůstal viset na překážce a cukal sebou jak epileptik (to sem viděl asi 10x), ale jinak mě to celkem baví, ale asi zřejmě patřím k těm méně náročným hráčům.
-
-
Ono v nekterych vic hracu skodi... Jasne Battlefield, ArmA a hry tohohle stylu, tam cim vic, tim lip, ale hry jako L4D, Dead Island a dalsi by zaslouzili klidne i min lidi, protoze i kdyz to hrajes s kamaradama, ktery znas, tak vzdycky nekdo zene dopredu (coz dokaze zazitek z atmosfery uplne znicit) a to se ve dvou lidech docela pekne da eliminovat a hru si vic uzit. Skyrim samozrejme nechat jako singl, ale mit moznost si to vsechno prochazet jeste s jednim kamaradem, to by proste pro me byl skvelej bonus :)
A Crysis 2 proste nebyl technologickej skok jako v jednicce, taky uzavreny koridorovy prostredi nemuselo sednout kazdymu, ale vylozene jako spatnou hru bych to taky nevidel.
-
-
Taky si myslim, ze coop omezeneho poctu hracu, 2-4 napriklad, by byl skvely. Napis Bethesde, ze nam to tam chybi a cim vic podobnych reakci dostanou, tim vetsi je sance, ze to tam treba v nejakem DLC pridaji, nebo alespon pristi dil bude coop uz obsahovat. Chce to proste dat vyvojarum vedet primo at maji co nejvetsi zpetnou vazbu.
-
-
tak staci si pockat na MMO ze sveta TES, zanedlouho by to meli ofic. ohlasit
http://www.pcmag.com/article2/0,2817,2401682,00.asp -
kez by se poucili jako Rockstar u GTA (pridali aspon nejaky MP)... co sem se nahral zabugovanyho, lagujicicho a ne uplne dokonalyho SA-MP modu! Takovych moznosti, ze clovek cumel :)
-
-
přesně tak, tohle je ten rozměr, který mi na téhle hře chybí - +1 živej hráč (a chyběl i u Oblivionu ..) a pro který jsem ji nedohrál
-
-
btw u Oblivionu tehdy vznikal jakýsi projekt australského programátora, který měl do hry co-op implementovat .. na webovkách měl i videa, kde už měl vícero hráčů ve hře, ale bylo to dost provizorní (hráči prapodivně plavali terénem atd.) a kdo ví, jak to celé dopadlo (asi spíš nedopadlo, že se o tom nikde moc nepsalo)
-
-
neco takovyho je snad uz i ve skyrimu, ale to si to fakt radsi zahraju sam, nez aby mi tam levitoval Neo... precejen to uplne kazi dojem.
-
-
-
-
jen to ne........ at radeji udelaji dalsi dil ale poradne........
-
-
Kdyby ho měli udělat pořádně, vyšel by v roce 2018. Nemluvě o tom, že je dost dobře možné, že na nic lepšího oni prostě nemají...
-
-
Oni hlavne nemaj zapotrebi nic lepsiho. Kdyz tohle dostava nejvyssi hodnoceni....
-
-
Neřekl bych, že v době kdy desítky dostává kde co, je nejvyšší hodnocení pořád zárukou kvality, která automaticky zaručuje úspěch, potažmo vysoké prodeje. Tohle už pochopili nejen hráči/zákazníci, ale určitě i vývojáři, ostatně takový Crysis 2, coby sběratel absolutních hodnocení, by mohl vyprávět.... *3*
-
90% recenzí se podle mého píše na základě prvních deseti hodin ve hře. A uznávám, že po dobu tohoto (u Bethesdy pověstného) wow efektu bych tomu napálil i devítku. Jenže vystřízlivění přichází relativně rychle.
To však nic nemění na tom, že máš pravdu. Todd a jeho "božský" tým si při vydání každého nového dílu musí myslet, že jsou herní virtuózové. Opravdu smutné. -
-
Nemohu souhlasit, mám odehráno cca 200 hodin a vystřízlivění se zatím nedostavilo... spíše mě to baví stále více a více... *3* Ano přiznávám, hlavně díky věcem co si do hry navíc stahuji, ale i to patří ke hře...
-
jako u všech TESů... Jen Morrowindu to vydrželo značně déle díky hlubšímu využití "loru"
-
Nahráno mam pres 50 hodin a bavil sem se neustale nez vysel TOR a to jsem se dostal jen pres par pribehovych questu, zbytek doby sem behal po okoli, cistil jeskyne a zabijel draky. Ale asi to bude stejne jako pri Falloutu v mym pripade, jelikoz je to prvni TES, kterej sem kdy hral, tak sem s nim spokojenej a co se tyka poctu bugu, myslim, ze v dnesny dobe zapadaji do standardu (bohuzel).
-
S tím nemohu než souhlasit. Chtěl jsem ještě něco dodat, ale nebudu to rozvádět. :-) Většině hráčů to asi vyhovuje a dokud se to nezmění Bethesda nemá důvod měnit svou tvorbu. Asi studio s nejvíce tolerovanou zabugovaností her.
-
-
smutne, ale pravdive *12*
-
-
-