Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • uzivatel1982
    Když vyprávění historie, tak mě nadchlo tohle provedení...

    https://www.youtube.com/watch?v=uZjneISs-vA&index=1&list=PL7pGJQV-jlzB-qocScD0wPA5twwi1IM5p

    Ač je to jiný universum.
  • Kdyby se někdo chtěl podívat na 3 dílnej film o partě postav, prožívající zajímavej příběh z WoWka ( vlasně vlastní nápad(děj), jen se inspiroval tím co ve wow už je), který je natočený z ingame záběrů, doporučuju Tales of the Past. První díl je nejkratší a jen s titulkama, ale ostatní už mají i dabing.
  • Zde přikládam vícuc z wowfanu pro ty co tomu šišlounovi ve videu moc nerozuměli, http://m.uloz.to/xJabNScE/historie-warcraftu-pdf
  • tonnymontana
    tak wow jsem hral delsi dobu ale videjko strasne nudilo bohuzel. Od pribehu ve WOW toho moc necekam diky dalsim a dalsim datadiskum je jasne ze to neni nic dopredu nasplanovaneho pri vydani zakladni hry. bohuzel jeste donedavna byla wow s EVE jedina moznost zahrat si pomerne kvalitne za penize co chteji a nastesti se to zmenilo s wildstar:) doufam ze i nove mmo si vezmou ponauceni a bude z ceho vybrat.
  • Dej ve warcraftu ano možná kdesi nějaký je, ale neplést si to proboha s tím chlívem co si říká děj ala wowko, jelikož tahle pomatená blizzardovská ždímačka a vykrádačka všeho možného má obšlehnuté všechno, krom děje který tam nikdy nebyl, respektive byl, ale nikdo ho nikdy neviděl ani nečetl :-) .
    • Kdesi jsem cetl zajimavou analyzu scenaru... v podstate vyslo, ze existuje tusim 7 nebo 9 ruznych kombinaci vyvoje pribehu...
  • jackherrer
    Teda nevim, za jedno mi příde hrozně zmatený a za druhý ten týpek strašně šišlá, čímž tomu taky moc nepomůže.
    Myslím že kdyby se na to video Aleš podíval než to sem nacpal, tak by to sem necpal. A jestli se na díval, tak nevim, prostě nevím.
    • Anglicky mluvící člověk šišlá, jak překvapivé. Na poměry angličtiny mluví Nobbel ještě hodně srozumitelně.
      A co se zmatenosti týče, historie Warcraftu sama o sobě je místy dost zmatená či navzájem se vylučující. Někdy se toho taky dějě hodně najednou, což na přehlednosti nepřidává.
      Pokud člověk nezná příběh Wacraftu, tak tohle video je sice fajn, ale lepší by bylo zhlédnout Nobbelova ostatní videa (je jich pár desítek) a celkový obraz pak bude dávat větší smysl.
  • Vogon
    Má nejoblíbenější postava z Warcraft universa je Thrall, ještě jsem měl rád Groma a Jainu. Arthase jsem vždycky nenáviděl(před i po mrazivém smutku), takové namyšlené princátko. A když Thrall předal velení Garroshovi, tak jsem ztratil jakoukoliv naději v Hordu, Grom byl sice borec(kniha - WoW : za temným portálem), ale nedokázal ovládat svůj vztek a dělal hloupá rozhodnutí a jeho syn(Garrosh) je v tomhle ohledu ještě horší.
    • Naopak Arthas byl jedinej kladnej hrdina, kterej dělal jen to co musel, co by udělal snad každej rozumně smýšlející člověk, a to že se nakonec nechal obelhat, bylo zásluhou Jainy a všech který se na něj vykáleli. Nejoblíbenější postava je ale Kael, než z něj udělali loutku s krystalem, přesto že z různých útržků bylo jasné, že legii využil z nutnosti jako "potravu" pro záchranu svých lidí. A proč asi že jo pak čerpal moc v Tempest Keepu, aby banda kokotů (rozuměj hráčů) vše podělala? Další Jaina, š t ě t k a co neváhala zradit svého vlastního otce kvůli zelenému údu. Thrall - neobyčejně nevděčný zrádce. Vychovaný lidmi, s lidskou psyché vede hordu - krvežíznivou tlupu humanoidních zvířat, taky se to přesně ukázalo, když dal slovo archhňupovi Garroshovi. No a hned bylo pár steaků, tuhých jak poleno navíc. Nyní je u moci Troll - který se zatím zdá být jako jediný z hordy OK, tak snad mu to vydrží a nevrátí se ke kanibalismu.
      • Vogon
        Thrall se aspoň snažil vytvořit mír mezi hordou a aliancí, nebýt hlouposti zbytku hordy, tak by se to i podařilo.
        To že dal slovo Garroshovi, byla vskutku největší hovadina co mohl udělat, ale typuji, že to udělal kvůli tomu, že se cítil dlužen ke Gromovi+ viděl v Garroshovi Groma.
        Jaina byla jediný moudrý člověk, který uposlechl proroka a bojoval proti Archimondovi.
        Arthas byl idiot, který si pořádně nenechal pomoct od Uthera a vůbec ho neposlouchal. Poté neuposlechl Muradina a sebral Mrazivý Smutek. Kdyby měl menší ego a naučil se poslouchat všechno mohlo být jinak.
        • Asharak
          Tjn mohl se nakazit taky a stát se z něj zombík, kterého by naopak zabil Uther *7*
    • Asharak
      TO já třeba po knížkách skočil od Uthera ke Krasovi a Rhoninovi heh. Ale uther je pořád fajn. RIP -_-
  • Krescz
    W3 i wow(do WOTLK) lore me docela bavilo, ale tohle video je f*king boring....pripada mi to ze se blizz do toho pribehu nejak zamotal..dokud se to tocilo kolem Arthase tak to byla pecka, ale nejaky kung-fu pandy a ten velkej zlej drak(deathwing nebo jak) to je proste bullsh*t a vubec se mi to tam nehodi
    • Budu opakovat to, co tu už několik lidí napsalo, ale kdyby jsi četl knihy, tak by ti možná něco Deathwing (1 z 5 aspektů) říkal, ale tak to je tvoje věc. Pandy se mi také moc do WoW nehodily, ale způsob, jakým se vypráví příběh v Pandárii je podán skvěle a nakonec jsem rád, že takový datadisk udělali :) (pro člověka, kterej plní slepě questy jen pro XP to je stejně jedno)
    • Jojo, to je tak jak někdo nečetl knížky a pak tu kecá nesmysly. Ty nevíš víceméně o Warcraft Lore nic, když tvrdíš že Deathwing tam nepatří. On je jeden ze strážců (bývalý) Azerothu a stvořitel disku, ale jo, nejlepší bude když ho vymažem. *1* *1*
      • Vogon
        To je prostě nejlepší, když lore nějakého fantasy/sci-fi univerza má několik složek(tím myslím třeba knihy,filmy,hry,seriály) a někteří trotli se rozhodnou většinu složek ignorovat, a pak píšou, že se něco do toho lore nehodí.
        • Asharak
          Další problém těch co hráli wowko je, že nepochopí moc příběhu když pro ně automaticky quest = xp. Ve W3 byly cutscény, které jsou logicky poutavější než wall of text. Jde vidět že i cutscény ve WoW jsou často výstižněšjší než questy, páč to je rychlejší.
          • Shania
            Nechapu co znamena q= xp
            Snad ti co nectou zadani textu a nekoukaji se okolo sebe a jen slepe plni ukoly, tak je zadne lore nezajima.

            Vanila neměla žádný hlavní přiběh jako RTS a vše se točilo tisiců q jednotlivych postav a prozkoumávání světa.

            Pokud jsou q dobře udělané, tak i když text nečteš, tak vidis co se okolo tebe a proc se tak deje, zadne cutceny ani dlouhe povidani k tomu potreba nejsou.
            • Asharak
              Pokud blblají že ho v něm žádný nenašli pak jsou.
        • já třeba hrál Warcraft 1, 2 a dvě kampaně u trojky a vůbec nevim o čem mluvíte, tak to bude asi hlavně wow lore
      • přesně, disk je občas třeba pěkně zformátovat když je na něm moc bordelu
    • Neltharion bullshit ? Realy ?
    • wenceslaus
      OK, pandy taky nemusím... ale velkej zlej drak? Tobě se velkej zlej drak nehodí do klasickýho high fantasy?
    • Asharak
      Taky jsem si říkal proč je tam nějaký Deathwing. No po knížkách už je to jiné, +questy v Cata kde je DW zmíněný, a teď další věc okolo něj v MoP. Není to špatný "záporák".
  • Svet Warcraftu je dobry priklad ako sa moze svet, mytologia a pribeh rozvijat. Dovolim si tvrdit, ze mnoho ludi vobec nevedelo o co sa jedna pri prvych dvoch hrach. War 1 bol proste klon Duny. Nejaky pribeh tam bol, ale to drviva vacsina hracov odingorovala. Viac menej to plati aj pre dvojku. Az s War 3 sa zacina dostavat pribeh do popredia a rozvijat sa, no a potom to pokracuje WoWkom. Nebudem tu pribeh porovnavat s tym ci onym, ze ci je to lepsie alebo horsie. To nema zmysel.
    • Asharak
      Škoda že už to není jak dřív. Teď, když zapnu znovu W3 tak mi přijde, že to všechno moc utíká a nejde se do toho už tak dobře dostat, jako když to bývalo skoro nekonečné a poutavé. brr
  • Tohle vypadá, jak kdyby si desetiletý děcko řeklo, že si vytvoří svět do dračího doupěte. Jestli chcete vidět opravdový worldbuilding, přečtěte si něco od Sandersona.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit