Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • A zase klasika PC vs konzole *1*
    hele za mě PC (mam ho proste radsi) mam PS4 a treba ted GoW nebo loni Horizon jse si maximalne uzil a uzivam (tesim se na Detroit jak malej)

    ale jako PCckar jsem za konzole docela vdecnej... nevim jak vy ostatní tady, ale ja si pamatuju obdobi, okolo roku 2000 kdy jste si poridili compa za nehorazny prachy a za pul roku byl prakticky nepouzitelnej a tahle situace trvala pomerne dlouho urcite az do roku 2005/6. konzole tohle nastesti trosku zbrzdily a my Pcckari nemusime kupovat kazdyho pul roku novou grafiku nebo neco *7* *4*
    • ucho
      tohle nezbrzdily ani tak konzole, jako prostě vývoj HW a jeho použitelnosti na hry.
      v tý době, o který mluvíš, šlo 3D nahoru od nuly. a ten vývoj tam byl poměrně markantní.
      v posledních letech jsme se ale dostali do fáze, kdy ty změny nejsou tak viditelné. jasně, v grafice se dělají stále pokroky, přidávají se různé efekty, hrátky se stíny a podobně. výkon to umí sežrat solidní a stále zde jsou rezervy, ale rozdíl na tu vizuální část už není tak markantní. proto si konzole můžou dovolit několikaletý životní cyklus a ty hry vypadají v pohodě. jasně, tu a tam se musí omezit nějaký detail, osekat nějaký ten stín, ale vizuální stránka je prostě ok.
      a druhá stránka věci. vývoj graficky hezkých her má rovněž svá omezení. vytvořit kvalitní modely, to je tuna práce, to samé level design. a proto se dělají ústupky i zde, protože vývoj musí být zároveň efektivní. prakticky nikdo si nemůže utopit několik milónů dolarů na mnohaletý vývoj. dělat hru v dnešní době 5 let je už extrém a drahý špás. a ani to není záruka vypiplaného klenotu. takže to, co konzole nabízejí, je pro vývoj tak nějak ideální.

      takže ne, i když se to může na první pohled zdál, konzole není taková brzda. tam je spíš jiný důsledek a to vývoj primárně na konzole. kvůli ulehčení práce tím pak většinou trpí PC verze, kde může dojít k downgradu, protože se hra optimalizuje na konzole a je jednodušší vzít tuhle verzi než řešit víc verzí.
  • Kde jsou vlastne vsichni ti chytraci, co se tu roky hadali o tom, ze dalsi dil se nemuze jmenovat rdr2 protoze by to nedavalo smysl? :-) Zajima me jejich nazor :-)
  • Jelikož nikdo z nás nevlastní věšteckou kouli, tak nezbývá než počkat.
    • já ji vlastnim, ale je to jen dobře vybroušený kříšťál, co ti toho o RDR2 moc neřekne, pokud do toho nečumíš na LSD, to ti pak řekne ledacos, asi, teda nevim, možná...
      • Jacku j si to možná ty? Nebo asi jen anonymní troll bez registrace a obrázku? Asi, možná.. teda nevím! *13*
  • ucho
    ten včerejší trailer vidělo už přes 10 miliónů lidí. to se bude prodávat jako rohlíky.
    • Ano. Rohlík je všední levný produkt a proto prodeje nerovná se kvalita...
      • ucho
        tvá teorie by platila, kdyby šlo o všední levný produkt. RDR2 ale není všední a nebude ani levný ;) proto to tvoje "a proto" padá na hubu ;)
        • závidím tvůj věštecký optimismus při odhadu kvality hry, která ještě nevyšla a viděl jsi 0% z gameplay *5*
          • ucho
            jednak Rockstar ještě nikdy nezklamal a druhak v tomto vlákně neřeším kvalitu, ale to, jak se hra bude prodávat. a podle zájmu o trailer lze předpokládat i velká prodejní čísla, protože ta čísla jsou na sobě světe div se závislá. teď už ten trailer vidělo 23 miliónů lidí. za pět dnů krásné číslo. na to, že se ta hra bude dobře prodávat, nepotřebuji věšteckou kouli, na to stačí průměrná inteligence ;)
            zařadí se ta hra mezi top 10 nejprodávanějších her na světě? kdo ví, možná ano. mezi nejprodávanější hru letoška? řekl bych že určitě.
            a pojďme ještě použít trochu té logiky. když má nějaká hra obrovské prodeje, je nekvalitní? asi moc ne, že? to by byli lidé trochu hloupí, kdyby to kupovali. budou ve hře nějaké bugy? možná. nic, co by rychle neopravili patchem. ty produkční hodnoty ve hře budou a ty peníze, co do toho vrazili, na té hře vidět jsou. tohle je prostě tutovka. a k tomu gameplayi, co jsem neviděl. u Rockstaru mi stačí ty cutscény, už to prozrazuje dost. a pak je tu pár lidí, kteří skutečný gameplay viděli a podělili se o tu zkušenost ;)
    • jenom? *13*
  • Tak tohle mě teda moc nenavnadilo, čekal jsem mnohem více, zklamání... *13*
  • Tak přesně na tohle jsem čekal. Předobjednano. Ta noční obloha vypadá škvěle.
  • engine už docela dosluhuje, ale hra to asi bude dobrá, asi se chtějí vyhnout tomu, aby to místy běhalo 15 fps jako kdysi jednička, tak grafiku seřízli, současné konzole holt bohužel na víc nemají, ale remake RDR2 na příští generaci bude určitě vypadat moc hezky, to je jisté již dnes
    • jsem konzolistou teprve od listopadu, jinak od roku 1991 cca jsem byl pouze PC hrac...

      rad bych ti pujcil God of War a papirovej kapesnicek na utreni vlhke skvrny z teplaku.

      osobne jsem lepsi grafiku nikde jinde nevidel
      • ono se to od roku 1991 dost změnilo i na pc no ;)
    • 15 fps v RDR? Asi nějaké moudro z internetu, ne?
      • bohužel, smutná osobní zkušenost, všechny hry co Rockstar vydal na PS3 se sekaly, pokud chtějí grafiku někam posunout, tak z PS4 zkusí vydojit maximum a zase budou frame dropy, dej na má slova. Ale na PS5 už to bude bezva a když ne tak na PS5 Pro určitě *3*
        • na PC se nic sekat nebude ty kyďaku RDR2 vyjde časem i na PC to pojede krásně na i5 8400
        • ucho
          máš nějakou zkreslenou představu. RDR se zakuckalo možná u nějakých animaček s výbuchy. velmi vzácně. 99 % hry byl naprosto v pohodě. jinak tohle moc dal posouvat nejde. obrovsky svet plny detailu bez jedineho loadingu. stale je to neco pomerne unikatniho.
          ale samozrejme ti preju spoustu zabavy pri cekani na PS5 verzi.
          • "jinak tohle moc dal posouvat nejde. obrovsky svet plny detailu bez jedineho loadingu"

            lolík... doporučuju shlédnout nějaký gameplay videa ze Star Citizena, abys ses trošku probral a uviděl, kam se dá velikost světa a míra detailu posouvat bez loadingu...
            • "je vcelku jisté, že se hra bude prodávat dobře a že si ji spousta lidí královsky užije"

              Lol. Což je naprosto irelevantní pro to, o čem sem se tu bavil a to bylo posouvání technologie, jako reakce na tvoje "už se to nemá kam posouvat", což je samozřejmě blábol, protože SC je důkaz, že se to má kam posouvat, tzn. meleš nemysly. Jednoduché jak facka, ale ty to očividně nedáváš, protože tohle, co si tu vyplodil je argumentační klam "posouvání branky", když nemáš jak reagovat, tak meleš o něčem jiném o nějakých prodejích atd. Typický faul diskuzních trolíků... ztráta času diskutovat s takovým jelitem...
            • "s CryEnginem to má společné stále dost a vždy mít bude. oni si nenapsali nic vlastního, oni vzali určitou verzi CryEnginu a na té staví dál. takže i kdyby tam měli habakuk modifikací a vylepšení, ten základ je stále CryEngine a řadu jeho neduhů (i výhod) si nesou s sebou a prakticky není možné se jich zbavit."

              LOL, diskuzní Švejk na engine promluvil. Samozřejmě naprostý blábol. Jak sem řekl, meleš naprosto z cesty. Jedou na enginu, který je překopaný a neduhy CryEnginu jsou odstraněný. To byla asi pointa těch úprav, předělat vše tak, aby to sedělo nový hře. Jsi typický příklad trola, co o tom ví kulové.

              "oni si nenapsali nic vlastního"

              Nádhernej důkaz, jak meleš nesmysly. Samozřejmě napsali nový věci, protože tam dělaj lidi z Cryteku. Kašpárku... dovzdělej se a nevař z vody pseudoargumenty. Prostě ti to trhá žíly ta tohle je důkaz, to, že tady trousíš naprostý výmysly nesouvisející s realitou. Fakt smutný případ.
            • ucho
              vojenský industriální komplex:
              však si ho klipni a připomínej, pochybuju ale, že budeš mít odvahu se tady ukázat, až ta hra opravdu vyjde ;)

              "kdy přidávaj nový obsah a vylepšujou technologie v enginu (což se pravidelně děje), kterému ani PS5 nebude konkurovat"
              PS5 je(bude) konzole. ta hrám opravdu v ničem nekonkuruje. na konzolích se hry hrají ;)

              "že SC neběží na CryEngine"
              s CryEnginem to má společné stále dost a vždy mít bude. oni si nenapsali nic vlastního, oni vzali určitou verzi CryEnginu a na té staví dál. takže i kdyby tam měli habakuk modifikací a vylepšení, ten základ je stále CryEngine a řadu jeho neduhů (i výhod) si nesou s sebou a prakticky není možné se jich zbavit.

              nevím, kde jsi přišel na nějaké trhání žil. ať je SC napřed třeba o 10 generací. je zde i možnost, že se pletu. můj názor je však aktuálně takový, jaký je, a tím, že mě označuješ za trolíka a snažíš se mě urážet, jen dokazuješ, že to ty žíly trhá tobě. nedivil bych se, že se takto chováš z části i proto, ž ese bojíš, že mám pravdu. jestli mám pravdu, se ukáže až časem. aktuálně mi to přijde irelevantní. stejně jako mi přijde irelevantní, že se snažíš RDR2 shazovat. je vcelku jisté, že se hra bude prodávat dobře a že si ji spousta lidí královsky užije. včetně mě. že ty si ji užít nechceš a že tobě se nelíbí? na to máš samozřejmě právo. já každopádně nejsem ten, kdo do diskuze o RDR2 tahá nějakou jinou hru ;)
            • "njn, Star Citizenu zlomi vaz CryEngine. a nesmyslne zdimani penez z lidi. ta hra se kazdopadne zapise do herni historie. jen se obavam, ze ne tak, jak si predstavujes. "

              Tenhle koment si klipnu a připomentu ti ho při každém novém updatu, kdy přidávaj nový obsah a vylepšujou technologie v enginu (což se pravidelně děje), kterému ani PS5 nebude konkurovat. Jen abych ti ukázal, jaký si pacient, co považuje svojí imaginární skleněnou kouli (kecy typu budeš zklamán, já diskuzní Švejk už vím, jak to dopadne atd. hehe) za fakta. Nemluvím o faktu, že SC neběží na CryEngine, ale Star Engine / Lumberyard... se starým CE už to nemá moc společné, je to engine nový generace... tzn. si naprosto mimo, jako většina trolíků, co o té hře ví kulové.

              Mimochodem, pointa stále trvá. Ta hra je UŽ TEĎ technicky o 2 generace napřed, než nějakej RDR a líbí se mi, jak ti to trhá žíly...
            • "argumentovat hrou která nikdy nevyjde"

              To je jen tvůj názor ze skleněný koule, kterej nikoho samozřejmě nezajímá a není podstaný pro pointu debaty. Ta hra je hratelná a technicky funguje, takže je jedno, jestli vyjde za rok nebo za 5 let, protože jako důkaz toho, kam se hra a vizuál dá posouvat, to stačí. Tvoje reakce je tudíž naprosto mimo a jako troll si selhal...
            • Tak to je jasný že možnosti her jsou nekde uplne jinde kdyby se nemuselo ohlížet na lowzole
            • "doporučuju shlédnout nějaký gameplay videa ze Star Citizena,"

              Doporučuji začít mlátit hlavou proti zdi, argumentovat hrou která nikdy nevyjde v hratelné podobě je opravdu přes držku.
            • Můj simulátor Vesmírných lidí utáhne flotilu 10 miliónů vesmírných lodí a i lásku Astara Šerana na 120 FPS bez jediného loadingu. Oproti tomu je star citizen běžící 5 FPS vtip.
            • ucho
              njn, Star Citizenu zlomi vaz CryEngine. a nesmyslne zdimani penez z lidi. ta hra se kazdopadne zapise do herni historie. jen se obavam, ze ne tak, jak si predstavujes.
          • Chceš tvrdit, že RDR na PS3 99% času nespadlo pod 30 fps? To je samozřejmě nesmysl a lze ho snadno vyvrátit, ale o to nejde. Faktem je, že Rockstar nikdy neměl problém vydat na současnou generaci hru co se seká, neměli s tím problém tenkrát a nebudou ani teď, zkrátka upřednostňují lepší vizualní zážitek před 100% plynulostí a tak nedělají hry na hraně, ale vždy o malý kousek za. S jejich politikou remaků se to samozřejmě vyplatí, je to jejich volba, ale je třeba s tím počítat.
            • přesně tak
            • Pokud očekáváš 100% plynulost tak si na špatné platformě, protože v současné době prodává grafika a ne vyšší fps.. Přece jen prodáš lépe něco co vypadá na první pohled líp, než něco co vnímáš až v samotné akci.
        • Mně na PS3 běželo GTA V i RDR až překvapivě plynule. A to je nechci srovnávat s hrami od Bethesdy. Možná jsi ten svůj PS3 přežhavil :-)
          • krasnej filmovej zazitek, co by za nej dali ti, co musi hrat v 60fps nebo dokonce vice, ty si to vubec nevychutnaj
          • tak to jsi asi jediný na planetě, ostatním včetně mě to lítalo mezi 20 a 30, když jsi v GTA vjel na hlavní třídu tak i pod 20, inu, uvidíme jestli se v Rockstaru tentokrát poučili
            • pravda zrovna u toho RDR a GTA 5 to bylo nejvíc zřetelné, ale byly to skvělé hry, tak jim to lidi odpustí, ale i tak, plnohodnotný zážitek byla pro mě až ta novější verze na PC, škoda že ji nechtějí vydat rovnou a musíme pár let vydržet u konzolové sekačky, ale co naděláš
            • No ono které hry na ps3 stímhle problém neměli ...

              A ono to zas tak horké taky nebylo, ty dropy se týkaly pár situací a míst.

              Hold to je to balancování mezi levnou konzolí a tlakem na hry pro co nejlepší grafiku a poutavé herní mechaniky .. nejde mít všechno..
            • viz https://youtu.be/_fbYyMq4cGU
  • Cítím hodně osekaný Euphoria engine (bohužel - hlavní fun-factor RDR1 a GTA4). Viz scéna, kdy shodí toho člověka z kočáru. Dopadne na zem a klouže nehybně po zemi...
    • to není osekakym enginem ale zato mužou konzole chápeš že konzole mají slabej hardware ? máš se co učit od pcčkařů
  • https://www.reddit.com/r/Games/comments/8gghcv/later_today_red_dead_2_gets_a_new_trailer_before/
    • velmi trefné a zaujímavé na diskusiu nie len medzi hráčmi ale aj na zamyslenie pre game redaktorov, dík ´kámen´ za link
  • ale no tak Aleš, Ty si tu s jedného cinema traileru vydedukoval skoro celú recenziu , všetko je to stále len možno a možno s možstvom vysneného obsahu a stále neviditelnej hratelnosti, takže sa všetci ukludníme a počkajme si ako to bude naozaj , všetko ostatné je v tomto čase irelevantné

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit