Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Core
    Zpráva o zjednodušení/řetězení bojů mě nepotěšila, vypracovanější manipulace se znameními (nastražení pastí/zaměření) naopak potěšila. Witcher 2 je vedle Deus Ex 3 má nejočekávanější gamesa... Těším se moc.
    • A v jedničce tě nepotěšila?? Všechno, co autor článku zmiňuje jako novinku, bylo už v jedničce. Tak si tu jedničku nejdřív zahraj, aby sis dvojku víc užil ;-)
      • Core
        Jedničku mám právě rozehranou a je možné, že jsem si nevšiml, že by se dala znamení zaměřovat? A jdou klást pastě jako ve videu u dvojky? Ptám se, protože je možné, že jsem to tedy přehlédl...
        • Yrden jsou pasti. A co myslíš tím zaměřovat?? Geralt, pokud si dobře vzpomínám, má vždy zaměřeného protivníka a proti tomu to znamení hodí. Prostě a jednoduše u jedničky nebyl nikdy žádný problém trefit znamením to, co potřebuješ. Těžko proto budu vítat inovaci tam, kde nebyla potřeba.
          • Ono problém v jedničke bol, že pri použití znamenia, zmene protivníka, alebo zmene štýlu sa ti zrušilo combo, čiže sa moc neoplatilo v priebehu boja nejak taktizovať (viac menej okrem pozície). Ale súhlasím, že sa mi tento systém až tak nepáči, ale čo už narobíme. Nakoniec to možno bude milé prekvapenie.
  • Autor článku si hru moc dobře nepamatuje, nebo ji vůbec nehrál. Znamení jako Igni bylo na 5. stupni velmi silné a i na nejtěžší obtížnost činilo hru relativně jednoduchou. Hra se dala uložit i na konci hry, takže i v tomto případě autor kecá kraviny.

    Čichám ze Zaklínače zjednodušení herních mechanismů, snad se mýlím.
    • No vzhledem k tomu, že herní mechanismy byly velmi jednoduché a značně povrchní již v prvním díle, nelze toho již příliš po této stránce zkazit.
      • Nikdy není tak blbě, aby nemohlo být ještě hůře ;-) Ale v podstatě máš pravdu... Přesto se bojím toho, že ze soubojového systému se definitivně stane jen zběsilá klikačka.
  • Těším se, těším se, než to výjde tak ještě párkrát stihnu dohrát DA2 a až to výjde, tak mi to zase zkrátí čekání na TES V Skyrim, ooooh, tento rok nebudu vědět co hrát, ale peněženka si dost zapláče, ať trošku s peckama čekají nebo budu muset jít udělat banku. :D To lidi z chudoby před systemem zastávají, pirátství odsuzují :D
  • Jako trochu nechápu, kde vzal autor to, že znamení byly v pozdějších fázích příliš slabé. Naopak takové odhození(aard) nebo oheň(igni) vylepšené na max byly tak účinné, že díky nim byly ke konci souboje značně jednoduché.

    Jinak to hraní za Marigolda..hmmm, už to vidím, jeden skilltree bude obsahovat vylepšování hraní na loutnu a skládání veršů, to na balení bab. Druhý skill tree bude obsahovat pijanství, což zaručí Marigoldovi úspěšné přežití pitek bez probuzení na ulici a třetí skill tree bude podvádění v minihrách a taky zrychlený běh pro případ, že jste odhaleni. Prostě geniální. *1*
    • Core
      Autor článku možná neinvestoval body do znamení a měl je na slabé úrovni... Já si pěkně pěstuji znamení od počátku a není nad to někoho upálit ještě než se k "člověkovi" dobelhá *1*
  • Co se tyce bojoveho systemu v prvnim dile byl trosku zvlastni nicmene po 5 hodinach hranich vyborne padl do ruk autori vyborne pozmenili chyby z jednicky coz je ijedinely jev vyvojaru takze se o celkovou podobu utoku nebojim jen doufam ze se mecem bude ohanet dobre nejen Geralt ale i protivnici popripade spolubojovnici i tak se uz nemuzu dockat knizni podobu mam velice rad a k srdci mi VELMI prirostla i virtualni herni doba hlavni dejove kampane je myslim dostacujici pokud bude tedy hra vyvazena i dalsimi napaditymi subquesty jinak herni doba jednicky kdyz uz ji znate tak se da dohrat i za 50 s temer vsemi questy co jsou na vyber takze o nejake dramaticke osekani herni doby neocekavam
  • Magické útoky můžete nyní poprvé zaměřit nebo je nastražit coby past na nepřátele a půjde do nich investovat i zkušenostní body po level-upu, abyste se jako v prvním díle nemuseli v pozdějších fázích hry spoléhat převážně na na opravdové zbraně.???.Autor článku evidentně první díl nehrál.
  • Věřím, že tohle bude jedno z nejlepších RPG tohoto roku, alespoň pro mě určitě :o) jednička byla zcela luxusní hra, tak doufám, že nic autoři nepokazí a budeme mit na pultech další hitovku :))
    • KIMCID
      soudit hru kterou nikdo nehrál????ty mne bavíš dítě.
      • "mne bavíš dítě"?
        Možná můžeš být starší než on, ale díky této reakci na příspěvek u kterého očividně nedokážeš pochopit jeho význam jsi jenom ukázal, že tvůj mentální vývoj se zastavil už hodně dávno. *3*
        • KIMCID
          neřaď se mezi hlupáky co kecaji o hře a přitom o ní vědí prd. *3*
          • O tom zda-li si hru koupím či nikoliv se snad budu rozhodovat ještě předtím, než-li si ji zahraji a tedy i koupím, nebo ve Vašem světě to funguje jinak?
          • Co to meleš?
            • co to meleš ty ??má pravdu předseda.
      • Co máš za problém? Nic nesoudí, jen říká, že se na tu hru těší. Nauč se číst.
    • rpg desatrocia ... 40 hodin hracej doby? v tychto novych rpg take tazko najdes. jedine Divinity alebo drakensang
      • Fallout 3/NV, Morrowind/Oblivion, Dragon Age, Witcher.. každý nabídne víc jak 50h minimálně..
        • misho8723
          Ja som strávil vo Falloute NW skoro 100 hodín pokým som došiel ku koncu. V Dragon Age som mal 70, keď mi spadol HDD a to som bol ešte ďaleko pred koncom. Mass Effect 1/2 tam som mal po 50 hodín, v Two Worlds 2 som tesne pred koncom a mám 48 hodín a to hra nepočíta čas v inventári a celkovo v menu a vo Witcher som mal cez 60-70 hodín, keď som bol pred koncom. Dvojka ide mat kratší hlavný príbeh, dákych 35 hodín, ale vedľajšie misie hru predlzia tak 2x - 3x, čiže zase idem strávit v nej mnoho času :)
  • Drom
    to chci videt, co z toho nakonec vypadne za hru *1* jen aby si to na sebe vydelalo... PC scena je prolezla piratama az hamba, kazdopadne to aspon nebude mit dementni ovladani na gamepad
    • Core
      Osobně autory rozhodně opět podpořím. První Zaklínač mi unikl ve sběratelské edici, ale dvojku mám posichrovanou a collectror's edition zamluvenou *3* *5* Všichni nekradem (zaplať satan).
    • No vydelat si na sebe urcite vydela. Vzdyt druhy dil vznikl z vydelku prvniho zaklinace, takze toho bych se nebal. *1* A sem si 100% ze komu se aspon trochu libil prvni dil (ja ho ted znova dohral *2*) a koupil si ho, tak urcite koupi i druhy dil.(jako ja *3*)
  • Musím říct, že vítám snahu vývojářů o přinášení nových mechanismů soubojů - už v prvním díle byl celkem inovativní a ve dvojce se rýsuje také zajímavě - nebudete už muset na silného nebo rychlého soupeře přepínat, jen zmáčknete jiné myšítko, supr. Jinak bych měl poznámku k textu, v jedničce šlo do znamení taky přidávat talenty a takové igni na max. bylo ke konci skutečný napalm :-)
  • Qickly> parada, diky moc
    • Není zač ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit