Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • jo a este neco ....

    co tak vazeni redaktori poskytnout feedback komunity ctenaru a vubec lidi z CZ/SK/PL pripadne jinych " socialistickych krajin" at se ti kkti tam v americe spamatujou, ze nikdo jim o konzolove uchylarny tohodle typu nestoji.
  • mno...ja to vidim velice slabo.

    Tato seria ani nemala vychadzat. Akorat vytiahla od ludi peniaze.
    3 minuty trva ked preju - velmi linearne- cestou ku guardianovi a zabiju ho. (obtiaznost priser sa pocita od dlzky HP baru ? LOL )

    u Kangaxa v BG2 to bol boj minimalne na pol hodiny ( a nebolo to o tom ze by mal HP bar od jedneho okraju monitora po druhy ) ....fakt , to co sa dnes dostava z studii von , by v minulosti neobstalo.

    ale hlavne ze do "Franchise" prisli novy ludia - lowe lowe lowe ...sa mi ste grcat z takehoto pristupu
    • http://temp.anonymouz.eu/1287783188134.jpg
      • Dobre ty :)
      • hej synu Caellachuv ...faggot je fajn , ty si ale falus ako repa , trollko fetacky.
        • Cahir
          *4*
  • pre mna pri tejto hre uz bude uspech, ked lokacie budu viac variabilne, nebude to len jeden dungeon ako druhy, jedna oblast mimo mesta ako druha, ako velakrat sa my stalo ze dungeon, ktory som raz uz presiel som siel znova a ked som chcel ist na nejake miesto, na ktore sa v predoslom dungu dalo ist tu sa nedalo, ale nedalo sa nic robit jednoducho to vyzeralo uplne rovnako, akurat tam zablokovali par ciest, pridali nejaky ten novy loot a inych mobov, ostatne stale to iste, ked legacy bude mat aspon tie lokacie viac rozmanite, uz pre mna to bude dovod hrat
  • Všechno co tam řekl je naprostá blbost (alespoň z mého pohledu) a příjde mi to minimálně pokrytecké se tím ještě chlubit.

    Naprosto zmizel fantasy nádech a grafika vypadá jako kdyby to bylo z nějaké alfa verze, sterilní, kostrbatá a celkově opravdu ohyzdná, natož originální.
    Dynamičtější boje by mi nevadily, ale grafické zpracování mi příjde zbytečně přehnané a do tého "franchise" nepatří.
    Odezva kláves je horší než kdy předtím (a ne, není to tím že mi hra jela jako zpomalý film, grafiku jsem si nastavil tak, aby mi hra jela plynule).
    "Mechanics", pod čímž si představím ten celkový systém hry (strom postavy: skilly, ability, etc) - mi také přisly odfláknuté a místo vylepšení oproti minulé hře to šlo do sra*ek.
    A to, že příběh se točí ohledně nového hrdiny je mi u pr*ele, protože stojí za ho*no.

    Hru jsem bohužel dohrál, a místo nějakého dobrého pocitu že jste hru pokořil, nebo se snad u ní pobavil, se vrátila frustrace která se ve vás kupila po dobu celé hry umocněná neskutečně trapným a opravdu odfláknutým koncem, který vás nechá spíše (určitě) nasraného.
    Měl jsem chuť tu hru jít vrátit, což jsem nakonec neudělal - ale předobjednávku od bioware už nikdy více!
  • Takže DLC přináší spoustu vylepšení ohledně A.I. Manažeři jsou si tak jistí kvalitou výsledku, že veřejnosti pustí video z obtížnosti "casual", kde "bohužel tyto inovace tolik nevyniknou".

    Drobná vzpomínka na preview gameplay Zaklínače II a otázku na obtížnost - "Hrajeme to na nejvyšší obtížnost, hardcore mají možnost vidět, co mohou čekat. Pochopitelně ve hře jsou i nižší obtížnosti."
    • Ach ano, a pak představovali souboje se zapnutou nesmrtelností a v diablovském stylu. Tam opravdu skvěle vynikla kvalita soubojového systému.
  • Musim přiznat že jsem zatím žádnou dragon age hru nehrál (nějak mě tahle série neláká a to mám rpg docela rád),ale pořád se nestačím divit jak tak velká hra jakou dragon age bezesporu je může mít tak ošklivé vizuální zpracování,nevim jestli se má jednat o nějakou komiksovou stylizaci či tak něco ale dobře to nevypadá,i 10 let starý gothic 1 vypadá chvilkami lépe...
    • a urobis dobre ked ju v zivote nebudes hrat. nic co by stalo za pochvalu.
  • trolo
    "Záběry ze hry začínají až v čase 2:34" vdaka ale v tom uber prehliadaci sa neda seekovat a nacitava pomalsie jak dial up a to mam dobry internet!!! urobte s tym nieco *12*
    • Dá se seekovat. Problém je u tebe.
  • Vypadá to jak na DX8 xD
    • Xbox... Na PC s high res tuxturami vypadá hra celkem dobře. Mě teda aspoň neurazila.
      • to mě sice také ne, ale zdá se mi taková sterilní ta grafika, a hlavně se to hrozně špatně hraje.... po dvou hodinach sem byl unuděn a podruhý jsem to nezapnul a to sem u toho ty 2 hodiny proseděl jen z nostalgie že to je pokračování tak skvělý hry.
        • wtf? Vždyť se to hraje stejně jak jednička. Až na to, že postavy se nepohybujou jak šneci.
        • Radši to nezkoušej, neustále se opakující jednoduché questy jako běž tam zabije/vysvoboď/dones žádná provázanost nic. Neustále se opakující tuneloidní a sterilní prostředí, které je navíc po desingové stránce opravdu příšerné. Souboje jsou nuda já hrál na střední obtížnost a u té nepotřebuješ ani partu, prostě ti dělají jen křoví. Dohrál jsem první akt s doměním že se ve druhém posunu dál do nového města nebo uvidím víc a zmýlil jsem se pořád to samé jako v prvním aktu. Souboje mají navíc působit strašně akčním cool dojmem, až mi bylo nazvracení jak hrdina poletoval po celé mapě s mečem větším něž je on sám a ladnými údery porcoval nepřátele na malé kousíčky. Další jsou neuvěřitelně trapné respawny nepřátel, kdy přijdeš ke skupince, kterou porazíš a nejdnou se objeví za tebou i před tebou další, tu znovu odrazíš a objeví se další, chvílemi jsem si připadal jak u Call od Duty, proto jsem tu hru vypnul a odinstaloval a teď mě mrzí každá minuta strávená u této strašlivé hry a přitom z jedničky jsem byl unešen.
          • Zdenda666
            Respawny byly i v jedničče, ale začlo se na ně nadávat až ve dvojce.V jedničče ti zřejmě když z ni byl unešen nevadily.Co se týče těch skoku atd. je to zase přitažené za vlasy od hateru(jaké jiné slovo použít ?).Lidé dokáží skočit 8m do dálky a ta výška tam také není nijak závratná.
            Potoky krve ? Meče větší než hrdina ? Je to přece FANTASY.Chyby tohoto typu by dokázal najít kdokoliv v jakékoliv hře.Která že je ta střední obtížnost z těch ctyř možných ? Ať máme přehled.Je mi jasné, že jsi to hrál na normal, ale přijde mi to směšné sem přijít, stěžovat si na to jak je hra lehká, a přitom ji hrát na druhou obtížnost ze ctyř možných.
            Jestli udělali v DA2 nějakou chybu tak je to v lokacích.
            • Whisp: Bud ti ty respawny vadi/vadily nebo ne.Okecavanim to nejakym maskovanim se tim nic nemeni, proste tam byly a o to jde.

              Porad dokola.Neni to hra odehravajici se v dobe kamenne, bronzove, zelezne nebo stredoveku.Je to FANSTASY.
            • Whisp: Je otázka, zda šla taktika opravdu do prde... Mně totiž třeba na DAO štvalo, že jsi si poslal tanka napřed a celkově všechny rozmístil podle potřeby. Pak jsi (dovednostmi) přinutil oponenty, aby ti jak tajtrdlíci útočili právě na tanka, zatímco zbytek skupiny vesele vraždil. Z AI to dělá totálně vypatlané panáky, kteří útočí na toho, na koho ty jako hráč chceš. Tohle mě opravdu štve a poprvé jsem to takhle naplno viděl ve WoW. V BG2 ti oponenti na nějaký tvoje "tanky" kašlaly. Já přece taky NPCčkům nútočím na válečníka, když vidím, že mág vzadu si připravuje kouzlo, kterým mě rozsračk... Proč by nemohla i AI? Agro se v porovnání se schopnostmi jeví jako zbytečné... Takže mě se právě DA2 zdá paradoxně taktičtější (pro mě jako hráče) než nalajnované souboje z DAO.
            • Amen to that.
            • Whisp
              Ale spawny v DA jednotke boli dobre zamaskované. Nepriatelia zaútočili z miestnosti, ktorú ste práve otvorili, ožili nemrtvý, ktorý sa povaľovali nehybne na zemi, démon ohňa vyšiel z horiaceho krbu, atď... Pritom skoro vždy ste o nepriateľoch vedeli skôr(videli ste ich na mini mape, alebo už z diaľky), ako na vás zaútočili, takže ste poslali tanka prvého, dozadu dali mága, na rogune ste zapli zakrádanie a poslali vedľa tanka aby mohol útočiť zozadu, atď. Ale v DA2 väčšinou na vás nepriatelia naskáču zo vzduchu a taktika ide bokom, len improvizujete, prípadne oklamete spawnovací systém tým, že odídete za roh a počkáte kým sa to na vás nahrnie, potom sa vrátite aby sa naspawnoval zbytok nepriateľov.

              Mečmi, ktoré sú naozaj dosť veľké, sa zase oháňajú ako v japonskom anime (nič proti anime), skrátka hrdina používa meč ktorého hmotnosť by ste odhadli na 50kg ako nejaký prútik s hmotnosťou 1kg. Vyzerá to skrátka smiešne, až hlúpo. Mágovia zase ťahajú svoje palice pod textúrou (pri nosení na chrbte).

              Na druhej obtiažnosti sa to hrá samé, ale na tretej je to už poriadna výzva aj pre tých, čo dohrali DA1 na harde s prstom v nose. Takže príležitostný hráč čo sa chce len baviť môže hrať akurát na tej druhej (normal) obtiažnosti.

              Nevravím, že je to vyslovene zlá hra, akurát bola vydaná predčasne a unáhlene.
          • Ach jo, typický... S těma saltama to zas tak hrozný není a zbraně rozhodně nejsou "třímetrové". Celkově prostě opět haterská přeháňka.

            "Teď mě mrzí každá minuta strávená u této strašlivé hry" *1* *1* Tak to je moc. Hele zkus zavolat na podporu, třeba tě za tvoje strašlivý utrpení nějak odškodněj...
            • A proč dnes není hra jako Deus Ex nebo System shock? Protože jim hlupáci jako vy, ty patosy žerou.
            • Ano, ano Mr. Santa má vždycky pravdu.
            • MrSanta
              Cahir, že tě to ještě baví. To je horší, než bojovat s větrnými mlýny. Měl bys se přejmenovat na Don Quijote *1*.
            • MrSanta
              Reakce na 11.07.2011 19:06 Mr. White (anonym)
              IMHO kdyby Dragon Age 2 byl klasický případ opravdu špatné hry, tak by na světě bylo krásně. Každá dobrá hra by musela být naprostý unikát. Kam by se na ně hrabal System Shock nebo Deus Ex.
            • Je to můj názor a zbraně jsou opravdu vetší než sám hrdina. Jinak vůči čemu je můj názor haterský? Vůči Dragon age? Kdyt jsem napsal že jsem z prvního dílu byl unešen. Nebo snad vůči Bioware? Nedělala náhodou Dragon age: Origins? Víš já jsem napsal prostě jen holou pravdu a to je ta že ta hra je opravdu špatná. Nemít nálepku tak velké firmy a skvělého pokračování, tak po ní neštěkne ani pes ať už chceš či nikoliv.
          • Jen chci ještě doplnit, že se mi nestává, abych hru nedohrál, ale na tohle jsem opravdu neměl a to už mám za sebou víc jak 10 let hráčské kariéry.
            • to Mr.Santa: Mě to nebaví, ale když napsal, jak strašlivě u toho trpěl *1* , tak jsem si musel rýpnout *3*
        • MrSanta
          Zkus tomu dát ještě jednu šanci. Ono se to později začne docela rozjíždět. Za 2 hodiny jsem sotva prolezl prologem...
  • Jak to tak bylo slyšet tak tam moc lidí nebylo XD podle hluku tleskání
  • to je z nejaky alfa verze? grafika je strašná, kde jsou nějaky stiny? atd????

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit