Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Když instalujete např. Avast antivir, tak se vás zeptá odkud jste se o něm dozvěděli. Mít pár mega na investování, zaplatím si vývoj aplikace do instalátoru her, kde bych se ptal hráčú na základě jaké reklamy si hru koupili. Data by se pak dala použit jako důkaz u soudu.
  • Pěkný kraviny tu říkáš...
  • Zoberme si Prey 2 http://games.tiscali.cz/tv/prey-2-gamescom-2011-rozhovor-4519
    kolko sa o tej hre popisalo...aka pokročila a vynikajuca hra to mala byť, pokial viem vyvoj sa zastavil, hra je zrušena...nooo a čo by sa stalo, keby sa toho chytila nejaka ina firma a vydala by tuto hru, ale bolo by to niečo odlišne ako to čo tvrdili pôvodny tvorcovia...a presne toto sa stalo s Col.Marines !!
  • Pěkný kraviny tu říkáš...
  • Hra neni uplne hrozna je jen bez napadu a recenzent mnel pravdu v tom ze na ferofku z alienem to je cira blbost kdyz ve filmu na nej nestacil ani predator mozna jsou ti marinaci kulturisti nebo v budoucnu lidska rasa podstatne zesili bez coop modu by tahle strilecka neobstala vubec
  • Uprimne, ne jedna spolecnost by si to dnes zaslouzila.
  • No a co? O to vůbec nejde. Ještě snad nikdy jsem neviděl "ingame" video, který by vypadalo stejně jako výsledná hra. Ono je to totiž sice ze hry, ale i tak je to všechno nascriptovaný, renderuje se to na šíleným děle kdo ví jak dlouho, a beztak to ještě projde postrodukcí kde se to doladí. Pokud je někdo tak zaměřenej na grafiku, že je schopen hru nehrát jen proto, že video vypadalo o něco líp, tak si má počkat na gamesplay kde opravdu uvidí reálnou hru, a ne to kupovat v předprodeji kdy ještě nikdo neví jak to ve skutečnosti vypadá.
    V každým případě je to jen a jen o debilitě, kdy se někdo snažil na uplné hovadině něco vydělat. Opravdu pochybuju že se soudili aby jim vrátili těch pár dolarů za hru. Tyhle "spory" jsou, jedním slovem, absurdní.
  • Tehdy ovsem nikdo netvrdil, ze kde o ingame zabery, vime?
  • Celý tyhle spory se mi zdají naprosto absurdní. Zajímalo by mě, co by tihle lidi dělali v době Dune II, Star Craft, atp. Všechno filmový trailery a sprite grafika. No to by jim asi hráblo.
  • Blbý že to už je jako psat na balíček párků že je před konzumací mám z toho balíčku vytáhnout.
  • Slovník mediální komunikace (Irena Reifová a kolektiv, 2004) u hesla reklama uvádí, že pochází z latinského reclamare. Toto tvrzení je dost problematické, protože takovéto slovo se v dostupných slovnících latinsko-českých nevyskytuje. Blízko tomuto pojmu se nachází například re-cito, tj. předčítat a vůbec nejpodobnější je re-clamo, což znamená podle slovníků hlasitě odporovat, popřípadě ozvěnou se ozývat.

    Přestože musíme základ slova reklama hledat v latině, do českého jazyka se dostalo z jiného románského jazyka a to z francouzštiny. V tomto jazyce se vyskytuje slovo réclamer, které je překládáno jako hlásit se, dožadovat se, stěžovat si, žádat, vyžadovat, reklamovat a podobně. V některých spojeních, jako réclamer bruyamment – tj. hartusit, francouzština odkazuje k povaze reklamy, jako nepochybně v mnoha případech hodně hlasitého vychvalování čehosi. Ottův slovník naučný z roku 1888 skutečně označuje slovo reklama (fr. réclame) jako přejaté do češtiny z francouzštiny ve významu “veřejného vychvalování”, jak definuje jádro pojmu reklama, což je pravděpodobně první definice reklamy v české historii.
  • R-BLOG
    Sega VS Gearbox

    Domnívám se,že v tomto soudním sporu jde už jen o princip.Společnost sega se oprávněně cítí poškozena pochybným managmentem studia gearbox a jeho machinací se značkou aliens,kterou dostala na starost.

    .Alien isolation se prodalo/zatím/ cca 2 m. kusů.Aliens colonial marines se prodalo cca 1,2 m. kusů.Srovnejte zakládní rozpočty obou her a zjistíte,že tolik nenáviděný ACM vydělal více peněz než všemi medii protlačovaný Alien isolation.Jaký to paradox.Já osobně jsem s oběma počiny spokojen.Stačí jen žít bez zbytečných předsudků a uvědomit si,že ACM nebyl zas tak špatný titul s ohledem na problematický vývoj a podobně je to u Alien isolation.Tento neotřelý pokus o vzkříšení žánru stealht ztroskotal na nezkušenostech studia creative assembly.Snahu jim ale upřít nelze.
  • No to maš celkom pravdu, ale z čoho žiju herni novinari? Za 5 rokov vyjde 10 člankov o hre, ktora sa chysta, no a my sa tešime, ako male deti...a nakoniec je to trochu, celkom inak :D
  • Je jedno jak tato kauza dopadne ... všichni by touhle dobou už měli vědět že se vydavatelům prostě nedá věřit ani slovo ... a proto si hry kupovat až po vydání potom co si ověříte že je opravdu o co stát ...
  • No jedna věc se musí nechat a to že by se v podobných případech měla dát do traileru jasně a viditelně informace, že daná ukázka nereprezentuje finální produkt a byl by klid...
  • Samariel
    Přesně tohle jsem měl na mysli.
  • Presne tak. Popierali downgrade dokedy to slo, rozumej do vydania ked uz sa to jednoducho nedalo ututlat pretoze kazdy videl ako to realne vypada. A pritom to vypada stale krasne, aka to zmena oproti umelym kulisam ako v Skyrime trebars, hram to nonstop od vydania, super questy, ziadne trapne dones fillery ako v kazdom druhom RPG. Naozaj nebola potreba zavadzat ludi. A aj to oznamenie DLC pred vydanim samotnej hry. Toto su presne veci co ludia ocakavaju od klasickeho studia a nie naseho vymazleneho CDRP :(
  • Sithard
    jenze kdyby byli vsichni takhle uvedomeli a nikdo by si hru nepredobjednal ani nekupoval v den prodeje atd tak nemas sanci zjistit jaka hra je nez si ji stejne sam koupis..
  • Reklama:
    Re - předpona pre nieco opakujuce sa
    Klam
    Ma

    co viac k tomu chcete dodat?
  • Spominam si na par člankov, ktore vyšli okolo tejto hry, no neskutočne to malo byť, ale to sa niekto s niekym pohada, niekto s niekym nedohodne, nakoniec to robi niekto iny a NIKTO už potom nenapiše, že to bude vlastne INA hra od INYCH tvorcov, lebo načo ved luďom netreba brať iluzie, šak sa nam to ZASE prepečie, tak takto KUR*VA, NIE...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit