Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ať to zruší. Tahle hra neměla s Prey pranic společného.
  • no nevim. Prekvapenim mi pripadl super trailer. Ale gameplay mi kulervouci nijak nepripadl. Svym zpusobem krizeny Syndicate s Rage - ani jedna mi zrovna dvakrat revolucni neprisla.
    A zase tolik toho nepredvedli - odkodovany zaklad + jeden level. S tim kolik mist nabiraji, evidentne budou mit zahul + zenimax bude muset pustit kapsou. Otazkou je, zda by si po RAge neco takoveho strihli.

    Na druhe strane kdo vi. Pripadne mi, ze v takove fazi a s takovou reklamou to je lepsi orezat a vydat polovicni. Z drbu si nic nedelam.
  • Já osobně to pozdvižení okolo Prey 2 nechápu. Vždyť jediný, co se dosud objevilo, byl teaser trailer, stoprocentní render, kterej o hře neprozradil vůbec nic.
    • jesusek
      Co třeba tohle?
      http://www.youtube.com/watch?v=WMZva__rU14
      http://www.youtube.com/watch?v=-Ey4Vtve2iI
      • Tak to potom jo.
  • michaliuz18
    ale prd zrusia, na tuto hru cakam odkedy som videl gameplay ktory je perfektny, ten engine,grafika,animacie skoro podobne mass effectu tou lokaciou.. takze nic rusit nebudu, ved hra je akoby uz hotova staci pridat par misii par lokacii , tam nech kaslu na skyrim o ten sa viac staraju fanusici ako oni
  • Jestli todle udělaj tak fakt nwm ! Prey 2 vypadalo asi ze všech her který maj v roce 2012 vyjít. *4*
    • PreidaQ
      Nejhnusněji? Nejhezčeji?
    • Nechybí ti tam nějaké slovíčko? Příslovce?
  • hmm no pre mna osobne by to az takym prekvapenim nebolo keby naozaj ohlasili zrusenie Prey 2. Vlastne svojim sposobom Bethesda/Zenimax inu moznost ani nema. Po prusere s Rage a vlaste asi aj cely nakup Texaskeho zeliezka v rope z ktoreho sa stalo olovo v bahne (idSoft) plus tahanice ohladom Fallout licencie s Interplayom sa musia asi skonsolidovat.
    A urcite je komercne lepsie zrusit Prey 2 ako Quake 4 (ktory ostatne je tiez taky polomrtvy projekt podla toho ako ho prezentuju/neprezentuju).
    Docela by ma potesil nejaky "inside" clanok o stave ID Softu. Predaj Rage nic moc, vzhladom na naklady. Slubene SDK k Rage tak isto nikde na obzore, o Doome 4 ticho (az na nedavne leaknute obrazky). Jedina sprava bola tusim par mesiacov dozadu ze prepustali ludi.
    • Quake 4 uz vysel, nemyslel jsi nahodou DOOM 4?
      id Software je castecne technologicka firma. A Bethsoft/Zenimax zapocitali vyvoj id Tech 5 engine do nakladu na Rage. Enginy, ktere vyviji id Soft se pouzivaji i v jinych hrach, takze je IMHO blbost je zapocitavat do cen her na nich vyvinutych. Az se jim vyvoj id Tech 5 zaplati, vydaji jej jako open source stejne jako ostatni engines.
      id Software par nedulezitych lidi vyhodilo (nikoho duleziteho). To je uplne normalni. Aktualne naopak lidi shani. Z core team pozic vyhazovali jen za nedbalost/neschopnost/lenivost, coz je take v poradku.
      • Ano samozrejme som myslel Doom 4 :-)
        No prave Id soft je dost atypicka firma a ma aj dost specificke postavenie.
        Myslim ze vycislenie nakladov na iD Tech 5 + Rage je dost komplikovane aj pre idSoft a bethesdu a nie este pre nas "externistov" :-).
        Ak sa dobre pametam tak prave Rage bola prva hra ktoru id soft nerobil vo vlastnej rezii (s activisonom) ale po par rokoch vyvoja presli pod EA a potom do Zenimaxu (lepsie povedane ich rovno zenimax kupil). Id soft uz moc technologicka firma nie je. Doby licencovania ich technologie su uz ta tam a aj samotny Carmack sa vyjadril v zmysle ze nechcu sa vydat tym smerom pretoze to obnasa dalsie dodatocne naklady (support zakaznikov, skolenia pre ostatne teamy etc.). A tiez co sa tyka vyvoja tak Carmack prave spomenul ze vyvoj ba Tech 5 bol tak nakladny ze aj Tech 6 budu skor moduly/pluginy do Tech 5 ako kompletne novy engine. Co sa tyka OSS, to je skor taka zabavka pre komunitu od Carmacka ktora moze skoncit hocikedy , a mimochodom tak ako stupa komplexnost novych enginov, tak to vlastne ani nema zmysel. Bezny programator nema sancu ani poriadne pochopil cely engine ale je fakt ze to je dobre na studium jednotlivych subsystemov.
        No a vyhodeny ludia, mne to skor nez ako vyhadzov neschopnych pripada orezane zbytocne prebujneleho teamu.
        • Souhlas, krome par bodu.
          Rage nebyla prvni hra mimo vlastni rezii nebo Activision. Delali par her pod EA na male platformy, ale nevim, jestli vubec vysly. Na id Tech 4 bylo vyvijeno 9 titulu - podle me se tedy stale daji povazovat za tech firmu. To jsem neslysel, ze by Carmack tohle rekl, ale je to mozne. I kdyby ne, stejne je prevalcoval uspech UDK. Ohledne OSS je stale plan vydat id Tech 5, ale mozna to nevyjde, protoze clovek (TTimo), ktery byl hlavni protagonista open-source, z idSoftu odesel.
          S vyhazovem jsem psal to same - jen lidi z core tymu vyhazovali kvuli "neschopnosti". Napr. Adriana Carmacka a Romera a jeste asi 2, na ktere si nevzpominam - na google to asi najdes.
          P.S.: mozna jsem necemu nerozumnel na 100%, protoze je to ve slovencine, kterou jsem uz dlouho nepouzil/neslysel (i kdyz je vicemene stejna jako cestina).
  • treba to bude jako s prey 1. To taky dali k ledu a vyslo to az po letech
  • "Yes, Zenimax forced us to pull all Prey2 related talks from GDC. I'm pretty devastated by the news. This was to be my first conf talk."

    https://twitter.com/#!/BrianKaris/status/169090189958975489
    • prudislav
      dost stará zpráva
  • Ani se nedivím už od začátku co jsem viděl záběry tak mi to přišlo moc dobrý aby to někdo udělal...
  • Amim
    No, to snad ne. Upřímně je to momentálně jediná hra, která mě zajímá. A oni to chtějí zrušit? Fuck this shit!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit