Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • ja chcem izo 3D hru, nieco ako Wastelands alebo Pillars v DX12 a full fyzikou, kde by vo velkej miere hral svoju ulohu aj povrch
    na slzy a tvare a emocie kadi pes, ked chcem emocie, pustim si p 0rn0
    • Ty jsi tak vtipný s tím pornem, celý druhý stupeň základní školy se směje.
      • druhy stupen, a vie precitat 2 vety v slovencine? kecas
  • Tohle ps4 da joko prd!Se kouknete na youtube;the sorcerer ps4!I tech demo na ps3 s tou robotkou Kara,bylo mozna lepsi.
    • Draken69CZ
      A kolik jich bude potřeba?
      • Jo a koukni na toho kouzelnika na ps4,myslim,ze ty animace,tvare,obleceni,efekty jsou mnohem lepsi.
        • Draken69CZ
          A můžeš si to někde stáhnout a spustit na své PS4 popřípadě to na PS3? Jinak je to stejně uvěřitelné jak videa "ze hry" čím nás krmili něž vyšla PS3 *3*
          • Tak stahnout to bohuzel nejde,ale ma to na starosti David Cage mylim,stvoritel Havy rain,a tomu se da verit.Tam ukazovali vsecky hry,kde jaka postava mela kolik poligonu:Havy rain 15tis poligonu,Kara 20tis,Beyond two souls 30tis,a The sorcerer ani radsi nerikali.
            • del0
              Jasný. Vám PSdronům nezbývá nic jiného, než věřit. Žádná pevná data, žádné důkazy. Jen tvrzení Soníků a spol., že to bylo vše realtime a magicky optimalizované na zastaralém HW. *15*
      • prosimte,tohle je malinko vylepsena carodejnice s final fantasi.Na youtube zadej ps4 tech demo,a skoro stejnou ukazku ukazovali na ps4,akorad,ze tohle bude tak v 8k.
  • Ubrečená anime čarodějnice... za co nás trestáš *7*
  • Kdyby se radši věnovali pořádné hratelnosti.
    • jako tvůrci enginu jo? A grafici by mohli zapracovat na umělé inteligenci a programátoři nakreslit nějaké pěkné textury což?
  • Ať se raději soustředí na animační a fyzikální systémy. Ty budou v konečné fázi to, co bude skutečně rozhodovat o uvěřitelnosti "realistického" vizuálu. Obzvláště interaktivní animace živých tvorů mají před sebou ještě hodně dlouhou cestu. Pak ve hrách vidíme supervymodelovanou postavu, která v cutscénách vypadá nádherně, ale sotva ji začnete ovládat, stává se z toho toporný panák.
    • del0
      Zrovna sem koukal na tohle:
      https://www.youtube.com/watch?v=jiuVNSr8uO4

      Není to ještě vychytaný, ale ty souboje jsou založené na full mesh fyzice (žádné boxy) a pohyby nejsou předanimované. Vše se počítá realtime. *1*
      • nightborne
        Chápu to dobře, že to je to, co mělo být sui generis, ale místo toho je z toho prequel k sui generis, protože jim došlo, že si tím možná ukousli moc velký sousto? Nebo sem úplně mimo =)?
        • del0
          Nevim, jestli to je prequel, ale běží na Sui Generis enginu.
        • Taky by mě zajímalo víc, nechce se mi hledat...
          Vypadá to totiž velmi dobře...
    • a nebo opravdu zničitelné prostředí ty pseudeefekty kdy je tam barák před výbuchem a po výbuchu to už je hodně starý koncept, engine by měl obstarat vše včetně dírek po kulkách které nemizí, mrtvoly co se nerozloží během 5 sec. atd.
      • C-BEAM
        dnes už skutečně neexistuje důvod proč by procedurální destrukce stěn, dveří a dalších předmětů a skutečné díry v nich neměli být běžnou součástí her hlavně tedy po příchodu DX12 a to se týká i zmízajúcich těl. Rainbox six Siege je první hra která ukáže jako by mohly hry s lepším destrukčním modelem (ne predmodelovaným) vypadat. Bohužel díry ve stěnách jsou i v R6 jako po výstřelu z děla, protože na menší díry potřebuješ jemnější mesh, stěny by se musely procedurálně dělit na tak hustou síť, že by to konzole nezvládli. Ale už se posouváme i v této oblasti.
    • Asharak
      Hlavně je k pláči, když taková krásná postava máchá rucema při dialogu ve 4 stejných směrech dokola jak rítard *1*
      • rítard je možná ten kdo nechápe, že o to v tom videu vůbec nejde, myslíš, že by neudělali kdyby chtěli ? :)
        • Asharak
          ANo přesně to si myslím... *7*
  • njn, na PC lidi raději čumí na hezké obrázky, na konzolích se hrají dobré hry...
    • pobavils ty 30% fps
      • Klidně v 30fps ale mnohem zábavnější hry než ty rádoby intelektuální blitky na PC...
  • Fajn - praktické využití - nula...
    • Stejne jako konzole. *14*
      • ty jsou dost dobře použitelný na ždímaní peněz z hejlů
  • 4 Titanky pro realisticke detaily jedne postavy, verne stiny a dobre nasviceni. to ma byt msg "zapomente na DX12" pokud nemate 10 GTX Titan na celou hru?"
    ja mam tak 70% jedne Titanky :)
    • omg engine pro hry co se budou hrat za X let to už výkon 4 titan GK bude mnít pomalu i integrovaná grafika jako chápeš, že je to prezentace toho jak hry budou vypadat za pá let? Jo no na konzolích těžko ty se evidentně vydali jiným směrem, směrem low cost HW PS5 si v roce 2020 stáhneš jako aplikaci do telefonu a hry budeš kupovat na Apple storu*1* *3*
      • Asharak
        Stejně je to jen placebo, přední je že si šéf nVidie zase pohonil nad dalším záběrem 4 SLI titánů, které uvidí všichni ostatní.
  • když slo srovnám s xichtama v Crysis 2, tak docela slabota

    https://loopyrants.files.wordpress.com/2013/03/k2ofuh2.jpg
    • Asharak
      Dnes už to není věc, nad kterou je rozumné "pohonit", ksichty už jsou delší dobu na vysoké úrovni. Často je to spíš o optimalizaci a pozici polygonů. Není problém udělat high-poly mesh. Což nevím proč neudělali v tech demu. Pokud by to ten jejich 100x rychlejší DX12 nezvládl tak o něm pěkně kecají. *1*
    • myslite, ze kazdy jeho vlas byl taky vykreslovan samostatne?
    • C-BEAM
      mužský ksicht je vždy snazší udělat realističtějším jako jemný ženský kde není možné se až v takové míře opřít o textury. Slabota to neni ale k realismu to má daleko, to ano.
      • del0
        http://img.gawkerassets.com/img/18itmrjn41g0gjpg/original.jpg

        Realtime na PC...
        • A hlavne jenom hlava bez prostredi
        • C-BEAM
          to je 3D scan od Infinite Realities, museli by něco řádně podělal aby to nevypadalo dobře.
  • TheGGG
    Pěkný, takhle ve square enix brečí vždy, když se dozví výsledky prodejů.
    Jinak, kdy začnete mazat PC trolly?
    • A někteří by se raději neměli ani vyjadřovat *1*

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit