Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Squeenix by měli vinit hlavně své stupidní snahy vytřískat z lidí prachy za každou cenu. Deus Ex se neprodával kvůli odporné předobjednávkové akci a hrozné optimalizaci. Hitman se neprodával, protože se nikomu nechtělo podporovat podezřelé epizodické vydávání. Obě hry mohly být úspěšné a uznávané, ale jejich způsob vydání praktocky zaručil špatné přijetí.
    • To o příčinách špatných prodejů Deus Ex sis vymyslel, nebo někde přečetl? Můžeš uvést zdroj?
      • https://www.wired.com/2015/10/augment-your-preorder/
        Počet přidaného (čti vystřiženého a znovu vloženého) obsahu závisel na počtu předobjednávek. Kromě toho taky hře ustřihli konec, aby z něj mohli udělat další pokračování, které teď ale nikdy nedostaneme. Ohledně optimalizace se stačí podívat na Steam, kde se hodnocení nevzpamatovalo ani po patchích a pořád sedí na 65%.
    • asi neznaj tu pohádku o zlaté rybce
  • spoock
    Chápu, že někteří byli naštvaní na epizodičnost nového Hitmana, ale nelze upřít snahu tvůrcům, že s vydáváním levelů až tak neotáleli, minimálně pořád vycházely Elusive Targety, ke kterým má své výhrady, ale budiž. Cena epizod byla přijatelná a upřímně jsem díky tomu se hrou strávil cca 50hodin. Kdybych hru hrál klasicky najednou jako Blood Money, asi bych každý level projel 2x, 3x a pak hru odložil. Tím nechci ovšem hru nějak obhajovat, v mojich očích je to 7/10, přesto jeden z nejlépších Hitmanů vůbec.
    • Nejlépši Hítman je Blood Móney *15*
  • Co já tu schytal mínusů, když jsem psal že rozdělení na epizody je blbej nápad, inu, pravda se ukázala *5*
    • spoock
      Ne, nápad to šťastný nebyl, ale tenhle model hře přímo neškodil. V diskuzi kde jsou mínusy je mnoho způsobů jak si to vyložit, rozhodně zbytečné se nad tím pozastavovat.
      • Však já se nepozastavuji, pouze konstatuji, že jsem měl pravdu a lidi co mě mínusovali se mýlili *1*
  • "...se zbavuje tvůrců Hitmana..."
    Did they... get a Hitman to do it for them?
  • Fordzy
    Chlapáci si za to můžou sami. I když Absolution nebyl Hitman, tak to byla velice zábavná hra a musím s lítostí konstatovat, že mě bavil více než nový Hitman u kterého jsem si užil Epizodu v Sapienze, ale např. Paříž a Bangkok měli neskutečně stereotypní level design a celkově to byla dost nedotažená hra a zklamání. Snad se někdy dočkáme dílu na úrovni Silent Assasin nebo Blood Money, ale nespíš nedočkáme...
    • spoock
      Troufám si nesouhlasit, Paříž je velice univerzální level, který nemá příliš mnoho slabin. Bnakog bohužel slabiny má.
  • Ještě by se mohli zbavit Deus Ex, jelikož poslední díl se jim taky trochu nepodařil a snad budou mít štěstí s novými investory.
  • Škoda, poslední díl byl super. Měl nejrozsáhlejší levely v historii série, nejvíce způsobů vražd a díky tomu i úžasnou znovuhratelnost. Naskočil jsem do něj v polovině série a nechal jsem v něm něco kolem 80 hodin (více než kolik jsem nahrál v Silent Assassin, Contracts a Absolutions dohromady), takže tak nějak nechápu to prskání o rozkouskování a nedostatku obsahu.
    • Coffin.Corner
      Koupil jsem posledního Hitmana včetně všech dosavadních epizod někdy kolem vánoc, za pár šušňů a taky jsem se královsky bavil.
  • kubi-wan
    Hmm... a já čekal na to, až bude ten Hitman kompletní...
    Pokud studio skončí, bude to velká škoda, mám pro jejich tvorbu slabost (navzdory všeobecnýmu přesvědčení, já jsem si Kana a Lynche 2 vyloženě užil).
  • Lukass
    Dobre jom tak, a budiz vystraha pro ostatni.
    • PanS
      Souhlas. Epizodické vydávání je hnus, který by měl z videoherního průmyslu co nejdřív zmizet. Snad to podobně smýšlející studia odradí.
      • Těžko, to by musel skončit season pass, a to se hned tak nestane.
      • Coffin.Corner
        Klidně se vsadím že o epizodickém obsahu rozhodoval majitel a zároveň vydavatel, tedy Square Enix a ne studio IO Interactive. Tudíž mi hate a škodolibost na adresu dánů připadne úplně mimo...
  • MalyZeli
    Hitman si to nezaslouzi, ovsem panove co si mysleli ze tohle je dobrej napad, ano.
    • Tak to by spíš měl skončit lidi v marketingovém než ve vývojářském.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit