Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • když si někdo neví rady jakej mod(Complete, aj...) vyzkoušet, zkuste je všechny, hru si tak vychutnáte a pokaždý trochu jinak...
    • dodá vám to tak další a další hodiny originálho zážitku.
  • já hrál stalker-SOCH a COP takže sem ve stalkeru trochu dost znalí (možná trochu maniak do stalkera :D) a říkám že i první schadow of chernobyl byl moc vyníkající díl,call of pripyat-totálně dokonalí,ale trochu se mi zdálo to v call of pripyat zmršená tá půda-byla jakási pískovcovitá *1* ale nevadí---takže myslím že stalker 2ika bude moc fajn ( akorát se bojím o atmosféru-ale doufám že vývojáři sou si toho vědomi) *3* nechci být nějaký dirygent ale věci co bych zlepšil na stalkerovy od dílu COP tak je-půda(moc žlutá *4* ),snorky(moc vychrtli),vodu(kostičkovaná)nepřátelské frakcie(je jich tam moc málo), křoví( zastaralá grafika(kostičkovaná)), mapu (udělal bych ju ntrochu přesnější a bez přechodů), zvířata (dal bych tam kromě mutantů i obyč.plaché zvířata např.králíky,jeleny atd... doufám že se mnou všichni souhlasíte *1* *1* *1* mimochodem sem COSH-dohrál už 3x a COP 2x
  • abc
  • nadhera!
  • co byste doporučili proc CoP, Reloaded nebo Complete? rád bych si to znovu zahrál, ale váhám nad těmito mody :)
    • jak uz sem psal, doporucil bych urcite oblivion lost 2.2 .)
    • Ani jedno, DMP je ta spravna volba :)
  • Datastor modpack jen meni obtiznost hry, pridava nove zbrane a celkove dela tu hru mnohem lepsi nez byla puvidni, rozhodne mnohem vic hardcore na rozdil od oblivion lost a priboy story, ktere hlavne tvori novy pribeh - ten je v DMP stale puvodni.
    A co se tyce complete pack x DMP, tak DMP je imho lepsi. Narocnejsi, ale lepsi.
    • Kua, to mela byt reakce na tramtadada...
  • Veskoslav
    A vůbec bych se nezlobi, kdyby herní doba byla ještě delší než u 1. dílu. Navíc, když jsem tak zjišťoval, tak po úpravách a módech má hra cca 35 GB:-D Ale jednu věc bych ve Stalkerovi 2 uvítal a to vozidla a lepší "efekt" při umírání nepřátel, mnohdy padají jak pytle brambor.
    • Kdyz si vezmes ze po zásahu do hlavy vsechny svaly ochabnou, tak se maximalne roztoci pokud to byla extremne vykonna puska... ono ten ragdoll efekt v praxi skutecne je.
      • smejki
        a tak já si nemyslím, že touží po akrobatických kouscích, ale spíš po tom, co bylo v Rage (viděl jsem jen videa ale i tam to na mě zapůsobilo hned), tedy spuštění animace smrti/umírání a až poté aktivování ragdollu. Samozřejmě u průstřelu hlavy je tohle zbytečné, tam je pytel brambor na místě.
        • Veskoslav
          Ne proboha, žádné animace při smrti......Tohle chci tak u nějakého RPG, ne u FPS jako je Stalker...
    • No...né, že bych chtěl nějak rozumbradovat protože jsem to v reálu fakt nezažil..ale podle mě, když trefíš člověka do hlavy tak se zkácí jak pytel brambor...nebo myslíš že hodí po zádech trojtýho axela? Různý heroický grimasy při umírání ať si nechaj pro novej CoD
      • Veskoslav
        Ne já jsem to myslel, že když jsem ho trefil kamkoliv. S tím podelem, co tam byl oledně zbraní se mi málokdy podařilo usmrtit střelbou do hlavy, nepočítám-li snaipry a modifikace útočných pušek s puškohledy (obokan s optikou nepočítám:-D)
  • Veskoslav
    Ksakru. Asi budu muset zase zprovoznit tu plynovou masku, Dragunova a pořídit si nový detektor:(
  • matty-the-gamer
    "STALKER 2 vstal z mrtvých"
    Nikdy jsme ho nepohřbili *4*
  • Jinak se S.T.A.L.K.E.R.em 2 sem vstal z mrtvých i já!!! Potěšení na mé straně!! Koupím, vyjímečně, originál na 100% - pokud to nedomrvěj díky nátlaku vydavatele na "casual hratelnost pro masy"!

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit