Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • No nevim, v Jedi Academy mne Kyle Katarn ucil, ze nejsou temne a svetle schopnosti. Ze zalezi jen na tom, jak se pouziji. Proto jsem byl kladny hrdina Jedi, co metal blesky vsude kolem.
  • Jack1947
    Je moc OP? nevadí, v DLC přibude někdo jiný silnější *3*
  • No jo, koho to překvapuje?
    Zatracené sušenky...
  • hru som si kupil, spokojny som, ale nie je to vyhra. hlavne tie vozidla pekne pokazili... je to dost limitujuce a frustrujuce ked sa musite predbiehat o AT-ST so spoluhracmi... takze ze ma najviac AT-ST killov ako vozidlo ma ani neudivuje kedze je to prakticky jedine vozidlo v hre...
    • Hra zabaví, ale obsahově je nepopiratelně chudá..hlavně co se vozidel týče. Tam se (mimo letouny) opravdu dá počítat prakticky jen AT-ST, což je směšné.

      Osobně jsem předchozí Battlefronty nehrál (proto jsem před tím novým neměl předsudky), ale když srovnám (z materiálů na netu) co všechno bylo v předchozích dílech a co je v novém Battlefrontu, tak musím uznat, že je to přinejmenším úsměvné.

      Nový Battlefront:
      Grafika - super, Optimalizace - super (až na pár problémů s drivery), Zvuk - perfektní, Hratelnost - slušná, Herní obsah - mizerný, Vyváženost stran a map - špatná

      Hra měla vyjít až tak za rok, kdy by do ní snad stihli dodělat dostatek obsahu, ale to by holt nestihli premiéru Star Wars 7 *7*
      • To neni o žádném honění termínů premiéry nového SW filmu. Oni v podstatě herní náplň již hotovou mají, jen si za ní musíš opět "připlatit" 50 Euro a dostaneš Season Pass *3* *11* *11* *11*
        Prostě jenom dolujou z SW fandů co nejvíce chechtáků. Kdyby radši komunita mávla rukou směrem k EA se vzkazem "kredity budou stačit", možná příští Battlefront bude mít konečně herní obsah hodný nynější přemrštěné ceně.
        • pozn. já teda osobně jim na tenhle business model z vysoka kašlu. Hra za 13 stovek (konzolovka za 17 nebo 18) má tak ubohý obsah, že mi z toho zhasíná lightsaber.
  • Pro jistotu ve statistice neuvedli A-Wingy, protože ty by měly killů jako X-Wingy s Tie Fightery dohromady a ještě možná o kousek víc *1*
    Vzdušné souboje jsou v současné podobě celkem fraška, Impérium nemá šanci. Za rebely se už snažím A-Wingy bojkotovat (takže jsem často třeba jediný z týmu, kdo je v X-Wingu), ale i tak mám pocit, že Tie Fightery nemají proti X-Wingu skoro šanci..natož když občas sednu do A-Wingu, to jsou pak jatka a Tie Fighter, kterého mám přímo za zadkem mě nemůže trefit, ani kdybych se sám chtěl nechat *9*
    • Ono je to tak, ale schvalne. Rebelove dominuji vzduch + maji vezicky a imperium ma dinosaury a kurata. Je to Battlefront, ne Battlefield.
      • Opravdu? A jaký pak má smysl mód Fighter Squadron, když je to téměř vždy výhra (rebelové) - prohra (impérium) - výhra (rebelové) - prohra (impérium) a tak dál donekonečna?
        Občas, když je tým na straně rebelů extrémně neschopný,tak se dá vyhrát i na straně Impéria, ale rozhodně ne takovým náskokem, jako u výher rebelů (tam to bývá obvykle 200 vs 70, zatímco když náhodou vyhraje impérium, tak 200 vs 185 apod.)

        Nikdo netvrdí, že mají být lodě navzájem vlastnostmi úplně totožné, ale u A-Wingu je kombinace špatného hitboxu (to už je potvrzeno, hitbox je posunutý mimo tělo A-Wingu..kousek za něj a je velmi malý..AI lodi se ale zaměřuje na střed lodi před hitbox, takže A-Wing nemůže zeshora nebo boku prakticky zasáhnout, jedině přímo zezadu), štítů a extrémní manévrovatelnosti důsledkem toho, že prakticky nikdo na straně rebelů nehraje za nic jiného a impérium se prakticky jen nechává popravovat.

        Kdyby to takhle bylo i ve filmové předloze, tak můžou rebelové zahodit X-Wingy, všichni vlézt do A-Wingů a rozprášit během týdne celou imperiální flotilu *1*

        Ne, prostě A-Wingy jsou ve hře v tuto chvíli špatně (OP a to i když tohle označení nemám rád)..když by se jim opravil hitbox, opravila se funkce štítů (tzn. fungovaly by jak mají - blokovaly střely, ale ne kinetické nárazy vůči čemuž štíty nemají a nemůžou chránit, ale přesto chrání) a u Tie Fighterů se zbytečná schopnost zrychlení vyměnila za něco užitečného (např. rušičku radaru), tak by mohly být šance vyrovnané.
        Problém se štíty je nejvíc vidět u Millenium Falconu, kterému po nahození štítů stačí vrazit do jakékoliv nepřátelské lodi, a to včetně Slave I, a je z toho automatický kill s nulovým poškozením na straně Falcona, což je naprostá hovadina.
  • Tak Palpatine v CQC je vetsi frajerina nez brokovnice s podvesenou brokovnici.
  • Statiska co se tyce cisare a Luka o nicem nevypovida. Kdyz vidim jak ostatni (a i ja) hraji za Luka tak vetsina pouziva klasicky utok mecem.
    Jinak Palpatin je podle me nejslabsi hrdina. A nejlepe se mi hraje za Vadera, Hana a Boba.
    • Palpatin mi osobně taky příjde jako nejslabší hrdina - aspoň já teda za něj hraju strašně nerad a většinou mě rychle sejmou :D (v heroes vs villains), ale to může být třeba i tím, že s ním neumím.

      Ostatní jsou v poho, ale nejraději hraju za Bobu a Hana.
  • Páni, čekal jsem, že bude největší zabiják Vader nebo Luke (protože se logicky nejvíc hrají), jsem potěšen, že vyhrál Palpatine. Jen škoda, že bude nerf, je to jasné, jinak je rebelští fanatičtí fanoušci roztrhají za živa.
  • četl jsem sice jen titulek a hru jsem ani nehrál, ale není náhodou ten palpatinův lightning jediný skill, kterým lze zabít, zatímco Luke má meč a další skilly?
  • Jediné statistické číslo, které mě teď opravdu zajímá je poměr vítězství Impérium vs Rebelové ve Walker Assault na Endoru. Tam by museli do statistik přidat setiny promile. *16*
    • Sr_Lobo
      Tjn to je porad dost nevyvazenej mod.
    • Tam ovsem ma imperium vyhravat a rebelove prohravat. Pokud rebelove vyhrajou, je to pouze bonus, necekany zvrat, nestandardni.
      • Eh, moje chyba, zapomněl jsem v původním příspěvku zmínit Endor - opraveno.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit