Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Mě se to líbí, pokud tam bude fungovat nějaký moderátor, aby tam vážně nebyla kupa Half-Life 3. Já osobně plánuji na GreenLight se svým projektem (až ho dotáhnu do prezentovatelné formy), ale těch 100 dolarů mi přišlo moc, vzhledem k tomu, že jsem chudý student. Ale díky těm konceptům bych jednak mohl dostat feedback, zda-li se hra lidem líbí a má cenu obětovat těch 100 doláčů a hlavně si tak udělám ohromnou reklamu, protože lidí na Steamu je opravdu hodně.

    Osobně dávám palec nahoru.
    • Těch 100 dolarů je dost.Ale pokud se lidem bude tvoje hra líbit již v konceptech. Myslím,že není problém nějakou menší částku dostat od lidí. Samozřejmě s tím,že jim poskytneš nějakou odměnu za příspěvek jako na Kickstarteru například. 1dolar jen podpora,5dolarů přístup do Bety například 10+ přístup do bety a plná hra. Hra by se ti vlastně zaplatila sama aniž by jsi musel dát celých 100 dolarů.
      Jinak pokud budeš něco dávat do konceptů,tak napiš pod podobný článek komentář. Určitě se rád podívám na hru od českého vývojáře :-)
      Přeju hodně štěstí
    • walltar
      Tak i když je člověk chudý student tak těch 100$ za to stojí abys mohl potenciálně uvést svou hru na steamu ...

      Každopádně ty koncepty nejsou vůbec špatný nápad. Člověk může zkusit jestli má vůbec jeho hra šanci uspět na greenlightu.
  • Tohle pokračující prohlubování sociálních funkcí pod novými názvy se mi dvakrát nelíbí ... K čemu jsou skupiny ? Koncepty jsou prostě jen další diskuzní kroužek s cílem získat další reakce od zákazníků .

    A taky se mi nechce věřit , že když ž v konceptech začne vznikat skutečný potenciál , že se do greenlightu nedostane ;)
    • Veskoslav
      Dostane:) Jednoduše ho tam sám přesuneš, když zjistíš, že o tvůj projekt je zájem a těch 100 dollarů obětuješ:)
  • walltar
    Trošku mě to příjde jako taková hodně osekaná verze indieDB ... ale má to potenciálně mnohem víc návštěvníků.