Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ještě bych dodal, že nedávno se dohodli s Obsidianem a budou jim zajišťovat distribuci Pillars of Eternity.
    • kickasl
      Pokud vim tak o tom se tu psalo. (Ne primo v tomhle clanku. Hledat to nebudu.)
  • Nevím na kolik je informace že "HoI4 by mělo být více sandboxové" korektní ale trochu to ve mě budí obavy aby to nebylo jako s EU3 kde ve vanila hře téměř vypadli veškeré eventy a byl to opravdu jen sandbox...doufám, že v HoI4 bude eventů hodně a současně i hodně možností volby jak se při daném eventu zachovat, to je podle mě správná cesta...dát na výběr mezi historickými událostmi X sandboxem
    • Ne-sandboxovost HoI série je důvod, proč mě tahle série ze všech PDS her zajímá nejméně. Nezajímá mě věrná historická simulace, to se klidně můžu podívat na dokument v televizi, chci mít možnost si psát vlastní dějiny jako v Crusader Kings.
      • kickasl
        Vetsi sandboxovost beru.
        ALE HoI (3) mi prijde hodne sandboxova s prihlednutim k trvani hry(10 let). V HoI 3 muzu celkem v klidu dobyt celou Evropu za 10 let. V EU/Victorii k takovym uzemnim zmenam potrebujes desetileti/stoleti. Duvodem je, ze v HoI 3 si opravdu muzu nechat to co dobyju. To me vzdycky tak trochu stvalo treba na Victorii- obsadim Francii a pak si necham desetinu uzemi... Proc bych to delal? Problem je, ze kdyz si tu Francii necham celou tak je zbytek hry v hazlu, protoze Francie je velmoc sama o sobe a pri spojeni s -dejme tomu- Nemeckem uz nema konkurenci.

        Jinak na HoI 4 se tesim, ale docela jsem zklamanej ze zruseni East vs. West, protoze takova diplomatictejsi HoI v dobe studeny valky by byla pecka.
      • Kromě jedničky byla ta sandoboxovost možná...tedy kromě toho, že se "ze dne na den" nemohlo USA přidat k ose nebo Sověti ke spojencům...byly tam hranice těh tří paktů ale volnost tam byla...kolikrát jsem s Německem dobyl Washington nebo se Sověty "osvobodil" Evropu a pak spustit útok proti západu (ve dvojce + DLC kde byla prodloužená čassová osa), stejně tak, jak kam člověk potáhne, popřípadě za Německo člověk nemusel technicky vůbec útočit jakožto agresor a mohl utužit vztahy aliance-osa proti kominterně.

        Zcela jistě tam je ta šablonovitost větší než v EU nebo CK ale furt se o nějaké "lineárnosti" nebo "válečném dokumentu" (ve smyslu striktního držení se událostí) nedá vůbec mluvit
  • Skoda, ze zrusili East vs West. Sice byli jen producenti a hru samotnou vyvijelo jine studio. Strasne jsem se tesil, ze si zahraju HOI v obdobi studene valky. HOI 4 me tolik nelaka, bo jde opet o druhou svetovou...
    • V tom byla dobrá HoI2 + DLC se kterýma se dalo jít tuším až do nějakého 65. roku...
  • možná kdyby prestali spamovat podprumerne hry a udelali jednu poradne, tak by si vydelali dost penez a mohli prijít s lepší grafikou
    • Ano...Europa Universalis nebo Hears Of Iron by se hrálo ještě líp v grafickém kabátku Frostbite...já si to taky myslim, a ještě bych tam zrušil diplomacii, nikdo ji v těch hrách nepotřebuje, výzkum bych omezil na "tank 1 -) tank 2 -) über tank -) super über tank" (ale hlavně pěkně graficky vymodelovaný!) a co nejvíce oslepujících efektů...neni podstatný že neuvidíš ani hovno, hlavně že to bude všude svítit, odrážet paprsky a kouřit :)
      • nemusí to svítit, stačí aby to bylo prehledný a aby to nevypadalo jak ho.no
      • jojo..hlavně když to dobře kouří.. *15*
    • Ze na toho kre*ena vubec reagujete...
    • wat *7*
    • Podprumerne hry?ty si vidlak xD xD xD
  • kickasl
    Kdyby paradox udelal simulator rybareni, asi bych si to zahral.
    Paradox udelal jedny z nejlepsich her, co jsem hral a uz se tesim na HoI4.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit