Přejít na výpis diskuzí

Survival The Long Dark je konečně hotový a vychází i s temnou příběhovou kampaní

1.8.2017 9:54
Patrik Hajda 10 příspěvků

Zdlouhavý vývoj předběžných přístupů se dnes týká většiny takto distribuovaných her. I když tvůrci vydávají spoustu vývojářských deníčků, že hra bude opravdu dokončená jisté není. Stejně jsem to pociťoval i v případě The Long Dark, která již ve své první verzi v roce 2014 nevypadala vůbec špatně. Mé...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Koukám že bude na čase to zase oprášit, když koukám na cenu jsem ve výsledku rád za nákup v early acess a akci :-D.

    Jinak hra pobavila zhruba 40 až 50 hodin než jsem na střední "jen prochodil" všechny mapy a sem tam něco vyrobil, věřím že příběhová část tomu dá nový level.

    Film by mohl být zajímavý ale neočekávám že by z toho byla masovka.
  • Je mi vždycky velice trapně, když se profesionální herní novináři strašně diví, že vývoj hry trvá několik let.
  • Na príbeh sa teším, no sandbox som prestal hrať v momente ked do neho pridali cabin fever... Znervózňovalo ma ked ma hra nutila behat vonka aj ked som mal dostatok zasob a potreboval som si nieco vyrobit (oblecenie, luk, sipy atd)
    • Ani mi nemluv. Mel jsem asi tak 10% zivota a nedostatek obleceni ohrat se ve svem drevenem domku uprostred zalivu na kopci. Venku byl blizzard...
      Kdykoli jsem vlezl do postele, kde bych se zahral a jelikoz jsem mel jidlo tak i zahojil, tak me to vykoplo ze hrdinovi se chce ven.
      Notak jsem zmatkoval dokud jsem neumrz.
      Hned na to jsem sel na ofiko forum, popsal celou situaci a slusne receno jsem jim tam napsal ze to nemaji v hlave v poradku. Melo to docela dost likes...
      • Taronyu
        Mohli by to trošku vyladiť, že napríklad za zlého počasia by to nemalo efekt.
  • Paráda, samotný survival mě v TLD po cca 50ti hodinách už docela nudil, dokonce myslím poslední dvě nově přidané mapy jsem už ani neprocházel, tak je čas v parném létě oprášit zašívaný péřový spacák a kudlu a hurá do vánice :).
  • Popularita survival hier v prírode naznačuje, že hromada ľudí je úplne zakorenená v urbanistickom prostredí a žije väčšinu svojho života medzi 4mi stenami (doma, v práci). Včera som čítal, že každý 8. obyvateľ UK nevidel živú kravu. Kam sme sa to dostali? A to isté Farm Simulator.
    • Přírodní survival hry, i ostatní, dost zbožňuju - a to jsem z vesnice, pravidelně jezdím do přírody, pod širák, na trampy, sjíždět řeky a podobně. Okolo survival her jsou velké komunity lidí, které si zkoušejí herní zážitky i na vlastní kůži v rámci různých výzev. Například strávit 36hodin v lese, pouze s nožem - kdy je za úkol se najíst, napít a postavit přístřešek :)

      Můj pohled na věc je tedy spíše opačný. Tedy, že se najde ještě dost lidí, co je stěma krávama ve styku a tu přírodu má rádo a nezavírá se jen mezi čtyři stěny. A survival hry jim nabízejí něco navíc, nebo útěk z šedi života v době, kdy prostě sami nikam nemůžou :) Navíc spoustu lidí, tyhle hry, vyprovokují k náštěvě přírody a vyzkoušení některýc technik které pochytili ve hrách.

      Spousta věcí má své kladné pozitivní stránky, přestože nejsou na první pohled vidět :)
    • Já vidím jednu krávu každej den, když si jdu ráno koupit pečivo do pekárny :D
    • Díky za hlubokou sociologickou dojmo analýzu. Nebo je to tím, že jsou zábavné a lidi maj rádi výzvu? Jistě to píšeš ze salaše pod horama z notebooku poháněného byciklem.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit