Přejít na výpis diskuzí

Svět Control je uvnitř větší, než zvenčí vypadá

23.12.2018 10:45
Šárka Tmějová 15 příspěvků

Nová hra od Remedy Control se snad ani nesnaží zakrývat nezaměnitelný rukopis studia, které jinak stojí třeba za Alanem Wakem nebo za exkluzivitou pro Xbox One Quantum Break. Hlavní hrdinka Jesse je tajná agentka a snaží se získat zpět kontrolu nad velitelstvím tajné organizace, za které by se nemusela...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • TheGGG

    snad  to bude tak dobré jako alan a né tak špatné jako quantum break....

    • Jack1947

      Nebyla to úplně špatná hra jenom neveděli co to má být na seriál to bylo moc sztrohé a krátké, nedomyšlené a hru zase takové nedodělané. Navíc to byla poprvé kdy užili přimo do hlavní role herce.

      • opravím: prvý krát to nebolo

  • to vypadá dobře, jak settingem tak pokud jde o autory. Alan Wake byla skvělá hra.

    • LV426

      Skvělá je slabé slovo, naprosto výborná, ta atmosféra byla 10/10. Hra 9/10, dohrál jsem 3x.

      • Jack1947

        Netuším, jak pc ale třeba American Nightmare které jsem tam hrál mělo docela otřesnou optimilizaci a tuším že i zámek na fps ale už to je dost dávno, těžko říct no.

      • Radkaa

        A přitom konzolovka, co ? 😛

        • LV426

          Já to hrál normálně na PC, jestli ty jsi to hrál v nějaké trhanici mazanici, to je tvoje věc.

          • TheGGG

            ale je to konzolovka pokud jde o mechanizmy a zjednodušení hratelnosti... představ si jaký simulátor to mohl být, kdyby to vyšlo jen na PC...

            • problém konzolí je jejich ovládání. Gamepad ve své jednoduchosti umožnil vznik jen určitému typu her, tj těch co jdou dobře ovládat na gamepadu. Naproti tomu PC nemělo tyto limitace a vytvořilo jiné žánry. Osobně si konzolové hry dokážu užít, pokud mají dobrý příběh nebo atmošku jako třeba Alan Wake. Koneckonců i KOTOR byla konzolová hra. Na druhou stranu na konzolích neexistuje nic takového jako strategie ze zlaté éry strategií nebo složitá hardcore RPGčka typu Wizardry 8 nebo Infinity Engine. Dnes jsem dohrál Icewind Dale 1, které je obtížností tak na úrovni Dark Souls (což je taky skvělá konzolovka), a ta satisfakce z porážky těžkého finálního bosse (Belhifeta) je obrovská. Hned mám chuť zahrát si to znovu za jinou postavu. Právě ta komplexita pravidel, spousty kombinací při tvorbě buildů, tomu dávají obrovskou znovuhratelnost a hloubku. Dnešní lehoučké hry dělané pro masy a plné hloupých filler questů (jako DA:Inquisition) nejsou zdaleka tak uspokojující. Takže pro mě je PC lepší než konzole a vždycky bylo, ale nevidím důvod konzole hanit, i tam jsou dobré hry.

              • TheGGG

                Reakce na příspěvek:

                icewind dale neznám, ale jestli je to něco jako divinity original sin 2, tak to na konzolích vyšlo a asi funguje dobře (nehrál jsem)....

                na druhou stranu bojovky nebo hack and slash se na klávesnici hrají pěkně blbě, no ale jde samozřejmě připojit k PC ovladač gamepad.

                pro mě jsou výhody PC jen dvě, můžu hrát total war a další RTS, popřípadě hry jako arma 2, 3 a mohu instalovat mody do her

                LV je zde známý anti konzolový troll, tak mě překvapilo, že si užil takovou konzolovku jako alan.... kdyby to nevyšlo na PC, tak je první kdo to tady hatuje... no prostě LV


                • Reakce na příspěvek:

                  DOS2 jsem právě rozehrál, a můj první dojem je - konzolové ovládání. Zejména ta práce s kamerou je otřesná. A tento problém měla i jednička (kterou jsem hrál). Jde vidět, že je to celé dělané pro 2 páčky gamepadu a ne pro myš. Toto je jedna z věcí, co PCčkářům vadí. Ale chápu to, kdybych vyvíjel hry, tak bych se je taky snažil dostal na co nejvíc platforem a přednost bych dával té, kde jsou největší prodeje a teda i zisky. Nakonec si na to ovládání zvyknu, ale alespoň zpočátku je to opruz. Myslím si, že i to, že v družine je jedna postava + 2 semiautomatičtí společníci, je úlitba konzolím. Ovládat 6 postav v družině by na konzolích bylo těžké. Každopádně jsem na hru zvědat. Jednička měla fakt dobré taktické souboje, ale byla malá (jen 4 velké mapy), hodně natahovaná (asi 80 hodin na 4 mapy) a příběh za moc nestál. Ale na dvojku jsou recenze lepší, tak jsem zvědav. 🙂

    • MalyZeli

      S naprosto strasnym koncem... tak snad tu neudelaji stejnou prasecinu.

      • strašným koncem? Teď si nevybavuju, co na něm bylo strašného. Mně se ten příběh právě hodně líbil (jak člověk nacházel ty stránky té knihy, co Alan Wake psal) a teprve konec tomu všemu dal smysl. Vím že ten konec byl v nějaké chatě na jezeře, ale už si ani nepamatuju finální fight. Hlavně to mělo totální kingovskou atmosféru. Nevím o žádné jiné hře, která by atmosféru Kingových hororů převedla do hry tak dobře jako právě Alan Wake.

        • Carnage666

          Už si taky úplně nepamatuju ale mam pocit že si na konci Alan vyměnil místo se svojí přítelkyní/manželkou a zůstal tam místo ní.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit