Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • wtf. to "ovladanie mysle" znamena to ze ked ho "hacknete" tak urobi predskriptovanu vec, ak je v nejakom dolezitom uzle, alebo random sa zabije ak je to random npc? By ma zaujimalo ci by sa dokazal dostat dalej kebyze neovladne toho vojaka a kebyze ten vystrelom zbrane do svojej hlavy nerozbije okno. Asi dalo, ze by ste rozbili to okno.. TO by bolo perfektne zabezpecenie tak ako tak.

    Ale co mi bilo do oci bola ta strelba, ved on ani nemieril priamo na nepriatelov ale len tym smerom a nad nich a vsetkych dal na ranu. Nerozumiem, to akoze hackol projektyl a nasmeroval ho?:)

    Priserne
  • miker17
    na co šáhnou to poserou
  • Shenkster
    Všimli jste si někdo těch divných odlesků na jeho rukách ? Jako by to byl nějaký bug...
    • Mě to chvílemi přišlo jakobych viděl tlukot srdce, nebo alespoň pulzování, žeby AR ukazatel? Ale nejsem si tím jistý.
  • hybe se strašně pomalu proč?
  • Masa-san
    Libí se mi ten náznak puzzlí viz otevření dveří pomocí zakřivené trajektorie projektilu. Naopak ta hackovací schopnost je nějaká příliš všestranná a ultimátní. Jednoduše může hacknout a vyřadit úplně cokoliv od lidi po kulomety zřejmě na jakoukoliv vzdálenost i přes objekty. No uvidíme co se z toho vyklube zatím to vypadá všelijak, muže to byt dobré i nemusí. *2*
  • Dá se předpokládat, že tohle je začátek hry. Vůbec první akce, které se v tom člověk dočká. Tak proč proboha dělat unáhlený závěry? Otevřenějších lokací se ještě můžem dočkat, stejně tak nějaké kooperace, třeba i v multiplayeru. A jestli je tam volitelná obtížnost, tak pán představitel beztak šáhnul po té nejnižší pro plynulý průchod. V takovém případě by se negramotní nepřátelé dali chápat. Vždyť i takovej první Blood byl prvních pár levelů procházka s prstem v nose. (adresováno na ty stěžující si na tyhle věci, nikoliv na fanoušky originálu vyčítající znásilňování značky...vás chápu, úplně stejně reaguju třeba na XCOM).
  • Hm... Vážně moc nechápu, proč se tohle jmenuje Syndicate. Připadá mi, že hráči na které tahle hra asi cílí buď původní hru neznají, a není tu tedy důvod, proč by se to tak mělo jmenovat, a nebo ji znají a ti se asi budou hlavně těšít na pokračování tý starý dobrý hry, ne na nějakou naskriptovanou koridorovku s jménem slavné hry.
    Já patřím do té druhé skupiny. Původní hru jsem hrál moc rád a proseděl jsem u toho několik týdnů, takže o tohle čím dál tím víc ztrácím zájem. Aspoň že novej deus se povedl.
  • vypadá to jako hloupost ale jestli starvreze delali i riddica a tu hru na ps3 (nevim jak se jemenuje) tak to muez byt dobre, nejsou to zadni noobove
  • dmnc
  • Mě na tom mrzí všehovšudy dvě věci 1. absence kooperace v týmu dalších tří agentů 2. uzavřené koridory namísto otevřených zalidněných map. + něják jsem pořád nikde neviděl výzkum technologií, ale to není tak podstatné. Nevypadá to zle, na střílečku výborně, ale jako Syndikát to pořád něják smrdí, žeby uhnilý potenciál? Nenapadá mě jak to vysvětlit těm, co s jedničkou nemají tu zkušenost, ale představte si takové GTA které by někdo, za patnáct let předělal do lineární third-person akce, takhle něják to totiž je... Pořád to může být dobrá hra, ale není tím, za co se vydává.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit