Přejít na výpis diskuzí

System Shock Remake má vlastní vizi, od originálu se bude znatelně lišit

8.11.2017 17:39
Václav Pecháček 19 příspěvků

Ačkoli původně plánované datum vydání již patří minulosti, autoři remaku legendárního System Shocku dále pokračují v tvrdé práci. Však také minulý rok na Kickstarteru vybrali více než milion dolarů. Nové video důkladně prozkoumává prostředí Citadely, které se od původní verze z roku 1994 celkem výrazně...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Vizualizace je to jistě moderní a level design bude taky určitě propracovanější, ale to herní prostředí mi nějak nevoní :(

    U System Shocku očekávám, že se budu pohybovat po úrovních zdevastované, apokaliptické, vesmírné lodi allá "Horizont událostí" a bude mě tlačit pocit absolutního a kurevsky hororovýho odloučení od zbytku civilizace, jako třeba v béčkovym Apollu 18.

    ......ale běhat po lodi plný svítících neonů.......fakt je nutný z toho dělat Stodolní? leskne se to jak psí kulky a těch pár krvavejch šmouh po stěnách na tom nic nezmění.

    Warren neměl možnosti, jak hráči naplno zprostředkovat temná zákoutí - tehdy to grafický engine neumožňoval. Dnes to jde a oni místo toho, aby toho využili a udělali z toho správně potemnělou loď, kde je všechno vyzkratovaný, všude smrdí tlející maso.....tak oni z toho udělají přepálenou diskotéku.....kde teda, dobře připouštím, asi bude smrdět tlející maso.... *7*
    • Hanzales
      Jo přesně tak jsem to taky myslel :) Já pořád doufám, že výsledek bude jiný, to ofiko video na stránkách už aspoň trochu tu atmosféru navozuje, přeci jen je to pre-alpha. Na druhou stranu to demo na tom unity bylo pre-alpha taky a líbilo se mi to 10x více, nehledě na to že to bylo více věrné předloze.
      Pokud tu stanici "zatuchnou", tak to bude fajn. Klidně i mohli udělat větší prostory i mapy, ale nějak mi na tom novém engine chybí jistý feeling, architektura možná... I když odhlédnu od možnosti, že to ve finále tak vyblýskané a vyleštěné a přebarvené nebude. Osobně bych uvítal namodralý ambient s nádechy zatuchlé zelené, poblikávající, či nesvítící světla a jen sem tam nějakou oranžovou v maintenance šachtách :) Ale hlavně cyborgy, roboty, mutanty a sem tam náznak živáčka, nebo jeho mazanice. A neustálý pocit, že Shodan je všude a pořád se dívá a něco kuje.
  • Tak z toho odstraňte to jméno System Shock, když to s tím opět nemá nic společného. To je jako když Bethesda nám představila svojí vizi Fallouta, který s tím původním taky nemá nic moc společného.
  • Osobně mě víc zajímá SS3, než tohle. Už jen že na tom dělá Spector. :)
  • maros.goc
    ani mne sa to ich nové smerovanie nepáči ...ako keby som pozeral na prefarbičkované scifi ...pôvodné demo malo super nasvietenie a atmosféru, hoci dizajn prostredia smrdel až prílišným kopírovaním originálu, no toto je des
  • Hm, pomalu abych chtěl vrátit příspěvek... posílal jsem peníze na remake System Shocku, ne na nějakou jejich "vizi"...
  • Hrál jsem System Shock Pre-Alpha Demo, který je prakticky věrným převedením počátku hry původního System Shocku. Video u článku je úplně něco jiného a System Shock bych v tom poznal max. podle oné trubky. Co má ta hra mít společného s Doomem či Wolfem, vždyť System Shocky byly spíše RPG než FPS, resp. na každém bylo zábavné úplně něco jiného.
    Pokud by Pre-Aplha demo bylo stejné jako to ve videu, byl bych velmi zvědavý, kolik by vybrali.
    • kulhy_parici_spici
      V článku nikde není napsáno že to bude FPS jako Wolf nebo Doom, ale že se vývojáři snaží na System Shock podívat trochu nově a přitom zachovat jeho stavební kameny, což byl přístup vývojářů nových Wolfensteinů i nového Dooma.

      Za mě je to jednoznačně dobře, SS1 byl dokonalý celek obsah i forma a nemá cenu ho přepapouškovat jedna k jedné. Ta hranice mezi remaster, remake a nová hra nemusí být úplně zřetelná a backery to může štvát, ale já se těším, že to přinese nový zážitek. A SS3 jen houšť. :)
      • Však také nikdo neříká, že to bude jako Doom nebo Wolf. Šlo mi spíše o to, že by se měli věnovat aspektům System Shocků a ne tomu, kolika způsoby a na kolik kousků můžeme rozložit zombíka, to mi tam nikdy nechybělo, na druhou stranu pro takového Dooma je to podstatná věc.

        Na začátku videa je zmíněno Reboot, což je něco jiného než Remaster, který navodilo demo. Že to bude úplně 1k1 nikdo nečekal, na druhou stranu ovšem ani nebyl očekáván zásadní odklon. Pro mě osobně je top dvojka, prostor pro úpravy v jedničce je, tak jsem byl zvědav jak se s tím poperou.
        Kreativita byla očekávána spíše u System Shocku III.

        Je zajímavé, že toto má být reboot, přitom System Shock III podle čísla asi bude navazovat na původní dva díly. Ledaže by v rámci rebootu ještě dali i tu dvojku.
  • Coffin.Corner
    Není nic nudnějšího než tisíckrát pořád stejný, generický a naprosto neoriginální zombík... :-/
  • Snad dojde i na System Shock II, ale jen grafiku a modely postav vylepšit. Příběh, level design, RPG prvky, zbraně a zbytek je klenot.

    Nechápu proč oba System Shocky dávno někdo schopný nepřevedl na plátna kin. Byly by to super sci-fi thrillery.
  • Sdílím mírné zklamání z celého konceptu a odklonu od původní hry. A co se týká release date, vidím to tak na listopad/prosinec 2018 nejdřív. Achjo...
  • ....tak po oficiálním traileru na stránkách, musím poopravit svůj komentář. Vypadá to slušně :) Nevím, proč je tady tohle video.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit