Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Warfucking posral co sa dalo, dufajme ze obsidian nezacnu fetovat ako oni.
    • a me zas World of Tanks bavi vic, nez kdy predtim. A ted prosim napis radoby chytrej komentar utocici na muj vkus.
      • Jenomže on nemůže jakkoliv argumentovat proti tvému vkusu, jelikož ty žádný vkus nemáš.
    • Ta hra je posrana uz ted... kdyz strelis do nepratelskeho tanku tak se nad nim ukaze cislicko...
  • Mato1987
    Všetko je to na jedno kopyto tieto tankové free to play hry...Už som si myslel, že tu budeme mať kvalitnú aspoň troška realistickú tankovú hru a ono sa z toho vyliahlo niečo podobné ako je wot či war thunder ground forces. Som sklamaný.
    • NEMYSLI, nech to na druhých.....
    • Neblazni $$$$ ... proste WG vydelava love, a ostatni se chtej prizivit, takze minimalne nejblizsich 5 let budou vychaze kopie wowka jak na bezicim pasu.
    • co se ti nelíbí na War Thunder:GF? vždyť je to úplně něco jiného než wot a tenhle modern warfare klon, WT je momentálně tankový král. Jak už někdo říkal, vrať se zpět za hranice.
      • Mato1987
        Ďalší troll? Dneska sa tu s nimi roztrhlo vrece. Tých rozdielov medzi ground forces a wot či armored warfare je tak málo, že sa dajú spočítať na prstoch jednej ruky. A podstatný rozdiel medzi týmito hrami ani nenájdeš.A tým dodatkom si mal na mysli, že sa mám vrátiť späť do nemecka?
        • nejsi ty ten znamy paranoik, s panickou hruzou z "trollu"? *3*
        • damage model, x druhů munice, téměř bez prototypů, letadla s tanky, realistické chování vozidla, jiný systém posádky, mód simulátor, protiletecké zbraně, budoucí polopásy, kulomety, realistické údaje!, větší mapy, bez vozidlových artyn a mohl bych pokračovat dál... jsi asi mutant jesli máš víc prstů... Tyhle paka jako ty, jsou nejlepší, argumentujou jen hov*ama. Jsi jen slepý a tupý ignorant
          • Tilwaen
            Zrovna ty si nemáš s nedostatkem argumentů co vyčítat, když se snižuješ k ad hominem.
            • co to meleš?
          • Mato1987
            Kľudne pokračuj, ja som narátal len 3 podstatné rozdiely a to model poškodenia, ktorý je častokrát totálne zabugovaný. Druhým rozdielom je možnosť hrať to ako kvázi simulátor a tretí rozdiel sú o troška väčšie mapy, ale tam tie rozdiely končia, možno tak ešte ten kvalitnejší herný engine, ktorý na rozdiel od wot dokáže využívať naplno sli. Vo war thunder gh mám nahratých niečo cez 100 hodín, vo wot okolo 30 alebo aj menej, takže viem ti celkom jasne určiť, ako sa tie dve hry od seba líšia, prestaň prosím ťa trollovať, nadávať a byť diskriminačný voči mojej národnosti, lebo budem zlý a nahlásim ťa internetovej polícií.
            • asi hraješ jinou hru..... jen nahlaš ty internetový hrdino
    • Tak stale ostava Steel Beasts Pro PE. Teraz maju uz aj licencia na mesiac, tri mesiace a pol roka a rok takze ked si to chce clovek skusit tak si kupi licenciu na mesiac za cca 10 dolarov a ked zisti ze to bude hrat viac ako rok tak sa to oplati za tych 120 dolarov aj kupit:)
      • Mato1987
        Dobrý pokus o trollovanie. Tí trollovia sú dnes viacej a viacej sofistikovanejší *15*
        • Ziadne trollovanie:) Stale je to najlepsia tankova hra ktora sa da momentalne kupit:) Aj ked uzznavam ze cena je dost prehnana no.
          • Mato1987
            Tak sa ospravdlňujem, ale fakt mi to pripadalo ako pokus o trolling, lebo steel beasts mi príde fakt ako už hardcore simulácia, mal som na mysli trebárs niečo ako tanky v red orchestra.
            • Aha tak. Potom chapem. V tom pripade mozem odporucit uz spominane steel fury 1942 s modmi pripadne trosku modernejsie tanky steel armor blaze of war. Aj ked aj to je uz pomerne dost hardcore ale nie az tak ako steel beasts. Alebo mozno combined arms od dcs, tam to s tou realitou neprehanaju a je fajn ze sa to integruje s ostatnymi modulmi od nich takze sa da hrat multiplayer za nejaku sam jednotky a pekne zostrelovat protihracov:)
  • Zradu, v podobe teto hry, lidem Obsidianu jen tak nezapomenu...
  • Už by mohl tento trend kooperativních her vyšumět, nemám co hrát :D
    • Tilwaen
      Najdi si parťáka *4*
  • KIMCID
    ZASE TANKY? loďe, ponorky to by bylo super...
    • Black_Hand
      hmm, mmo stylu planetside 2 s kriegsmarine (rovnou treba vlci smecky) vs. spojenci, kdy se spojenci snazi dostat zasobovani treba do anglie a na zaklade uspesnych runu by se menila sila stran.
      • Moc narocny (pro soudoby vyvojare) ... podivej se do skoro libovolny online gamesy a zjistis, ze jestli je neco totalne rozbitky, tak v prakticky 100% pripadu ekonomika. Tohle neni o nicem jinym. Musel bys nejak resit, kdo kolik ceho muze mit. A to vyzaduje jednu, obcas i dve, mozkovy bunky.

        Vyvojari totiz vubec neresej to, ze i kdyz budes jen "pohodove" hrat, tak casem nahromadis spoustu zdroju (at uz penez nebo cehokoli jinyho), casto zcela nesmyslnou spoustu. A tim padem pro tebe neni problem si doslova lusknutim prstu ingame koupit cokoli.

        Konkretne .. podivej se do wow, kazdej kdo hraje ma tisice goldu, kdyz hra startovala, byl i jedinej zlatak ohromnej majetek, dneska na aukci nekoupis nic (doslova nic) za min nez desitky zlatych. Podivej se trebas do wot/wt/... bud (wot) mas ve hre 150 stejnych krabic s jinym modelem nebo (wt) ti ceka trebas 100x vic hracu ve fronte za nemce, protoze vsichni prece chteji hrat (naprosto nesmyslne) tygra.
        • naprosto nesmyslně? když se mi ten tak líbí a je to prostě srdcovka, proč bych s ním nehrál?
          • OK, v tom pripade bych ti (v ramci rozmeru hry) pridal odpovidajici vlastnosti = kazdych 20m by ti na minutu nefungoval podvozek, a proti tobe by stalo minimalne 10x vic T-34. A pochopitelne, palivo by ti stacilo tak do 1/2 mapy.
            • Kdyz sme u toho, rek bych, ze pokud neni technologickej problem, trebas ve WT, aby letadla litala nad mapou 100x100km (i vic) a tim je defakto temer eliminovan pocit omezeneho prostoru, pricemz se po zemi muzou pohybovat desitky, mozna stovky AI masin, tak proc kua se na stejnym prostoru nemuzou pohybovat hraci? Klidne by jich na takovy mape mohlo hrat nekolik set, klidne par hodin, mohlo by fungovat zasobovani, ochrana konvoju ... pri danych omezenych rychlostech (a dojezdu) tech stroju by stejne nehrozilo, ze se vsichni premisti na jednu hromadu nekam. Takze realne by v dohledu pozemnich jednotek bylo max par desitek jednotek.

              A je spokojenosti opravdu nepotrebuju, aby strom mel million polygonu. Jen bych chtel konecne videt komplexi online bojiste, s minimem omezeni a maximem moznosti.
            • právě..tohle mi tam chybí :(( a zapoměl jsi na rozbité převodovky! :)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit