Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Čím více o TESO vím, tím mám větší pocit, že tahle hra je jen předražená nechutná KOPIE všeho ostatního, ze světa MMO her, jinak řečeno guláš s TES obalem. Za sebe jen napíši - takhle kamarádi opravdu nebudeme páni vývojáři.
  • At2) Nesčetněkrát se tam objevily nadávky vůči jedincům či skupině. A je jedno jestli to bylo v topicu guildy (kde působíš) a nebo někde jinde. Pokud k tomuto docházelo, bylo mazáno.
    Pokud ti vulgární urážky přijdou jako normální, tak OK. Je to tvůj pohled na věc a já ti ho neberu.

    A ano, máme pravidla. Máme tam lidí jak much a zkus je ukočírovat jen slovy "chlapi, chovejme se slušně". To prostě nejde. Ale pochopíš to až budeš mít v guildě taky habaděj lidí.
  • Keyz
    Problém je, že ten MAX level se dosáhne v mnoha moderních MMORPG hrách velice rychle a pak se tahle hovadina musí řešit. Nový obsah pro velké levely a pak znova. Nový obsah pro velké levely.

    Kdyby to bylo dlouhé a některé věci by šli získat obtížně omezeně bylo by po problému. Hlavně kdyby dovednosti dost ovlivňovali hru. Takto člověk nahrabe levely a ani nevnímá co to vlastně získat není se moc na co těšit.
    Ani by každý nemusel mít maximálku.
    • Odstranit levely a zcela překopat současný systém výroby MMORPG - ten součansý prostě nemůže fungovat udržitelně a vývojáři utráci obrovské sumy jen kvůli tomu, že udělali špatné svoje MMO a kdekdo ho vylevelí a projde mnohonásobně rychleji, než se předpokládalo.
      • Souhlas, system levelu je kravovina, udelal bych to tak, ze zlepsujes to co pouzivas ... a pokud pouzivat prestanes, postupne se zhorsuje. Napr machas mecem = rostou ti schopnosti vpouzivani mece, sila ... od souperu/spolubojovniku se casem naucis nejaky novy finty (rozhodne ne tak, ze za 10 zlatek, a cink, hotovo) ... a kdyz se pak rozhodnes, ze chces radsi maga, zacnes se ucit klouzlit (coz ti pude hur, nez kdybys zacal hned) ale postupne se to naucis ... coz ale povede k tomu, ze ztratis cast sily, zapomenes nejaky finty ... proste proto, ze boj s mecem uz nebudes pouzivat - stejne jako v realu.
  • Jasně na konzoli.Ale jen díky tomu že tam je oproti PC minimální konkurence.Na pc je stovky mmorpg na konzole jen zlomek toho.Navíc ty nejhranější mmorpg na konzole snad ani bejt nemůžou s ohledem na absenci dostatečného počtu tlačítek.
    • Jenze packari hrajou obecne zcela jiny gamesy, a tohle je nebude bavit ani trochu. Staci kdyz se podivas na to, co maj tak lidi +- doma. Ano, je tam jisty prolnuti, urcite se hraci najdou, ale proti PC jich bude naprosty minimum. A vis ty proc? Drtiva vetsina konzolovych games se hraje na TV v obyvaku. Drtiva vetsina z nich je zamerena na to, aby se pri nich bavila cela rodina - kdyz nehranim samotnym, tak aspon sledovanim hry. Co je zabavnyho na tom, sledovat, jak postava nekam 10 minut bezi, tam za 10s zabije moba ... a pak zas 10 minut bezi zpet?
  • Na PC tomu davam par mesicu, ale na konzoli by to mohlo vydrzet celkem dlouho.
  • PravyMonty
    Tak hnusné sety brnění jsem naposled viděl v GW2.
    • walltar
      Hlavně co mě nejvíc vadí, je že vypadají jak neopren a ne brnění ... kdyby tak konečně někdo udělal brnění, které se nenatahuje s animací postavy.
      • Na toto se v TES nadava uz snad odjakziva ... (minimalne od oblivionu je to jak pest na oko)
  • Dávám te hře pul roku. End game contentu tři týdny stejně jako u SWTOR
    • IMo to bude rychlejsi ... SWTOR ma kdyz nic jinyho uzasna nadabovanej ... a !zahranej! pribeh. Navic ma smysl ho odehrat aspon 2x (za kazdou ze stran). Hrat za jiny povolani uz takovej smysl nema, neb 80% Qstu je stejnych (a pokud bys hral s nekym, tak je muzes vlastne odehrat temer vsechny). Takze kdyz nic jinyho, je to celkem peknej singl.
  • Nevím jak vám,ale popis pvp přesně kopíruje Aion a Guild Wars 2. Dungeon system zase WoW kde jsou místo veterán heroic mod. Takže více méně všechny systémy už použité a žádná inovace jak se snaží na svých stránkách tvrdit.
    • Oni to ale inovují, v tomto pojmu to inovace je. :) Kdyby to nazývali revoluční, tak pak je to průser, protože tam žádná revoluční změna není. Jen inovují to, co už známe.
  • MrSanta
    Láká to láká. Ale zatím odolám a počkám si, jak to dopadne s verzí pro konzole. Teď stejně nevím jakou hru hrát dřív. Ale jestli se objeví trial, tak testuju ihned. Dobře že jsem neměl čas na betu. To bych už určitě odpočítával poslední hodiny do startu *1*.
    • My už odpočítáváme...posledních 22 hodin :D
      • MrSanta
        Neprovokuj dube *3*
        • :( ok, 20 hodin a kousek xD (už se těšim na ty nervy u dlouhého loadingu, pádů apod.) :))))
  • Hra zacina uz zitra ve 13:00 odpoledne pro vsechny hrace co maj digitalni verze. :) Ti co maj krabycove 2 dny po nich. 4.4 to zacina jen symbolicky ale jinak kazdej se tam dostane driv.
    • walltar
      I ti co mají digitální koupené jinde, než na oficiálních stránkách mají 3 day headstart.

      Jen Imperiálky (koupené všude) a normální digital verze koupené u Zenimaxu mají 5 day.
      • no tohle je jeste presnejsi.. jsem byl rozrusen :)
    • raci nic nepis.. nez aby jsi psal nepresne udaje... to se tyka jen lidi s imperial edici... a ne jen digitalni.. ostatni az v utery ve stejny cas...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit