Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947
    Mel jsem to napsat... driv bude to jenom vyhypovana Sr@cka!!!
    • Vyhypovaná? Já nějak kolem této hry nevidím žádný extra hype - hype byl okolo SWtor a Guild Wars2. Naštěstí GW2 je pořád skvělá hra, která se drží....což se nedá napsat o SWtor.
      • Jack1947
        Chtel jsem si jen "ulevit" (verim ze ten hype se dostavi drive nebo pozdeji). *12*
  • Vypadá to úžasně. Já bych to stahoval ale slyšel jsem že tam budou poplatky.
    Moje peněženka mi to nechce dovolit.
    Ale bude tam otevřený svět ? myslím tím že když třeba půjdeš ze Skyrimu do Morrowindu že tam nebude loading.
    Já doufám že tam to bude otevřený úplně všechno.
    Tím ta mapa bude větší než v Planetside.
    • Otevřený svět to na 100 % nebude. Bude to mít instancované provincie a v provinciích ještě budou instancované bolasti včetně instancovaných měst a instancovaných míst speciálně určených pro hlavní příběhovou linii.
    • Mělo by to tak být, ale nejsem si teď 100% jistý.
      • Tilwaen
        Tak nějaké načítání tam být musí, to už by byla příliš velká oblast, aby to šlo bez něj. Ale mohli by to udělat bez loadingscreenů.
        • V TESO se otevřený svět nekoná! Jednak nebudete moci navštívit nepřátelské provincie, dále bude instancované celé Cyrodiil na řadu menších instancí, budou instancované jednotlivé části provincií, dále pak dungeony komplet instancované, instancované také města. Loading bude bohužel docela častý neduh. 100 % potvrzeno.
          • Tilwaen
            Tak pokud nebude načítání příliš dlouhé, tak to snad ani nevadí - dalo se to čekat *4*
            • Tilwaen
              Vždyť v LotRu je svět také rozdělen do několika menších "map", na jejichž přechodech se svět vždy načte. To, že to mají dobře udělané a hráč téměř nic nepozná, je věc druhá.
            • Proč? V LOTRO můžu jet hodinu na koni (ne v kruhu samozřejmě) a žádný načítání.
          • Ještě pro šťouraly: Navštívit nepřátelskou provincii snad bude možné ale až po dosžaneí max. levelu = tedy v podstatě k ničemu.
  • Čím více o této hře vím, tím více jsem si jist, že to bude další propadák ala SWTOR, který dopadne úplně stejně.
  • ja se nejvice bojim toho ze na ty hrady se muze utocit kdykoliv a kdokoliv. Podle me by bylo lepsi kdyby denne byli dve dvou hodinove okna a v tom by se dali hrady dobivat
  • Asi první vec co me na tyhle mmo zaujala, ale rozhodne bych kvuli tomu nebyl ochotnej platit mesicní poplatky.
  • Trochu me zarazi titul Emperor, ktery clovek ziska pres PVP. Osobne jsem ohledne Elder Scrolls Online pesmisita a jednotlive gameplaye me v tom spis utvrzuji - dost me to pripomina pohadku o SWTOR a GW2, ktera byla na jejich zacatku.

    K titulu Emperor, kdyz si vezmu moznosti jake byli napriklad v Morrowindu, tak po bojich v Arene, mel clovek maximalne tak nejvetsi titul patrici k arene a rozhodne se nemohl stat Kralem, Cisarem nebo nejaky nejvetsim monarchou pres Arenu a PvP neni nic jineho nez Arena.. Pokud neni mysleno dobyvani hradu pripadne samotneho centralniho mesta.
    • JJ to je myšlene, aby ses jim mohl stát tak musíš vést giuldu/kaln/alianci a dobýt všechny nebo aspoň většinu hradů u centrálního města říše.
      • Neni pravda ... aby ses jim stal, tak musis byt clenem te guildy/klanu/... ktera to uzemi dobude, ale ani zdaleka nemusis byt sefem. Staci kdyz budes mit hodne bodu z pvp ... coz je doslova trapas ...
      • Mno to je vse hezky, ale vse se ukaze az ve hre jake to bude, jsem pesimista a vidim to spis jako negativum.. ne pozitivni aspekt hry.

        Teda aspon ne hry v MMO. Jinak osobne bych to rad videl v nejakem MMO (muze to znit jako protireceni), ale rad bych videl, ze kdyz nekteri makaji a maji k tomu vlohy, aby se ujali urcitych pozic v danem svete, ale ten svet by musel byt vazne komplexni, aby existovali i lidi, co nejsou vojaci, ale i "pitomy" farmari, kovari, obchodnici atd. :) Tak komplexni svet, kde je ekonomika dulezitym aspektem, ktery ma vliv i na politiku a takovou simulaci sveta neni zatim v silach dnesnich technologii. *5*
        • Krásná představa jak popisuješ, ale pokud by to takhle chodilo, tak by člověk musel být nezaměstnanej nebo v invalidním důchodu, dřepět u kompu 12 hodin aby vytvořil perfektně fungující ekonomiku ve hře podle tvé vize. Pokud kováři, obchodníci, farmáři tak pokud to nebude systém "bežící někde na pozadí" i pokud je uživatel offline tak to vůbec nemá smysl. To bude jako Artificer, Letherworker a Jeweler, úplně to samé. Prodej / nákup? Jak? Jedině přes nějakou externí aplikaci na chytré telefony...
          • nebylo tohle náhodou už v Ultima Online?
        • Něco takového má EVE online, ale samozřejmě to je scifi a ne fantasy, ale má to v podstatě podobný tomu co si říkal. Jsou tam hráči co vedou velký korporace a spolu s nimi i aliance a starají se o správu XXX sektorů, jsou tam lidi co jen těží nebo vyrábějí z natěžených věcí lodě, zbraně a různě moduly. Tak cca 90% věcí co si můžeš v marketu koupit vyrobily hráči, takže i tu ekonomiku ovládají oni. Například když je nějaká velká bitva po bitvě stoupne na chvíli cena lodí a zbraní kvůli zbrojení, nebo třeba vinou velkého pirátění taky stoupají ceny. Ale není to zas tak komplexní jak si popisoval. Taky doufám že někdy takoví MMO vyjde kde to bude takhle komplexní, protože podle mě má být MMO hlavně o co největších možnostech a o tom aby se mohl v něčem každý uplatnit podle jeho schopnostech.
          • Tak ja v tomto smeru doufam, ze se vyskytne ve Star Citizen. Ale jak rikam, u Elder Scrolls Online jsem skeptickej :)
      • Mno i tak bych se toho bal, nerikam, ze je to spatna vec, ale rozhodne to je hodne malo obvykle a melo by to splnovat i nejaky ten pribeh. Ciste buseni do hradu v MMO ti neda ten dany pribeh. Pokud k tomu nebude nalezet event, ktery bude presne korigovany.
        MMO se v dnesni dobe vytvari tak, ze se vytvori scripty jak dobyt dany hrad a nechaji lidi to proste udelat. Ale pokud k tomu dodate onu lidskou stranku, ze nekdo neco vytvori, nejaky incident aj. Pak to ma smysl.
        Nasledne by to samozrejme melo znamenat pro daneho i to, ze jen tak se dany event nebude opakovat a dotycny se musi snazit udrzet napriklad balance mezi jednotlivymi stranami. Dostane do rukou opravdovou moc. Pokud bude sobecky a bude si spis sam chodit na vypravy kam sr mu zachce, tak by se vyskytl dalsi event, ktery by treba resil zavrazdeni emperora, ale ne zpusobem, ze vsichni ho budou vsude lovit, ale ze ho bude nekdo strazit a nebo chodit na vyzvedy, kde se bezne vyskytuje. A to je prave ta vec, ze se neda moc dobre zkombinovat s opravdovym hracem. Ten se dostatecne neprizpusobi at uz casove nebo i myslenkove potrebam daneho sveta (lore).
        NPC se da v tomto smeru snadno ohybat...
        • Ty o té hře nevíš absolutně nic, hlavně že si popsal "celej papír"
          • Myslis o TES nebo o pseudonastupci nebo pokracovateli teto serie?

            Videl jsi vubec ty krasne nascriptovane trailery na dobyvani hradu? Jak tam krasne kazdy bojuje v dvojcich a mag tam jeden kasti neco z hradu? Krasne se na to diva, ale takova neni skutecnost. Mrkni se na dobyvani hradu v Lineage 2, mrkni se na dobyvani hradu v GW2. Uvidis co? Uvidis bandu lidi jak je nakupena na miste a snazi se nekam docpat. Nebojuji jeden proti druhemu, proste se banda dvaceti lidi zameri na jednoho cloveka a toho instantne a jde dal, takhle funguje vetsina MMO na poli massivniho PvP.

            Jinak ty delas jako by jsi tu hru uz nekolik let hral. Ja tu pouze polemizuju, co by bylo fajne a co bych pochopil jako ziskani titulu Emperor.. nerikam, ze tak to je ve hre nebo tak to neni ve hre..

            Dej do te hry friendly fire, a pak to mozna dostane tu stavu a kvalitnejsi hru, pak by se dalo i brat v potaz dobyvani hradu. Pro me jsou vsechny ty gameplaye a trailery pouze nabliskanou iluzi a medem, ktery nam davaji kolem "huby"
            Zklamal jsem se u Guild Wars i kdyz me to levelovani relativne bavilo az krome endgame. Hral jsem SWTOR, nez dosel kontent a nebo ho predali do F2P. Hral jsem i Lineage 2 a vim ze dobyvani hradu bylo zajimave, ale tez tomu neco podstatneho chybelo. Jsem uz pesimista.. pac na zacatku jsem byl optimista a pote co prisli ty krasne veci a vidim za nimi uz jen ty veci, ktere tu uz byly a moc to nemeni k dobremu, tak osobne jsem zvedav, co z toho bude, ale to je asi tak vse. Doufam, ze to nezmrvi TES jako se to stalo u Wizardy Online a nebo Neverwinter Online.

            PS: pisu moc ? tak to necti :)
  • michal.hofman.378
    Koho zajímají podrobnosti o Elder Scrolls Online, ať navštíví jedinou česko slovenskou fanstránku této hry - ElderScrolls-Online.cz.
    • Vďaka za odkaz, pomohol. U mňa jasná kúpa, aj tak nemam nič iné čo by som zahral.
      A to, že na hru nadávajú -násťročný vidím iba ako veľké plus, aspoň nebudú otravovať ingame (nie ako tu).
    • Jo... ty myslíš ty ubožáky co ani nedokáží jednat fér a nesnesou konkurenci? No pěkná to komunita, upřímně se za ně stydím...
    • jj jen nekoukejte na forum :) teda pokud radi netrolujete a nemenite nazory a nejste vegetariani..
  • ... a z moci jemu Bohem svěřené vyhlašuje Císař SwagfagMcYOLO XVIII. dnešek v celém Cyrodilu dnem bez kalhot!
  • Mozna hloupa otazka, ale bude to f2p, nebo klasicky model s predplacenim?
    • Do 1/2 roku je to f2p.
    • Klasicky model predplatneho jako u WoWka. Drive jsem hraval roky WoWko na HC urovni a tohle me docela laka, ale v dnesni dobe F2P her uz nehodlam platit mesicni poplatky. Kdyz uz tak leda za aktivne odehrany cas. BTW momentalne hraji Neverwinter online a jsem docela vazne prekvapen jak me to bavi. Sice tam po vas chteji vsude realne penize, ale kdyz primhourite oko tak je to dost zabavne i tak. Muzu vrele doporucit.
      • NWN je poradnej vopruz... postavu vyexpis driv, nez stihnes splnit ukoly pro nizsi lv ... ke kterym se uz pak ani nedostanes ... a co pak? Koupis si mounta ... a mas ho v inv ... koupis dalsiho ... a zase ti zabere slot v inv ... proste ...lol. Fialovou vybavu sem si koupil za par fufni v aukci .... (komplet set) ... protoze jako chodit 150x dung, a modlit se, ze tentokrat padne neco pro tebe a ze vyhrajes los ...
      • NWN moc zábavný teda není. Možná tak ze začátku ale od 10levelu to jde s hratelností s kopce a jako všechny hry od PerfectWorldu chce prachy za všechno.
        Osobně vítám návrat k placení, není to taková částka aby mě zruinovala. Ale zase v obchodě musí být jen rozumný věci.
    • Bude to mít předplatitelský systém.
      • Dik za info.
  • tonnymontana
    vubec nevim co si o te hre mysle a pokud se povede novej everquest asi moc sance nebudou. co jsem cetl sezralo to uz 200 mega a neni to konecne cislo. Byl bych rad kdyby to bylo dobre hratelne a mesicni poplatek mi nevadi, je to lepsi nez treba NWN ktery co pul metru neustale upozornuje na moznost si neco koupit nebo omezuje. Pohled ala skyrim i svet muze byt zajimavej, samotny skyrim s par mody me vcelku bavi az jsem prekvapeny. Ale nemyslim se ze Elder universum ma tak massiv zakladnu aby jim to proslo. Hrady uz mel camelot a asi vsichni dobre vedi proc to do novejsich mmorpg neintegrovali. Treba i takovej warhammer ktery byl v podstate povedenej lehl popelem a to ma jmeno warhammer urcite vetsi vahu. uvidime ja bych byl rad za kvalitni hru ale obavam se ze kdyz porovnam videa a papirove info treba s everquestem tak se spise tesim na nej. Popripade to mmo co si vzalo vse nejlepsi ze star wars galaxies a vynechalo NGE system + se inspiruje ultimou, v tom podle me lezi potencial
    • no neverwinter je celkom zly priklad na zly F2P systém myslím že SWTOR má jeden z najhorších (síce už sa zlepšilo ale stále to je na ***)
      • tonnymontana
        souhlasim swotor mel F2P kdyz jsem to zkousel opravdu nejhorsi ktere jsem kdy snad zkusil. NWN jsme bohuzel hral a v podstate jsme si rikal tak a ted budu mimo mesto tzn uz nebudu v tunelech ale ono porad nic:D je to tunelovka kde jsou vcelku nezazivne instance takze nic pro me. NWN mam moc rad jako puvodni hru a bohuzel MMO me zklamalo jak svetem, otevrenosti tak i souboj systemem. a to se nebavim o pvp. neberu nekomu ze ho to muze bavit ale nic pro me.

        k tomu placeni elderu: vis ja jsme ze stare skoly, jeste pamatuju hry kde se platilo od minuty takze mi to asi tak zvlastni neprijde jako novejsi generaci ktera je zvykla na hry bez mesicnich poplatku. Ale za celou dekadu me vzdy bavila hra kde se plati mesicne jelikoz me nijak neomezovala a dneska tech 200kc neni tolik, je to v podstate jeden casopis mesicne nebo tretina kina kdyz tam jdu s manzelkou. Ale netroufnu si hodnotit jak na to zareaguje trh, preci jen EVE ktere hraju je diametralne odlisne nez fantasy rubacka. Jde tam skillovat offline coz je velke plus pro lidi jako ja co uz tolik casu na hry nemaji. Jak rikam pokud si hral Star Wars galaxies tak takovou hru si predstavuju jako MMO. Mas tam housing, muzes tezit, muzes si udelat pristroje na tezeni, crafting a zajimave lore. Potkal jsem tam hodne lidi co jsou dneska ve svete SW zajimave osobnosti a casto je lidi foti diky jejich akcim s prevleky (kdo vi ten vi) byla hold jina doba. Takze pokud opravdu neco jako galaxies bude na trhu jsem na to hodne zvedavej, je mozne ze nostalgie dela sve:D
        • Problem nejsou ty 2 kila mesicne ... problem je, ze ty trebas tenhle mesic nemas na hrani cas ... a presto musis platit. A druhej, jeste vetsi, ze ty si prevazne musis koupit za nejakou tisicovku tu hru, a kdyz te to pak nebude bavit, tak je litr v popelnici. Ja bych ocekava, ze pokud chtej za mesic (spis 3 kilca) ... tak ze budou chtit rekneme 20ku za den. => nabijes si nejakej kredit, a z toho si bud calnes mesic ... nebo trebas jen 2 dny o vikendu.
    • Na cem vas NWN omezuje konkretne?
    • Nezapomínej, že to je jedno z mála MMO, kde nebude úchylný asijský grafický styl. To je pro mnoho hráčů už půlka vítězství.

      Cosi jako hrady má i guild wars 2 a obecně to pvp bude v podstatě stejné jako u guild wars 2 - a tam velký úspěch neslavilo (na mysli mám world vs world).

      Mně jen nedochází jedna věc: Proč by měl TES hráč měsíčně platit za to, že si zahraje TES hru k tomu nemodovanou, takže se všemi klasickými neduhy a ještě k tomu bez řady herních prvků, na které byl zvyklý z SP TES her?

      Podle mě propady u tohoto MMO budou obrovské. Na začátku si to koupí hodně lidí, ale komunita klesne masivně.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit