Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jack1947

    ROk vydání cca 2026 (když se poštěstí spíše později.. 28-30)

  • Hidden

    Dost mozna to bylo jen takove: "Hele Johne, potrebujeme nejaky hezky obrazek na novorocni prani, at to vypada svatecne, ale potrebujeme to hned, neni cas."

    "Ok, tak ja neco rychle spichnu a hodim tam par svicek, to funguje vzdycky." ;)

  • Hraju ATOM RPG. Jestli si nekdo vybaví základnu s nuklearním silem a jednou funkční A-raketou a třemi GPS souřadnicemi. Tak hádejte kam jí pošlu.

    39° 6'18.9 N, 77° 10'50.2 W

  • Maxianimal

    On Bethesdu po těch posledních provarech ještě bere někdo vážně?

    • Thanquol

      ty šeš taky dobrej provar. Takovej GGG v sukni. Taková Smrt v halence. 

      Neustale se ubezpecujes že nejsi v něčem sám. Případně zkousis najit “skupinku” a socializaci v hejteni. Proč asi..dostával jsi nakládačku, ale ne dost.

      Vždycky jsem přemýšlel, co vyroste z sikanovanych lidi. A je to to tu. Doba on-line a “kluci” si chtějí taky trosku skupinové zahejtovat. Smutný co vám přijde jako žití, ale ono to je takový zrcadlo vašeho života. 


      • Maxianimal

        Ty jo, hodně slušná projekce. Já ti asi nepomůžu, ale specialistů se najde určitě dost.

        Ne, teď vážně, takovej rádoby chytrejch blbečků jako jsi ty jsem za život viděl hodně, taková Amy Schumer s malým pindíkem.

    • maros.goc

      myslis Fallout 76? Na žiaden iný si nespomínam.

    • surlys

      já se těším. Bethesda navíc má pod sebou skvělé, menší studia a vydávají hry jako Prey, Dishonored, The Evil Within. Letos přijde Ghostwire: Tokyo.

      Navíc Bethesda už byla překonána CDP. Protože tolik lží a nesplněných slibů nikdy neměli. A i mizerné UI a Inventář ze Skyrimu CDP dorovnal.

      • Maxianimal

        No jo, ale taky vydávají Wolfenstein: The Youngblood (třikrát tfuj), a první Evil Within na PC byl provar. Ale jasně, v portfoliu mají majstrštyky, o tom žádná. Jen to nejsou ty hry přímo od Bethesdy.

        Určitě to CP nepřekonal. Když si vzpomenu na poslední tři TESka, tak to bylo v mnohem horším stavu. Ale na to už lidi zapomněli. 

        Inventář z CP má k tomu ze Skyrimu hodně daleko. A pamatuje si někdo inventář z Dragon Age 3? To byl teprve hnoj.

      • No nejsem si tak jist. Po víc než stovce hodin v C2077 jsem nenarazil na jediný gamebreaking bug. Maximálně nějaké ty kosmetické záležitosti (doskočení textur, chodec co jde po zábradlí, divná fyzika aut apod). Ale ani jednou jsem neměl problém s tím, že bych nemohl dohrát quest, šťouchal do zaseklého npc (abych spustil script který ho očekává o kus vedle) apod. Takový poslední Skyrim DLC jsem ani nedohrál, protože se mi tam bugnul hlavní quest. Což mi přijde o dost zásadnější problém, než cokoliv v Cyberpunku.

      • Tak to ani nahodou - inventar ze Skyrimu byl primo zlocin proti lidskosti, za kterej Bethesda mela stanout pred tribunalem v Haagu, zatimco inventat v CP77je jen nepovedenej pazmek, za kterej by nekdo zaslouzil par facek, ale veskrze se s nim da zit

        • maros.goc

          mne inventar v Skyrimu nikdy nerobil problém...asi preto, že som nebral každú jednu blbosť do neho

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit