Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Už aby to bylo :). A protože jsem tušil že lidí v Hinterland studiu je málo a že mají co dělat, tak jsem Long dark přestal hrát nškdy na jaře po asi 40ti hodinách zábavnýho sandboxu (můj první survival, moje první hra s permadeath, můj první early access - zklamání nebo frustrace se v ani jednom případě nekonaly :)).
    Teď hezky čekám, jako ostatní, na příběh a když čtu ty epizody - pokud to nebude jako třeba u dost zajímavý Kentucky Route Zero (po dvou letech není hotová ani 5. epizoda, nemám moc rád až takhle roztahaná seriály, návaznost a poutavost dostávaj zbytečně na frak, imho), tak s epizodama nemám problém a klidně si i rád počkám ještě ten rok, než budou všechny (ono mezitím bude co hrát, toho se nebojim :)). I proto, že je mi jasný, že už moc nových map nepřibyde a tak naopak vítám delší pauzu, že ledascos z lokací zapomenu (ono se to stejně asi všechno připomene, až to budu zase hrát). Tahle hrá má fakt pohlcující atmosféru a vizuální stylizace k tomu perfektně sedí.

    Už se těšim, až se zas dehydrovanej, hladovej a promrzlej na pokraji smrti doplazim do jednoho ze svých útočišť a budu doufat, že se mi zmrzlýma rukama podaří rozdělat oheň a že přežiju noc :).
    • Mám to koupený skoro od tý doby, co to vyšlo a taky sem to hned přestal hrát (8h cca v tom mám), právě proto, abych neodhalil ty lokace a maximálně si užil příběh. Jsem teda trošku zklamanej z tý očekávaný herní doby, neni to moc. Nebylo by špatný do toho příběhu zasadit, že člověk musí třeba několik dní někde přežít, než bude příběh zase progressovat, byla by to výborná motivace do zábavnýho survivalu a hrozně by to prodloužilo herní dobu.
  • CRYPT
    Jeste ze to uz mam koupene. Na ten pribeh se skutecne moc tesim
  • To prostředí se líbí, kdyby to byla nějaká fps se silným příběhem a krásnou grafikou, takto se procházet večer v zimě při měsíčku mezi hromadou zaparkovaných/nabouraných aut, nikde ani živáčka, najednou se někde něco šustne, hráč zbystří, jde opatrně dál.... a pak mela .. kulky, stopy ohně a výbuch prosvětlují noc a začíná mela.. hmmmmm *1*

    Dnes už asi nikdo dělat doomovky s atmosférou, příběhem a napětím neumí, místo toho se můžeme těšit tak leda na další retardovaný díl Codu, který bude opět nejprodávanější hrou.. bravo.
    • nightborne
      Tak zrovna Long Dark má tu atmosféru tak skvělou, že je v ní radost hrát i ten survival =).
  • Myslím že je to trošku hanba po skoro dvoch rokoch na early access vydať príbeh epizodicky ale budiš.
    • Tak myslim, ze tam mas celkem vysvetleny, ze je to dost na ukor sandboxu, kterej dostal mnohem vic prostoru nez se ocekavalo a taky je vlastne tim co budou hraci hlavne hrat. Sam jsem hru koupil uz snad pred rokem a uz tenkrat se to dalo za ty penize povazovat za super nakup, protoze ta atmosfera co hra dokazala uz tehny navodit byla fakt dokonala a za ten rok pribylo tolik vylepseni, ze zrovna tady se na tvurce rozhodne zlobit nemuzu - navic komunikace s hraci probiha skoro ukazkove.
      • Uplne suhlasim. Aj ked uz som to pekne dlho nezapol, tak cez sviatky zase oprasim. Btw. Stranded Deep som vcera zapol tiez po dlhom case a tak isto mile prekvapenie :)
  • na tohle se těším jak tele *1* už aby to tu bylo

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit