Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • kursové sázení, kvalitní info

    http://www.cante.estranky.cz/
  • GlaDOS
    Skvělá hra a spolu s Dust: An Elysian Tail jsou to snad nejlepší plošinovky roku. Škoda jen té krátkosti. I když jsem se párkrát zaseknul, dohrál jsem to za pár hodin.
  • Swapper dle mého skvostně ukazuje, co je na současné vlně indie logických titulů dobré i špatné.

    Koncept je vynikající, mechanismy to má originální, technická stránka „v jednoduchosti je síla“, příběh, který zaujme a… A tak vůbec vše. Jenže je to lehké a krátké čili veškerý ten skvostně vymyšlený koncept zůstává hrubě nevyužit a je vlastně promrhán.


    V poslední době jsem takto hrál Swappera, Thomas Was Alone, Papo and Yo, Gunpoint, The Bridge. A na všechny platí výše zmíněné; ve chvíli kdy by se měly po stránce obtížnosti rozjet, tak… Tak končí. Vše dobré, jen příliš krátké (což by na škodu být nemuselo), ale bez jakékoli možnosti zákysu.


    Neříkám, že od každé hry tohoto typu vyžaduji peklo à la Fish Fillets, ale přeci jen nějaká vzrůstající obtížnost, aby se u toho jeden musel i zamyslet, když už je to logická hra, tak to by na škodu nebylo. A přitom zrovna u indie titulů bych čekal, že se obtížnosti (nikoli nutně hardcore,. Ale prostě aspoň takové, které umožní nějaký ten zákys) bát nebudou.
    • Taky to ma ale adekvatni cenu a vydrzi porad dele nez singl player 5x drazsi CoD.
      • To je ten problém; nevydrží... Protože herní doba se pohybuje kolem nějakých 4 hodin.

        Délka ovšem není problém, obtížnost je ten zádrhel, protože aktuálně jsou tyto hry na stejné úrovni jako CoD v tom, že si k nim sedneš a bez zádrhelu je dohraješ na jedno posezení. Což je poněkud zarážející u titulu, který je „logický“ a ne přímočará koridorová střilečka. Jsou hry, kde má tento přístup smysl (nedávní Brothers), protože v nich více než o mechanismy jde o prožitek, ale to není případ výše uvedených, kteří i navzdory ději jsou přeci jen stále nejzajímavější herními mechanismy jako takovými a stojí na nich.
        • MickeyMutant
          "Protože herní doba se pohybuje kolem nějakých 4 hodin... Délka ovšem není problém, obtížnost je ten zádrhel, protože... si k nim sedneš a bez zádrhelu je dohraješ na jedno posezení."

          Nabízí se otázka, cos tam sakra tedy ty čtyři hodiny dělal? Protože kdybys to procházel bez zádrhelu s prstem v nose, tak ti to potrvá tak maximálně hodinu. Kam zmizely ty tři hodiny, když ne luštěním puzzlů?

          Hra je podle mého dlouhá asi tak, jak má být. Kdyby chtěli přidávat další hádanky, museli by vymýšlet nové mechaniky, protože s těmi stávajícími by se opakovali víc, než je zdrávo a hra by upadala do stereotypu. Souhlasím s tebou, že mohli některé místnosti trochu zkomplikovat, ale rozhodně si nemyslím, že by Swapper byl průlet krajinou bez jediné výzvy.
  • Pridam se, ta hra je naprosto supr
  • MickeyMutant
    Škoda, že jsi nezmínil zajímavý příběh, který sice s mechanikou puzzlů přímo nesouvisí, ale podstatně přispívá k tísnivé atmosféře.

    Napsal jsem taky něco velmi dlouhého o Swapperovi. První půlka je něco jako recenze, druhá popisuje zajímavý příběh hry; tu by měli číst jen ti, kteří už dohráli a chtějí se ujistit, že jim nic neuniklo.

    EDIT: Aha, tak zas s křížkem po funuse. Dík, Tilwaen*3*
    • ...se lidstvo blíží vytěžení přírodních zdrojů v dosahu civilizace. Vzniká projekt Sisyfos. Sedm gigantických lodí je vysláno do hlubokého vesmíru...

      Hra je to skvělá, o tom žádná, ale že by tenhle příběh byl něčím zajímavý, to bych neřekl. Vždyť je to jedno z témat, které už tu bylo omílané stokrát. No a pak klony, telepatie... *6*
      • MickeyMutant
        To jsou jenom prostředky. Zajímavý je tím, že se dotýká témat jako individualita, identita, duše a smrtelnost ne úplně běžným způsobem. Alespoň v oblasti her.
  • Přimlouvám se za to, aby bylo značeno o jaký typ hry se jedná, alespoň u recenzí, protože pak člověk narazí na tyhle nezávislé záležitosti, které by měl rád odfiltrované. Než tohleto si raději zahraju The Dig, což je vskutku umělecké dílo, které má podobnou a zároveň zatraceně lepší atmosféru.
    • MickeyMutant
      Na titulní stránce pod recenzí máš tagy "indie, plošinovka". To je snad pro tebe filtrace dostatečná, nebo ne?

      Kontrolní otázka: Jak můžeš vědět, která hra má lepší atmosféru, když jsi Swappera nehrál?
    • Robotron3
      http://www.youtube.com/watch?v=xdvRaPXeVUw
      • nelíbí
  • ten úvodní obrázek s kosmonautem by čirou náhodou nebyl v rozlišení 1920x1080? docela by slušel mé ploše *1*
    • jinak kdyby měl někdo zájem, tady jsme našel dvě verze...

      http://i.imgur.com/zySkAzC.jpg
      http://hqwide.com/wallpapers/l/1920x1080/70/video_games_outer_space_indie_the_swapper_1920x1080_69135.jpg
    • 1. klikni v článku na obrázek, v řádku adresy prohlížeče se zobrazí jeho link (jpg)
      2. označ celej link a dej ctrl+c
      3. otevři google.cz a klikni na vyhledávání obrázků
      4. vpravo v políčku, kam bys zadal název obrázku, klikni na malou ikonku foťáku
      5. dej v řádku pro hledání ctrl+v a dej vyhledat
      6. klikni na "vizuálně podobné obrázky", nahoře vyber "Velikost" = velká

      někde v půlce je rozlišení aspoň 1600x900, ale obrázky furt přibejvaj, třeba za pár dnů/týdnů někdo uploadne něco většího...
      • dík, tak chytrej jsem taky, jen se mi s tím včera v noci nechtělo drbat, tak jsem doufal, že se třeba najde nějaká dobrá duše *5*
  • Zaujimava hra *4*
  • michaliuz18
    dobra hra, spociatku dost zabavna ,no ptm to bolo len o tom hladat tie blbe svetielka a ak si nejake nezobral tak sa pekne po neho vratit aj na zaciatok ,niektore hadanky docela frustrovali, nevim rozporuplna hra u mna , ale tak zasluzi si odomna tak 7.5

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit