Přejít na výpis diskuzí

The Wolf Among Us 2 ani Stranger Things nebudou, studio Telltale končí

21.9.2018 22:47
Aleš Smutný 48 příspěvků

Ačkoliv bylo jasné, že se studio Telltale dlouhodobě potýká se sníženým zájmem o své epizodické hry, asi málokdo čekal, že studio skončí. Gamasutra a US Gamer uvedli, že studio končí, což posléze doplnili o informaci, že tak docela nekončí. Zůstane naprostá kostra týmu, pouhých 25 lidí, kteří dokončí...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • x_ander

    Hrál jsem od nich jen Tales from Borderlands a byla to pecka. Byla to sice taková hra nehra, ale scénáristicky to byla pecka a skvělý zážitek. Plánuju si od nich zahrát ještě Fables, ale nic jiného mě nikdy nelákalo. Je fakt, že i z trailerů a recenzí bylo vidět, že je to vždycky to samé, jen v jiných kulisách. A to pravidelnému hráči jejich her prostě nemohlo stačit. Je škoda, že si netroufli být originálnější - jak v posunutí hratelnosti, tak zkusit nějakou svou originální značku.

  • Carnage666

    V pořádku, jejich hry se skoro vůbec neposouvali novějším směrem. Engine stejnej, stylizace skoro všude stejná. A sice jsem si kdysi z prvního WD sedl na zadek, ale pak jsem od nich už nic nehrál protože sem zkusil Life is Strange a to mi tak odjebalo dekel, že sem zapomněl že vůbec Telltale existujou.

    • ucho

      Life is Strange je technologicky mnohem dal a je to interaktivnejsi, ale co se tyce vetveni pribehu, tak to vlastne taky jede jedinym smerem. Life is Strange tezil dost z toho, ze do hry zakomponovali prvek, ktery ti ukazal ruzne moznosti vetveni. ale ty zmeny byly ve finale taky jen kosmeticke a tocily se hlavne kolem toho, jestli jsi neco vynechal. jako linearnost mi ani tak nevadi, ono tohle stejne nejde moc rozumne udelat a je potreba hrace vest za rucicku.

      osobne mi tady chybi hra, kdy by byl naskriptovany svet a nejaka udalost a hrac by se v tom pohyboval. tedy na zaklade toho, co dela, by zazil, videl, pripadne i zmenil.

      • Carnage666

        To máš pravdu, ve výsledku má Life is Strange jen dva konce a jednou někdo během 1 epizody může a nemusí umřít. Pak už jen jak lidi reagujou na nějaký menší události. Ale jak píšeš už jen to jak to bylo technologicky lépe zvládnutý (jak postava chodila po větších prostranstvích) mělo Telltale trochu otevřít oči a zkusit tu technologii posunout trochu dál, ale skoro všechno od nich působí jako jedna věc s jinýma kulisama.

  • PatchmaN

    Je to škoda, měl jsem hry od nich docelá rád. Hrál jsem The Walking Dead sérii, Batman sérii, Game of Thrones, Tales from Borderlands, Wolf Among Us a Back to the Future. Pokaždé jsem se bavil, ikdyž bylo znát. jakým stylem k tomu přistupují. Co nejnišší náklady na hru (technické potíže, grafika velmi pozadu) a minimum inovací (ne vždy tomu tak bylo) asi spoustu lidí odradilo. Neříkám, že ty hry byly herní vrchol, nicméně když si člověk dal jednou za čas nějakou jejich hru, rozhodně jsem se tím nepřejedl.

  • Khanemis

    Nečekal jsem, že jsou Telltale v takových problémech, ale na druhou stranu, ruku na srdce, docela si o to koledovali již delší dobu. Když vyšly jejich první epizodické adventury (kromě největšího úspěchu v podobě The Walking Dead také především Sam & Max nebo úplně první a dosti zapomenutý Bone), tak to bylo přeci jen něco jiného a zajímavého. Ale od té doby se ten koncept příliš neposunul, jen se měnily (jistě velmi drahé) licence. Přitom jen u málokteré zůstali více než na první sezónu. Dělat podobné věci dokola si může dovolit jen firma s obrovským marketingem, což Telltale nikdy nebyl.

    Zajímavé teď skutečně bude, zda-li se něco bude dít okolo jejich odkazu - formátu, značek, bývalých zaměstnanců apod. Třeba z toho ještě vzniknou nějaká studia, jež přinesou do tohohle žánru něco zajímavého. Nebo zbytky Telltale skoupí nějaký vydavatel a udělá s tím něco, co bude stát za řeč. Uvidíme.

  • KrPa

    ty jejich epizodní hry publikovaly stylem seriálu Mladí a neklidní, žádná škoda toho studia

    • Jack1947

      Hmm tak děkuji pěkně a kde si zahraju podobné hry na pc ?

      • tomekbobek

        The council, visual novels, hry od dontnodu, firewatch nebo třeba oxen free.

        • Jack1947

          The council jsem ještě nehrál pravda, nevím láká mě to no. Ted už je 4tej díl asi si to dám naráz! Visual novels jsou spíše adventury s textem to mě neláká a Oxen free ta grafika je až moc pixl art.

          • Derp_1337

            Jestli tě VN moc neberou, tak zkus třeba RPG Maker hry. Spoustu lidí může odradit interface, ale v tomhle herním enginu se dá najít spousta skvělých perel.



            Doporučím tyhle hry:

            - pro začátek nějaké adventury s humorem: Tales of the Drunken Paladin , sérii Aveyond (těžko říct, který díl je nejlepší, asi 2.)

            - horrorové :Corpse Party, Mad Father

            • Jack1947

              Díky ale lol to snad už radši bych vzal ten pixl 😀

  • ucho

    jsou to břídilové. rozhodně nepotřebovali zaměstnávat tolik lidí. na rychlosti vydávání her to vidět prakticky nebylo. Walking Dead byl zajímavej, ale pořád to byl spíš jen takovej interaktivní film. je celkem ostuda, že nejsou schopní dotáhnout ani ten Walkind Dead. a jde naprosto mimo mě, proč se v tomhle enginu rozhodli dělat Game of Thrones a proč se vůbec chtěli pouštět do Stranger Things. značka není všechno.

    • JamesFaith

      Bohužel, pro ně známá značka, na které by stavěli, byla všechno.

      • ucho

        to jo, souhlas, ale přeci jen ten komiksovej look se pro Walking Dead a Wolf Among Us hodil. a to byla svým způsobem díra na trhu. samozřejmě rozhodování jen kosmetický, akční minihry tragický. zůstal tedy jen ten příběh. adventurní prvky jen aby se neřeklo.

        kdyby tak nesmyslně nerostli a soustředili se na fakt kvalitní scénáře a zkusili i nějakou vlastní značku (kde mohla být šance i prodat filmový práva), nad vodou by se podle mě udrželi. osobně mě ale neláká hrát Game of Trhones ani Batmana.

        • smejki

          No tak si zahraj Minecraft! :D

          • ucho

            vsak ho hraju, ale porad mi unika, jak tahle technologicky tragicka hra s prisernym UI mohla mezi hraci uspet a stat se takovym kultem. stejne jako ze nikdo nedokazal udelat zajimavejsi alternativu.

            • smejki

              Já myslel Minecraft: Story Mode :D

            • Derp_1337

              Tak herní scéna posledních pár let dost stagnuje (snad až na pár čestných vyjímek) a člověk vidí hlavně pokračování zavedených sérií a prakticky žádné nové a revoluční hry...

              Ještě si k tomu připočti okurkovou sezónu během které Minecraft vyšel a znudění hráči to prostě přivítali s otevřenou náručí.

              • Jack1947

                Reakce na příspěvek:

                Mě to nevadí naivní hry pro děti, nicméně jsem ho ještě nedopařil. Říkal jsem si furt dám si více dílů naráz - 2 sezona prostě výrazně slabší než ta první tam aspon šlo o poklad o hru na hrdiny.

                Jo dopařím to páč nemám rád nedokončené věci. Minecraft nebyl je  z hladu ale pkkus o inovaci něčeho jiného... no moc se nepovedlo.( ne finančně thought)

  • radim.zaty

    Žádný strom neroste až do nebe.

    Já jsem popularitu jejich her-neher nikdy nechápal, ale prostě dojení stále stejného konceptu se musí umět.

  • species

    Skoda, kazdy zavreny herni studio je pro nas spatne, ale Telltale me osobne teda chybet moc nebude.

  • SalemCZ

    teď čekám na to že Nordic THQ kupuje Telltale

  • Saul_Tarvitz

    Já se těšil na Wolfa 2 😠

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit