Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Ani si nepamatuji, kdy jsem naposledy koupil hru od vydavatele THQ... nepočítám Warhammery od Relicu, to jsou páni, něco jako Infinity Ward u Activision (mají takové to výsadní postavení... jak vůbec dopadli IW u Activision?). Co vydali THQ tak dobrého v poslední době? Nějaký ten Red Faction možná, ale nic co by mě posadilo na prd.l... Když tak mi to osvětlete *15*
  • MrSanta
    Snaha snížit náklady na výrobu her je chválihodná. Jenom aby se to nepodepsalo na obsahu.
  • dr.gonzo
    kopiruje activision?vzdyt activision to ma presne naopak s COD serii,co nejmensi naklady a vydavat co nejcasteji.
  • Počkat oni budou kopírovat Activision?? Sem trochu vyděšenej. Není to náhodou ta firma, co stojí za tou inovativní ságou o povolávání do služby co nás každý rok bombarduje ?
  • walltar
    Nešlo by méně ale lepších? To že srač*a bude drahá srač*a nic nezlepší.
  • ForeverAlone
    Asi budu znít moc skepticky, ale u věty "méně her s většími náklady a bohatším obsahem" bych se bál, že nejenom THQ ale i ostatní nebudou dodržovat ten "bohatší obsah"...
    Současný trend snižovaní SP hrací doby hlavně u FPS (Hrací doba pod 10 hodin...to je vtip? *9* ).
    Jasně, ještě zbývá MP ale člověk by i od singlu čekal určitou úroveň.
    Víc investic do vývoje, méně do PR prosím!
  • No, tak to já jsem rozhodně pro vytváření AAA titulů než nějakejch filmovejch braků nebo her pro děti..

    Nicméně mě Homefront bavil od začátku do konce a měl skvělou atmosféru a dvojka by vůbec nebyla špatná..
    • no keby single player by bol dlhšie tak by to bolo oveľa lepšie, ale to v fps je už normálne :S
      • Pokud budem říkat "to už je normalní" a nějak se s tím smíříme + budem dvouhodinový FPS kupovat tak si na to vyvojari zvyknou a bude to pak standard, uz se pak nedočkáme žádnýho pořádnýho dlouhýho a příběhovýho FPS.
  • Zrušme vývojáře a nechme si jen PR oddělení to je opravdu "chytrý" tah *5*
    Kdyby kravaťáci do všeho nestrkali sosák tak by ty hry byly jinde ale každej jouda co sedí v PR má pocit, že vý o hrach a technologiích víc než programátoří, scenaristé a game designeři dohromady.
    • Kdyby jen PR kravaťáci, on si to myslí i kdejaký diktující.
  • Zruseni Kaosu, po propadaku jmenem Homefront, me moc neudivuje.
    Pry to stalo strasne penize a vysledek byl spise budgetovka nez AAA titul.
    • To je tím, že jim nedali volnost, ale chtěli po nich CoD klon. A to že umí ukázali třeba v MP(nehrál jsem, nicméně jsem slyšel dobré ohlasy). Kdyby jim řekli "udělejte nám koncept své hry a když to pujde realizovat, pustíme to dál", tak bychom možná měli kvalitní kousek.
      • MP Homefrontu jsem pravda vydrzel hrat daleko dele, nez singleplayer...ten jsem po hodince musel vypnout,jak to bylo stupidni a koridorovite.
    • ales.smutny
      Nicméně prodeje nebyly špatné. Vůbec ne. Ale nebyly "dost dobré". Osobně mi přijde zrušení Kaosu spíš jako chyba, to studio mělo koncepci, bylo neokoukané... mohli se otlouct do něčeho lepšího.

      Nicméně jo, když nezaboduje napoprvé a "za hodně", Damoklův meč už padne.
      • Mozna ze prodeje zdaleka neodpovidaly nakladum na vyvoj.
        Pokud by Homefront udelali "levneji" tak by jim snad stacily i mensi prodeje na to,aby se udrzeli.
        Otazkou jen zustava, co skutecne stalo tolik penez...jestli skutecny vyvoj hry, nebo spise reklama a naklady cele te masinerie (kravataci atd).
        • filias
          Už když vydávaly HF, tak poznamenávali, že to stálo opravdu hodně peněz a že ani moc neočekávají že se to zaplatí.
        • Cajk
          kde to mám podepsat?
        • No v dnešní době kolikrát reklama značně převyšuje náklady na vývoj.
      • Souhlas. Naprostej souhlas
  • A tihle lidi mají v rukou Relic. No bóže!
    • Nevidím na tom nic špatného, to vysvětlení mi přjde tak, že dostatečně vysvětluje proč se tomu tak stalo.
      Jak to dopadne se uvidí, nicméně jestli je to s tím snížením nákladů o 40% pravdivé (je to jedno, i kdyby to bylo jen 20% je to dost) tak ty peníze co ušetří mohou investovat více do vývoje těch her co mají v plánu.
      Pak je tady samozřejmě otázka, zda-li si to hlavouni nenechají a nepřerozdelí na svoje domy v Beverly Hills a podobně *1* ale to už je otázka času.
      Sami uvidíme jestli se to na kvalitě her projeví.
      • Z toho co psali je jasný, že nevydělávají. A pokud se nezvednou ze země, tak pudou do háje i důležitější studia(zvlášť když Relic vyjma Space Marine nedělá multiplatformní hry). A jelikož je Relic moje oblíbené studio, mám o ně obavy. Jestli to pude v THQ ještě víc do tuhého, buď budou muset přestat dělat strategie a přejít na multiplatform only, nebo je rozpustí, v nejlepším někomu prodají.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit