Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jsem zvědav, zda jednotlivé mechaniky přežijí déle než jeden díl série. Takové zkušenost s nočními bitvami, family tree atd..
    • RedEagle
      Určite nie. V CA maju absurdnu až nezmyselnu zasadu že každy novy diel sa musi odlišovat od toho predchadzajuceho a to aj za tu cenu že všetky fungujuce mechaniky z neho daju preč a nahradia ich hlupostami. Keby namiesto toho do každého nového dielu pridavali len nove veci a stare ponechavali tak už Rome 2 by bola byvala aj napriek rozbitemu enginu nepodporujúcemu ,,melee combat,, dokonala hra.
      • Naprostý souhlas
  • SEGA s TW začíná do svých her zakomponovávat herní mechaniky od PARADOXu a jeho her CKII a EU. Nevím, jestli je to ta vysněná cesta k lepší hratelnosti totalwárů, ale jedno vím jistě, u těchto her mne to nebaví. Možná, že se stane zázrak a TW Thrones of Britannia v tomto předčí hry od Paradoxu, ale TW si kupuji pro jiný druh hry, takže někdy méně je prostě více...
    • Magister_Peditum
      Klid, to by museli válčení odsunout úplně na vedlejší kolej, a to by pak název série trochu nekorespondoval s její náplní. *15*
    • Kallessin183
      Naprosto chápu co máš na mysli, ale řekl bych, že tady budou ty mechaniky spíš pomáhat... Ostatně základ TW je někde jinde a nemyslím si, že by se rozhodli experimentovat až tak moc, že by z politiky udělali hlavní náplň kampaňové části...

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit