Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Jinak receno, ze projektu za 400k bude projekt za 40M a stejne bude brecet, ze je to malo ... lol.

    Ja teda nevim, ale pokud (a tohle je celkem podobny) si dodavatel rekne nejake penize a ty dostane (dokonce predem...) a nedoda, co slibil, tak si zaslouzi jediny - rozkopnout rit.
  • jak se mu to podařilo ? :DD
  • Schaffer si zařídil druhej pilíř po svém.
  • kapalka
    To je duvod, proc jsem Schaffera nepodporil a taky to nikdy neudelam. Ten clovek mi uz minimalne posledni dekadu prijde mimo misu...
  • Tak alespoň pro příště víte koho chcete krmit .... Schafer a přibudou další ....
    • ucho
      důležitej bude výsledek. schafer dostal víc peněz a hru se rozhodl udělat ve větším stylu, takže teď záleží na tom, jak to na ní bude vidět. pokud bude stát za to, tak lidé jistě tyto porodní bolesti řešit nebudou. horší by to bylo, když z toho vyleze něco nemastnýho neslanýho... zatím se tedy nic moc neděje.
      • Děje se toho hodně .... přes 3 miliony a není schopen udělat adventuru ......Adventuru kterou zvládne udělat obvykle minimumm lidí proboha !!!! Umělecké licence a ruční práci kluci z Amantia designu zvládají a 3 miliony USD v keši jim to tedy ještě nevyneslo . Teď mu nikdo ani tu průměrnmou adventuru už nespolkne .. :(
        • ucho
          no podle zveřejněných záberů ze hry to na průměrnou adventuru nevypadá a nic proti Amanitě, ale opravdu to působí lepším dojmem. ale je potřeba hodnotit až celou hru, teď to nemá žádný význam...
  • Ako to uhadol Vavra rok dozadu?: Herny brontosaurus, co vyliezol z diery a co poslednych 20 rokov naco siahol to dodrbal, slusne povedane.....za toto by som ho poslal do basy na 20 rokov ako kradez a podvod....nech uz v zivote nic nevyvija
  • MrSanta
    Zas tak hrozně to nezní. Ale krásně to ukazuje, že někdy se ten nenáviděný "kravaťák", který bude držet vývojáře trochu na uzdě hodí.
    Představte si, kdyby byl Duke Nukem Forever Kickstarterovým projektem *1*
    • GlaDOS
      Kravaťák potřeba není. Stačí nemít hlavu v oblacích a být trochu střídmý při game designu. Od studií, které dělají svoji první hru se to dá očekávat. Od profíka v herní branži trochu překvapující.
      • Prave potreba je oboji, hlava v oblacich, predstavivost fantasie u designeru atd. A pak striktní matika a logika u kravaťáků. Jing jang... Ano, dá se to obejít jak udělal Shaffer. A to slibuje nevšední zážitek, kdy fantasie nebyla ničím omezována. Ale samozřejmě v organizační stránce to zaskřípe. Počkal bych na hotovou hru, ted fakt nemá cenu to nějak řešit a hrát si tady na vydavatele...
      • To neni o stridmosti, to je o kvalitnim projektovem rizeni. To je vec ktera neni jednoducha a ktera se musi umet. A kombinace vyborny kreativni vyvojar/designer a zaroven vyborny projektovy manager bude hodne vzacna. Takze ten manager proste a jednoduse potreba je a to i u daleko mensich projektu, nez za 60 mil. korun.
      • MrSanta
        To je právě ten problém, že většinou ta hlava v oblacích aspoň trochu je. Ono je to logické, asi každý developer chce mít svou hru dokonalou. A když se neumí ovládnout a některé věci prostě vyškrtnout, tak nastává ona situace, kdy se někdo s kravatou hodí.
        • No, takhle k vývoji přeci přistupuje Obsidian. Věčně nestíhá, snaží se toho do hry nacpat co nejvíc, QA nechávají na poslední chvíli... A přesto (nebo spíš právě proto (to abychom měli klišé (a závorky, když se tu někdo (ringman) nad nimi čertil))) je Obsidian moje zdaleka nejoblíbenější studio :)
        • Říkám stále , že Kickstarter má podporovat pouze tituly ve fázi dokončení ..... vykrmování svých vývojářů jako ve Farmwille prostě smrdí průšvihem už od začátku ...
  • Samozreje kazdy mame roznu motivaciu preco podporujeme ten alebo onen projekt na kickstarteri, ale osobne niesom naivny a viac menej ratam s tym ze som tie peniaze "vyhodil" a mozno dostanem za ne prd. Mozno keby som bol American mozno by bola sanca aj nieco vysudit ale z EU su sance mizive. Co sa tyka prekrocenia rozpoctu, blbo sa to odhaduje pri beznych SW projektoch kde predsa len poziadavky su "jasnejsie" co potom pri kreativnych veciach ako su hry ? Tam je to fakt loteria, na druhu stranu on uz ma za sebou dost projektov aby ten odhad spravil blizsi realite. Osobne si myslim ze skor ho zblbol ten uspech na kickstarteri a pragmaticky pohlad ustupil megalomanstvu a kdeze neni nad nim vydavatel ktory by mu klepal po prstoch tak to takto dopadlo...
  • podľa mňa to sdefraudoval, klasika, preto ho zovšadiaľ vyhodili...kúpil si Porsche a novú vilu cez nejakú externú nastrčenú firmu, dal to do nákladov....klasické postupy milionárov, ktorí okrádajú chudákov.... Shut up and give me your money
    • ucho
      čuchám, čuchám závist.
      • hej závidím tým ľudom, čo mu zverili svoje peniaze a pritom žijú z výplaty k výplate alebo to vyžobrali od rodičov...
  • Paul_cz
    Stěžovat si na "chtěl 400K, dostal 3M, a ono to nestačí?!" je fakt hloupé. V době kdy přemýšlel že vybere 400K byl uvažovaný scope a rozsah úplně jiný. Se třemi miliony ale chtěl udělat něco podobného např. Grim Fandango, tedy s vysokými production values.
    Osobně nepochybuju že to bude skvělá hra, ať už vyjde kdykoliv. Těch 15 dolarů mě fakt nezničí.
    • smejki
      Chápu, že se musel kompletně změnit koncept, ale furt byl někdo neschopnej si to spočítat pořádně. A je jedno jestli předtim nebo potom. A seknout se prakticky o půl hry, to je echt výkon imho.
      • ucho
        teď mu trochu křivdíš nebo jsi neuvedl ty správný zdroje... v článku se odkazuješ na text, kde se píše, že se sekl o 25 %...
        • smejki
          Špatné vyjádření. Tím myslím rozseknutí hry vedví. Je jasné, že něco z té druhé půle už má hotové, takže to není seknutí se o 50% rozpočtu.
          • ucho
            tak když má něco vydat na části, ta půlka je vcelku logická a taky se to lépe odladí... není moc rozumné vydat například 80 % hry a časem zbytek... a tím, že tam chce mít holt vše, co si namyslel, ji nemůže zkrouhnout o těch 25 % obsahu, na který by jinak neměl peníze a čas...
            • To je naopak velmi rozumne, kdyz to vydas jako DLC. Lidem das maximum toho co si zaplatili a zbytek se doplati samostatne.
            • *1* Však si o další peníze v případě zájmu o první půlku ještě řekne ;)

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit