Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • The Elder Scrolls hraji od Morrowindu...Kdo kritizuje jeho grafiku by měl pochopit že ta hra je z roku 2002... samozřejmě tou dobou byly i hezčí tituly ale žádný nebyl tak obsáhlej.
    Když se ukázaly první screenshoty z Oblivionu, tak lidi nechtěly věřit tomu že ta hra má tak pěknou grafiku (rok 2006),když pak vyšel uchvátil Oblivion nejen vzhledem hry,ale také obrovským a propracovaným světem.
    Pak vyšel Fallout 3 o kterém se tu par lidí zmiňuje, je pravda že to byl defakto Oblivion se zbraněma a grafická stránka hry nebyla už tak úžasná, ale hra mě bavila a občas si ji nainstaluji.
    New Vegas byl dobrý,propracovanější ale svět byl malí,a oranžoví nádech hry se mi hnusil (je pravda že v Fo3 bylo vše zase takové dozelena ale tam to bylo stylové)
    Co se mi ale na NV líbilo nejvíce byl Hardcore mod, ve kterém jste musely jíst,pít a spát.
    Léčiva vám tolik nepomáhaly a munice vás táhla často ke dnu.
    (Jinak existuje modifikace která vám tyhle hry spojí v jeden obří Fallout)
    V roce 2011 pak vyšel nejaktuálnější Skyrim a ten se povedl na jedničku.
    Možná že engine Gamebryo (kterej byl použit v Morrowindu,Oblivionu,F3 a NW)
    není nejnovější ,ale graficky je úžasný.Pamatuju si že někdo vypustil do světa zprávu že hra bude na Id Tech 5 (hra RAGE) a to mě vyděsilo protože by se tvůrci mohly věnovat více grafice než dobré hratelnosti,ale nakonec to ''dobře'' dopadlo a Skyrim jede na Gamebryu,pokud jde o příběh,možná není tak silný jako v Dragons Age nebo Zaklínači, nicméne je tu tolik jiných ukolů a cechů že to jde v pohodě prominout. Tím chcu říct že Bethesda stanovila ostatním RPG hrám laťku, kterou jen obtížně jiní vývojáři překročí a to tady spoustu lidí štve a tak pomlouvaj mou oblíbenou značku.
  • MrSanta
    Ať už dělají na dalším Falloutu nebo Elder Scrolls hře, hlavně ať tam, kurnik, je slušný příběh a rozhodnutí hráče během questů má význam. Hlavně ve Skyrimu mě točilo, že byly možnosti akorát quest přijmout nebo nepřijmout.
    Jsem zvědav na budoucnost, když se nyní snaží do řemesla Bethesdě a jejich open-world hrám "fušovat" CD Projekt a BioWare, kteří slibují open-world s příběhem a vlivem hráčových rozhodnutí. Třeba to chlapce a děvčata z Bethesdy donutí zapracovat i na téhle stránce *4*
  • Ahoj, když je tu diskuze o Elder Scrolls tak se chci zeptat na pár věcí, hrál jsem Skyrim i Oblivion a už jsem dlouho uvažoval jestli si mám stáhnou Morrowind a zahrát si ho, ale zajímalo by mě za 1 zda se mohou opakovat questy jako ve skyrimu takové ty na odměnu. Za 2 je grafika hry dobrá? Děkuji za odpovědi.
    • ad grafika - morrowindu už bohužel nepomuže ani svecena voda, tak hnusne vypada a neda se na to zvyknout ani po par hodinach hrani, ta hra je obsoletni po všech strankach
      • smejki
        sice reaguju na trolling ale přihodim si. Postavám nepomůže ani svěcená voda, to je fakt. Ty vypadají strašně s jakýmkoliv modem. Zbytek jde změnit k nepoznání nad úroveň Oblivionu.
      • Nojo, ty problémy našich nejmladších hráčů, tak smutný!
      • no tak moc strašlivá grafika to není, jak jsem viděl na youtube, ale nějáké ty textury a modifikace tomu nezaškodí.
    • smejki
      ad grafika - stáhni si minimálně MGE (Morrowind Graphics Extender). vypadá to pak takhle http://www.youtube.com/watch?v=Dt5adirMPvM
      a takhle
      http://www.youtube.com/watch?v=c6M_T5nsmyU
    • Na grafiku existují modifikace (doporučuji Morrowind Overhaul) - s nimi vypadá velmi dobře - jen se tlučou s češtinou. Jinak instalaci navzdory zastaralému soubojovému systému rozhodně doporučuji - má dobrý příběh, skvělou atmosféru a alespoň několik relativně zajímavých NPC - musím říct že i po letech se u něj bavím mnohem víc než u Oblivionu a Skyrimu dohromady.
    • pokud si pamatuju, nahodne generovane questy tam vubec nejsou, sranda je ze se ti questy nezobrazuji na mape, ale reknou ti "na severovychod od mesta Balmora je jeskyne kterou hledas".. a hledej *1*
      • ok, díky, ale co grafika?
        • Stahni si tento kompletni overhaul http://www.ornitocopter.net/morrowind-overhaul/ a o grafiku se uz nemusis starat ;)
          • wow díky a můžu k tomu mít čeětinu aby byla bez problémů?
            • smejki
              Hra samotná je celkem slušně zabugovaná, ale čeština, to je teprv maso. Neznám nikoho, kdo by to s ní byl schopnej dohrát.
            • Zkoušel jsem to hrát s češtinou - nedoporučuji. Po několika hodinách hraní se hra rozsypala (nešel dokončit příběhový quest). Pokud bys chtěl hrát v češtině, šlo by místo overhaulu nainstalovat jen část v něm obsažených modů - jako např. lepší textury, MGE a podobné, s češtinou kompatibilní mody - ale co přesně a v jakém pořadí nainstalovat ti neporadím.
            • * oprava češtinu
        • kdyz do toho nahrajes mody na HD textury a dalsi veci, tak to nevypada tak hrozne
  • Todd Howard je takový Zdeněk Troška herního průmyslu. Tvoří totální hrůzy, ale lidi mu to žerou
  • Datum vydání 22.2.2022. Snad je to dost času aby dokonce i Bethesda vychytala všechny bugy. *1*
  • Měli by si udělat Kickstarter.
  • Sakra, byl bhttp://diskuse.tiscali.cz/captcha?key=54688616&dark=1ych rád za Dishonored 2, i když je jasné, že to hned nebude :)
    • Sakra, byl bych rád za Dishonored 2, i když je jasné, že to hned nebude :)
      • Sakra, jak já bych si zahrál Dishonored 2, ale je jasné že asi jen tak nebude :(
        • nekromant33
          c-c-c-c-combo breaker
  • Viktor_H
    Najmi si scénáristu, Todde!
    • smejki
      Hlavně vyhoď Emila Pagliarula, vrchního scénáristu F3 a autora "šípu v koleni". *7*
      • Není "šíp v koleni" skandinávský výraz pro "bytí v chomoutu"? Možná to je jen skyrimovský hoax, ale pokud ne, tak je to podle mě krásný easter egg :)
        • smejki
          právě že to není easter egg.
          "Emile, napiš nějaký osobnější barky pro strážce, ať to trochu vypadá"
          A Emil se činil. Napsal kravinu, která zcela nerespektuje design. Je to patlal, to mi nikdo nevymluví. Zvláště po debaklu s psaním v F3.
        • Viktor_H
          Jako fakt?!
          • No fakt http://www.ask.com/answers/48485721/what-does-the-term-i-took-an-arrow-to-the-knee-mean :) Jeslti to stačí jako zdroj
            • tak nic, v tom odkazu rikaji ze to je nesmysl
            • husty, tak to je for ktery asi 99% hracu (vcetne me) nepobralo *1*
        • Jj, je :) Nedostali šípem do kolena, jen si našli ženskou
      • Uz to skoro bylo, malem ho schlastla rakovina, ne? Se z toho vyhrabal a jeste pri tom zhubnul...
        • Viktor_H
          Ty v*le, ty jsi při každé příležitosti zpravidla za hranicí...
        • o rakovi se nevtipkuje, troubo
      • Viktor_H
        I jméno má strašný. *1*
    • A tunu externích otroků nebo mocný generátor , kteří budou zapisovat tuny zbytečně pronášené konverzace ... protože všichni víme , že pořádné RPG s holými větami a minimálním větvením dialogů nevystačí .
      • Neblbni, dialogy o více větách to začne a za chvíli hráči budou chtít věci jako víc než jeden typ základního úderu, šílenství
  • Rhulad
    Tak co nám pan Howard zprasí tentokrát?
    • Pššššt. Nikomu to neříkej.
    • Lukyz
      Já si myslím, že slovo "zprasí" je až moc silný.
      Co konkrétně zprasil - TES? Fallout?
      Za mě jsou všechny hry výborný, některé sice méně, ale stále šlo vždy o velkej nadprůměr.
      Jediný co by se jim dalo vytknout je zastaralost enginu a z toho vyplývající nedostatky.
      • h0p3
        Logika ? To ti ve hrách nic neříká ?
      • Čím víc se snažíte na značce vydělat , tím víc upadá entuziasmus a radost ze samotné tvorby .
        To je smutný fakt a zrovna na rozloze a hloubce detailů jednotlivých dílů Elder Scrolss je vzorově vidět jako daň si odnáší snaha dělat za každou cenu NextGen a vydělávat ...
      • tak zrovna na fallout 3 to slovo zprasil pasuje, hlavne tam zprasil dizajn sveta (nemyslim vytvarni dizajn). pro blizsi info doporucuji clanek od p. vavru tady na tiscali

        http://games.tiscali.cz/tema/fallout-legenda-pokracuje-54019
        • Fallout 3 byl skvělý.
        • Já zase doporučuji tyhle Vávrovy závistivý články vůči Bethesdě nečíst *7*
          • Vávra je zdravý hravý egoista .
            Také se ušklíbal nad Flashpointem a vyzdvihoval Mafii ... i když byly obě hry o něčem jiném , čas nakonec ukázal že open world bude muset přijmout i on.
          • Rhulad
            Od kdy je oprávněna kritika závist? Že Bethesda s obrovským rozpočtem tvoří povrchní zábavu pro hlupce je pravda a nikdo na světě mi to nevyváti. A Skyrim mi to jen potvrdil a tak v obrovském měřítku, které jsem nečekal ani já.
            • 100 lidí, 100 chutí
            • Rhulad
              Některé věci píše v nadsázce a že to zdejší čtenáři nepochopili už není jeho problém, jinak jeho kritika je naprosto správná. A daleko lepší než ten žblecht od Grygara, který hru hodnotil po pár hodinách.
            • spíš jsem měl na mysli tenhle článek

              http://games.tiscali.cz/tema/100-duvodu-proc-dan-vavra-nesnasi-tes-v-skyrim-57711

              to mi jako oprávněná kritika moc nepřijde
    • to jsou silna slova, ja se u oblivionu vyborne bavil
      • skus si nainstalovat morrowind, hraj den, nainstaluj oblivion, hraj den, a naistaluj skyrim a skus hrat :)
        od 10tich k 5tim :)
        • Me bavil Morrowind i Skyrim, nebavil me Oblivion
          • mna bavil Morrowind, pri Oblivione (ku koncu-brany) som trpel
            Skyrim mi vydrzal 1 den ...len jednu vec zo Skyrimu som mal rad - nekromanticke kuzlo raise dead :)
            • Anonym: Proč nemít rád Skyrim? Určitě to tu už mnohokrát zaznělo. Tak například: jednotlivé questy jsou absolutně přímočaré, stejně jako konverzace (lze-li to tak vůbec nazývat), svět téměř nereflektuje hráčovy činy, jednotlivé lokace jsou si velmi podobné, vedlejší questy jsou k smíchu... Prostě celkový pocit ze Skyrimu je dost plytký.

              Spíše se divím, že navzdory těmto zcela očividným nedostatkům ho považuji za celkem zajímavou hru. Jen ho nesmím srovnávat s Morrowindem (který sice mnohé z těchto chyb také obsahoval, ale v mnohem snesitelnější míře).
            • Proč jsi neměl rád Skyrim (kromě kouzla raise dead), vždyt je to dobrá hra a já jsem hrál oblivion i skyrim a morrowind jsem shlédl na youtube
    • h0p3
      hlavně ať to není Fallout
      • klid, bude to nove Baldur´s Gate *1*
        • to uz by bolo na vešanie *16*
          aj za fallout by si zasluzil minimalne stiahnut kozu z palcov na nohach
          • to určite - napochoduje k nemu všetkých dvadsať majiteľov originálneho Fallouta 2 a Howard bude mať zážitok na zvyšok života.
            • mi vrav, ja uz mam predplatene Wastelands, Project Eternity a Numeneru ;)
            • To je možné. Veď zaklínač v Tamriele je už vo vývoji *1* Ale pozri sa na to z druhej strany... keď bude dopyt, tak prídu iní, s inými, možno lepšími nápadmi. Keď bude každá hra ako cod, tak to može posilniť indie scénu.
            • jj, hranice zanru sa menia, az nakoniec vsetky hry budu rovnake, lebo nejaki kravataci zistia ze najviac predava xyz. Uz sa tesim na xyz vo fantasy, xyz scifi, a cod xyz :)
            • Ale no tak, Fallout predsa nebol vyvýjaný v garáži pre fajnšmekrov. To bol od začiatku ambiciozny titul. Akurát hranice žánru sa menili tak ako sa menia neustále a kto sa neprispôsobil, ten väčšinou stagnoval a časom skončil.
            • dizzi, si dalsi co dava rovnitko medzi masovostou a kvalitou, hoci z logiky veci je medzi tymito parametrami nepriama umera
            • :) RPG má být o možnostech ..... ne o grafice , ne o tunelu a už vůbec ne o tom že celým světem budete procházet pěšky !

              New Vegas bylo přijaté kladně , z velké míry i tím , že hrůza z Falloutu 3 opadla a spousta původních Falloutích fanoušků o tenhle datadisk ani nezavadila pohledem , natož aby jej hráli.
            • Medzi konzolami už nejakú anketu na rpg vyhrala. Ale samozrejme 20 ľudí z roku 2000 musí vedieť, čo je pre človeka najlepšie. To čo evidentne autori nevedeli, bolo ako z klenotu tisícročia predať aspoň tolko aby firma prežila. A potom tá nasranosť pôsobí srandovne - asi ako keby som sa tu ja snažil presviedčať ľudí, že najlepšie hry sa tvorili pred 20-30 rokmi. A sakra že boli najlepšie, keď som to hranie ako malý špunt najviac prežíval *1*
            • som zvedavy v akych analoch bude zapisana F3 ako najlepsia hra, najlepsie rpg alebo najlepsie postapo...potom sa mozme bavit :)
              ale myslim ze bude zapisana len v analoch :)
          • ja jsem byl s tou hrou spokojenej az na par veci tech. razu jako napr. priserny animace. jsou proste studia, kterym asi nepomuze ani mocap - neco jako napr. nynejsi Dayz... osobne nerozpoznam, ze maji novou kostru a animace viz. E3 prezentace
          • new vegas byl dobrej a je sympaticke že na tom nechal delat starej tím

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit