Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Téda... zrovna hraju TR3, tak mám celkem čerstvě zažité jak se to hraje a tohle... no, mnohem to vypadá jako Assassin's Creed doplněný o obrovské množství cutscén.
  • Tak vidíte jednu "misi" a hned usuzujete třeba to bude trochu jinak a tohle byl trailer pro fanoušky COD
  • N7N7
    Ocenil bych to v menu nastavení hry nějaký posuvník, kterým bych si sám určil velikost Lařiných prsou. Tím by odpadly veškeré dohady a každý by si je nastavil podle svých představ. Já bych šel samozřejmě až na maximumum. *2*
    • Já bych to viděl na možnosti jako při nastavování ostatních detailů - low, akorát tak do ruky, high a very high.
      • A vubec proc se obtezovat s Larou, ja navrhuju aby misto ni tam proste behaly a skakaly jen fakt poradny kozy!
        • Klidně bych vynechal i to běhání a skákání
  • Nevm proc ale strasne mi to pripomina Uncharted, vsechny ty on click akce jako otvirani padaku, preskakovani, hopkani, drzeni, styl kamery, animace pri nejakym padu a tak, jen tam je proste kocicak Lara a ne Drake...
  • Z návodu na Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth:
    "Pokračujte po rampě vpřed kolem levé zdi, vylezte nahoru po žebříku, nyní vás budou několikrát chytat halucinace, takže se nepolekejte, to je v pořádku."
    Len ukazujem, pretože v CoC je strácanie farby pri zranení, absencia HUDu, zbraň až po 1/3 hry, človek si musí počítať náboje sám ...
    Čo má táto Lara na viac? KOZY?
    • Ferdis2
      V CoC si sa nemohol tak sexy napichnúť na trubku ... *4*
  • Magister_Peditum
    Koukám, že původně avizovaná survival hra se nám změnila v copy and paste adventurní arkádu, kterých už máme plno. A že tam hlavní roli hraje vcelku sympaticky vyhlížející holčina celkový dojem moc nezachraňuje. Index očekávání se přiblížil nebezpečně blízko nule.
  • Jsem jedinej, komu to děsně připomíná Far Cry 3? Izolovanej ostrov plnej šílenejch zabijáků, hrdina (hrdinka), který se z vyděšeného měšťáka vypracuje na vražednou mašinu, osvobozování zajatých přátel, luk, lov, sem tam skriptovaná sekvence... Jasně, asi se to bude hrát dost jinak, ale přijde mi, že v tom, na co designéři nejvíc sázeli jako na unikát (psychologie a vývoj hlavní hrdinky), jim Ubisoft tak trochu vypálil rybník.
    Mno ale samozřejmě z těch pár ukázek člověk neví, jak se to bude vyvíjet dál, uvidíme.
    • Mě teda ne. Volnost tam není žádná, graficky to taky tak skvěle nevypadá, žádné dopravní prostředky. Zatím jsme neslyšeli ani o žádném charismatickém záporákovi. Nemluvě o herní době (to už se vůbec nedá srovnat)
  • Na kozičkách bych ještě trošku přidal, jinak to vypadá docela dobře :)
  • Mě baví, že i v 21. století pořád existujou hry, kdy postava chodí "ve vzduchu", případně oheň louče je zavřený zřejmě v akvárku, takže na pohyb plamene nemá pohyb louče vliv. A na začátku jak vlezla do bystřiny řikal sem si "sakra, kdo ji tam pod vodou przní?".
    • Ten oheň bych třeba ještě pochopil, těžko se budou babrat s nějakou voxelovou simulací ohně která by krásně vypadala a reagovala na pohyb. Ostatně na takovýhle vychytávky beztak nemají ty plečky jedny konzolský výkon.
      Co je ale 100 % pravda je, že to chození ve vzduchu je opravdu do očí bijící a v dnešní době by to bejt nemělo. Na schodech s tím ale bývá vždycky trochu problém, ale třeba to do vydání ještě opraví.
  • Hrám teraz Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth, hrdina je furt imobilizovaný ale nejojká tak, iba dychčí, no čo je to proste chlap.

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit