Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Já jsem hrál Warhammer II a endgame šlo docela ignorovat, jen bylo otravné vždycky vracet armády, jelikož při spuštění poslední Vortex události i při kompletním dobytí mapy se objevili vojáci Chaosu.

    Jinak jsem hrál za skaveny a ještěrky a nezdálo se mi, že bych musel hrát jinak. Tupá AI vždycky naběhla doprostřed bitevní línie, druhou línii jsem jí obklíčil a bitva byla má. Pokud jsem nebojoval v tunelu, kde skvělé CA vymysleli pouze frontální útok, jelikož zapomněli udělat prostor.

    Já doufám, že v tomto díle by mohli vrátit to co postupně osekali jako noční bitvy, stavění cest ( rychlejší posun po mapě s vojsky) diplomaty, a třeba i něco více taktického jako bahno na bitevním poli, pohrát si s neviditelností vojáku a udělat multiplayer jako byl v Shogunu II, dle mého nejlepší, nechápu, proč ho vyhazovali a potom by konečně mohl dát pán Smutný oprávněnou 9.
  • anglosasky sposob hry bol vo WH total war pouzity v Bretonii
    • Těžká rytířská jízda, to je záležitost vrcholnýho středověku, cca půl tisíciletí po Alfrédu Velikém. A není to ani tak anglosaský způsob hry, jako spíš francouzská dvorská kultura a válečnictví. Těžkou (a zrovna tu francouzskou) jízdu porazili právě až angličtí lučištníci s dlouhými luky.
      Bretonci odkazují spíše na Bretaň než Británii, kombinují historickou Francii s artušovskými legendami, které ovšem byly sepsané vzdělanci té doby, čili francouzsky.
      • K té porážce těžké jízdy - mimo anglických longbowmenů samozřejmě třeba zmínit husity, kteří jako jedni z prvních využívali množství palných zbraní. Husitské války do série Total War!
  • Ten Total War je taky pekná ždimačka, aby to nebyly dva díly za rok do budoucna *9*
    • Jen ať jsou! Pokud to budou různé díly a kvalita zůstane.
  • Magister_Peditum
    Škoda, že se recykluje období z dlc Charlemagne. Raději bych třeba třicetiletou válku...
    • Skoda ze vyvoj stoji prostredky a cas, jinak bych chtel taky total war z Sever proti Jihu *7*
      • http://www.moddb.com/mods/american-civil-war-the-blue-and-the-grey
    • 30. letou válku CA nikdy neudělá, protože se jim ani v jednom total waru nepodařilo udělat funkční pikenýrskou formaci. Tak jak by pak zprovoznily tercio formaci?
      • Bohužel ..
    • Charlemagne je DLC pro Crusader Kings 2, ne pro Total War.
  • Ultimatni endgame by mohlo byt nejake vylodeni Normanu
    • vaclav.pechacek
      Tak daleko do budoucnosti to asi nepůjde, ale jestli jo, tak je to super tip
      • jamar28
        Půjde. Viz https://www.totalwar.com/blog/thrones-britannia-faq

        "There is no set end-date, though the content in the game covers up to around 1066." - A nebo si z nás dělají krutou srandu, protože zmínit obsah do tohoto konkrétního data a pak tam nedat Hastings, to by bylo na hození do jámy plné hadů. *1*
        • vaclav.pechacek
          No vidíš, to jsem přehlíd. Třeba to skončí cliffhangerem a pokračovat se bude příští rok Medievalem III! Však dvojka začínala 1080 nebo kdy, tak by to odpovídalo :)
  • RedEagle
    Som zvedavy ci tam bude rodovy strom alebo zase chcem vela :))
  • No nevím. Kromě mých obav z toho, že AI bude jako obvykle nulové výdaje na údržbu jednotek a jedno městečko bude vydržovat celou armádu, mě zneklidňuje zvolené období. Jako by nestačilo, že blízkou dobu jsme měli v Charlemagne. Navíc je to doba, kdy ještě neexistovalo pořádné jezdectvo, lučištníci byli kvůli štítové hradbě k ničemu a o nějaké artilerii ani nemluvě. Aby nakonec všechny bitvy nebyly jen 15 minutovým koukáním na dvě štítové hradby, z nichž se jedna potom rozpadne. Jo, chápu, že CA chce využít oblibu seriálů Vikings a Last Kingdom, ale bojím se, že tohle nedopadne dobře. Spíše průměrně.
    • Souhlasím, že AI je v posledních TW velice podivná a z nastavení obtížnosti ve hře udělal kyselou omáčku. Také Já jsem neporozuměl AI na nejslabší nastavení, když proti vám stále vrhá obrovské armády, jedna či dvě nepřátelské jednotky Vám smete plnou armádu a doslova legendární je ekonomické možnosti, kterýma samotnýma Vás doslova umlátí. Nedovedu si vysvětlit, co tím autoři sledují, jestli doslova nezešíleli po volání silných hráčů po vyšší obtížnosti, a vykašlali se na slabší a občasné hráče.....
    • RedEagle
      Pri tomto nefunkcnom engine 15 minutove bitky nehrozia.
  • Hlavně aby to Ai uměla využít a nepodváděla ..

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit