Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit
  • Netusite někdo proč TWWH má tak neskutečne dlouhé loadovaci časy, každá vybojovana bitva se mi nahrává cca 5min před i po ní je to neskutečne opravné. Přitom všechny starší TW mi jednou naprosto plynule, jen všechny WH jsou loadovaci utrpením, poraďte prosím nekdo co vypnout, tak aby se to zrychlilo
    • skaven
      a nepomaha ani SSD disk :) ale dobra otazka
    • Bludistak
      Covece to nevim, na mém ne moc super stroji se ukrutně dlouho načítá první loading do mapy, bitvy potom trvají kolem 30 sec až minutu, nevim jestli je to stejné jako u tebe, vše na médium, 1600x900 a povypinane specialni efekty.
  • V End Times byl Nagash oslabený, díky mistru intrik Teclisovi, takže by to s balancem nic moc udělat nemuselo :)
    • Sorry, nereagováno do správného vlákna ..
  • XorxoxTalarius
    No trosku bych autora poupravil ze ono chrleni armad neni nic jednoducheho, a kazda dalsi armada rovna se -30% do vyzkumu, nehlede na to ze hlavnim brzditelem vyvoje jsou penize, jelikoz budovy za Tomb Kings stoji neuveritelne castky a (bez modu) se driv jak okolo tahu 150 na vic jak 4 armady a 5000 za kolo skutecne nedostanete. A i tech 5000 za kolo znamena ze muzete vylepsit jednu budovu za dve kola, ponevadz treti level baraksu ktery vam da jednoho Tomb Guard kopinika a celkem 2 Tomb Guard s mecem stoji 7500 zlata.
    Takze sice plodite armady jak na bezicim pase, vetsinou stejne potrebujete dve armady na jednu armadu pocitace.
    Apropo co se AI tyce, tak jsem velmi prijemne prekvapen, jelikoz po tomhle patchi zacala delat svinarny typu vylakat vase armady a napadnout je presilou, pripadne utoky ze zalohy a postupne oslabovani vasich jednotek. Uprimne to bylo poprve co jsem tohle chovani v Total War: Warhammer videl, takze dle meho zlepseni.
    • skaven
      ja som prisiel na odzub, ako sa dostat k peniazom uz ked som hral za Teclisa. Pri Khalide to vyuzivam takisto: druha armada je permanentne na mori a ryzujem kde sa da. od ciastok 1000zlatych az po bonus 10.000. To je druha rasa, kde je morsky prieskum nevyhnutny
      • XorxoxTalarius
        To neni spatny tip, ale problem je ze treba ja hraju za Arkhana a tam potrebuju uplne kazdou armadu na fronte. Ted jich mam sest a budu stavet sedmou, jelikoz mam nedostatek bijcu.
  • skaven
    trosku OT, ja len dufam ze WH 3 nebude Age of Sigmar
    • Určitě nebude.Je to vlastně paradox.Games workshop nechal starý svět Warhammera umřít a přešel v deskové podobě na Warhammer Age of Sigmar. *15*
      • Bludistak
        Jak na potvoru End Times žije nejvíc :-D
    • XorxoxTalarius
      Nebude, museli by prepracovat uplne vsechny narody a to da prilis mnoho prace *3*
  • DLC Rise of the Tomb Kings je super.Další nová silná rasa.Cena je opět šílená *10* Všechny rasy ve warhammeru 2 jsou silnější než z původního warhammeru.Tento problém vyřeší snad patch,který má vyjít.Pro fanoušky warhammeru povinnost mít toto DLC.Ještě přidat další rasy jako Nurgle,Slaanesh ,Khorne,Tzeentch dále Chaos Dwarves,Ogre Kingdoms a budu spokojen. *14*
    • XorxoxTalarius
      Nerekl bych ze nejaka rasa je vylozene silnejsi nez druha, vzdy zalezi jake mas jednotky ty a jake nepritel a co jsi vynalezal, jeden priklad za vsechny.
      Hral jsem za orky a jedno kolo se po svete rozsiri chaos, coz pro mne znamenalo ze zautocila Norsca s mamuty, v bitvach jsem dostaval strasnej klepec a prisel jsem asi o tri armady. Premyslel jsem cim to countrovat a zjistil jsem ze mi chybi vyzkum pro Orc Big 'Uns je vyzkum ktery jim prida anti-large.
      V ten moment jsem udelal z marauderu i jejich mamutu sekanou a moji boyz meli co jist na hodne dlouho.
      • Mě přijde brutální chaos.Hned na začátku zníčíte první budovu a dáte stavět válečníky chaosu a po chvilce máte profesionální armádu a nic vás nezastaví.Nikdy jsem neměl žádnou s jinou rasou přes 500 000 goldů jako u chaosu.
        Pak koupíte dva hrdiny,dáte tam top jednotky a jste k nezastavení.Nevýhoda?Za jeden tah jedete do mínusu klidně 10 000 až 40 000 ale to je vám fuk při počtu tolik peněz. *15*
        • XorxoxTalarius
          To bez modu nejde, tim ze budovu znicite nedostanete zpatky populacni body a prvni stupen pro valecniky chaosu stoji 4 populacni body, navic slot na budovu tam volny je, ale zkratka nemate ty 4 populacni body
          • Nikdy jsem nehrál warhammera s modama.Pokud vím na začátku hry měl člověk 3 populační body.Stačí pár tahů a máte 4 bod.Chaos jsem dostal jako DLC za předplacenou verzy hry a hrál jsem za něj ihned.Je možný,že se to teď řadou patchů změnilo,ale to netuším.Dlouho jsem to už nehrál. *5*
            • XorxoxTalarius
              Tak to uz je asi opatchovane, ja zacal hrat za Archaona (podruhe v Mortal Empires) v nedeli a mel jsem do zacatku jeden bod. A ted si nejsem jistej, ale mam pocit ze na kazdy populacni bod potrebuju x10 bodu rustu, takze na 4 populacni body je to 40 bodu rustu, takze kdyz mate jeden populacni bod do zacatku tak potrebuje dalsich 90 bodu rustu a v zakladu ziskava Archaon kdyz se objevi tak ma myslim jenom +2 za kolo
    • Osobně Ogre Kingdoms nemám rád. Když jsme hrávali stolní verzi, kamarád si pořídil ogry, protože byli prostě nejsilnější. Není to klasická armáda s jednotkami, ale (celkem nepřekvapivě) pár příliš silných oblud. Na druhou stranu, já jsem hrál čistě jízdní Bretonnii (navíc s trebuchetem), což je taky taková trochu prasárna. Většina bitev vypadala prostě tak, že se soupeř musel kvůli trebuchetu přiblížit (stejně jsem v prvním kole bral Blessing of The Lady) a já jsem pak všechno chargoval. Buď jsem je prolomil a zničil jejich support, nebo jsem tam uvíznul a umřel, v zásadě nuda. V Total War je to jenom o málo lepší díky tomu, že v reálném čase můžete skutečně manévrovat, což v šesti kolech stolní verze moc nešlo. Ale že Bretonnie v Total War příliš nefunguje se ukázalo na přesílených Foot Sqiures, bez kterých by prakticky nešlo dobýt žádné město.
    • Jsem si vcelku jistý, že co se týče balancu bitev nové rasy na tom nejsou vůbec tak dobře. Pořád sice platí, že ti kdo rozumějí jak které jednotky fungují natrhnou zadek kterémukoliv oponentovy a nové frakce jsou populárnější mezi zkušenějšími hráči (duh). Ale žádná nová frakce nemá tak krutopřísný cheese jako frakce z jedničky a naopak některé frakce z jedničky, které se považovali za slabé jsou teď na špičce žebříčků. A samozřejmě AI je blbá jak poleno proti které vypadá OP i armáda 20 zombíků.
      • Určitě bude zase nějaký patch,který se pokusí opět vyvážit rasy a frakce což se podle mě nikdy nepodaří.AI je pořád stupidní a proti člověku nemá šanci.Když přišel chaos mnoho lidí si stěžovalo na slabou frakci.Pro mě to bylo naopak.Největší peklo jsem zažil s gobliny a můj miláššek Bretonie mě taky zklamala.
        • Krescz
          Bretonie je jediná frakce, za kterou jsem dohrál jedničku. Největší peklo pro mě byla kampaň za trpaslíky kdy musíte zničit greenskiny do určitého tahu nebo vás převálcuje WAAAAGH!!! :D Jinak podle mě by některé rasy měli být prostě silnější.
          • v jedničce je hra za trpaslíky označená jako EASY : ) - počáteční výzva nebo jak to tam je.
          • Za trpaslíky easy.Ihned jsem se zbavil orků a pak jsem v klidu vysekal všechny ostatní kmeny.Za trpaslíky to byla nuda.Ten styl armády bez jízdy mě nebavil.
            • skus na high/very high :)
          • skaven
            nesuhlasim, stacilo by ti, keby si par bodikov tvojmu generalovi/kralovi venoval do ability Bleskovy utok a cely WAAAGH sa mohol ist past *3*
            • Krescz
              jdu na to :D
            • skaven
              btw, a este, ked znicis hlavnu armadu,kvoli ktorej WAAAGH vznikol, tak sa WAAAGH rozpusti.

              a na vsetkych lordov a kapitanov brutalne funguju trpaslici thunderers *4*
            • To je schopnost, že vždycky bojuješ jenom s jednou armádou bez posil, tzn. proti 5 to samozřejmě nikoho nezachrání, protože člověka nakonec ošoupají, ale proti jedné armádě s Waaagh! to plné trpasličí armádě dovolí 2x vyhrát. Za mě určitě jedna z nejlepších schopností, co si člověk může odemknout *4*
            • Krescz
              teď si nevybavím co to je, ale když proti tobě stojí asi 5 armád 20/20 s legendárními lordy tak uděláš prd :)
  • Tak jsem tak nedávno koukal na jeden Twitch, kde měl borec kámoše na lajně a za DE decimoval lidi v online PvP (cca týden před TK release) a ten jeho kámoš tak furt rýpal během streamu do CA, že co si to dovolujou, chtít za "charriot frakci" takový ranec peněz, atd. když je jasné, že charriots jsou slabé, především online...a prý že "shame on you CA" a podobné kecy. A za mě zase naopak - CA rulezzz a zase se to povedlo a zase jsem jim tam ty prachy poslal a zase znovu opět toho nelituji. Tomb kings je super! Nebudu psát proč, od toho je tu games.cz a youtube.cz(com). A kdo to máte rádi, tak si to běžte koupit. Nebudete litovat :-)
  • Ještě aby přidali Nagashe a pak bude celá hra s balancem v tahu :D
    • Za upíry lze vyzkoumat -Inkarnaci Nagashe- takže tam je : DD
    • XorxoxTalarius
      Tak Nagash by byl na stejne urovni jako Everchosen, to znamena ze aby jsi znej udelal smritici silu, budes potrebovat aspon level 50 (aby jsi mel kouzla, boj i vedeni jednotek na rozumne urovni). Navic by stejne primarne mel jenom kostlivce mix jendotek Tomb Kings a Vampire Counts. Co mam doma jeste armybook, tak tam nic specialniho nemel. Takze by se vse tocilo jenom okolo neho a to by byla asi uplne nejtezsi kampan ze vsech (nez by mel ten level 50).

Pokud chcete přidávat komentáře, musíte se:

Registrovat nebo Přihlásit